Eindelijk is het zover.
We gaan zelf weer zijspannen.
Mijn zijspancarrierre is een paar jaar terug begonnen met een Honda cb650z met een ural bak.
Leuk om mee te leren rijden maar verder niet.
Nu logeert er hier al een hele tijd een bmw r100rs met ezs in de garage waar ik dankbaar gebruik van mag maken.
Maar zelf weer een zijspan hebben was toch wat we heel graag weer wilden.
Vanmorgen was het dan zover.
Rond 8 uur was ik bij max en na een kop koffie en de zakken vol goeie moed zijn we richting Yde gereden. Daar waren we klokslag 11.10 uur en na het rondom (ook de onderkant) bekijken van de bak en op proffesionele afdingen van 10 hele euro's en twee appels was de koop rond.
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
Waarom het onderstel zo'n dikke buis heeft geen idee, ik denk dat de bouwer cv monteur is geweest ofzo.
zodra het begon te regenen konden wij dan ook beginnen met opladen van het hele spul.
By rutgertjuh at 2010-10-15
Hierna begon de lange weg naar huis, gelukkig zat ik niet alleen in de auto.
Eenmaal thuis alles in de garage gezet en Ingrid wilde gelijk even proefzitten.
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
Daarna even de gs er een beetje naast geprakt om te kijken hoe dat smoelt.
De bak heeft nu nog een te klein wieltje, ik denk dat ik deze ga vervangen voor een gs wiel. Maar voor de rest denk ik wel dat het een leuke combinatie kan gaan worden.
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
Heeft iemand een idee of je om een standaard gs wiel een autoband kan leggen?
Op de site van tripteq staat een gs (met camel stickers) en deze lijkt dat te hebben.
We gaan zelf weer zijspannen.
Mijn zijspancarrierre is een paar jaar terug begonnen met een Honda cb650z met een ural bak.
Leuk om mee te leren rijden maar verder niet.
Nu logeert er hier al een hele tijd een bmw r100rs met ezs in de garage waar ik dankbaar gebruik van mag maken.
Maar zelf weer een zijspan hebben was toch wat we heel graag weer wilden.
Vanmorgen was het dan zover.
Rond 8 uur was ik bij max en na een kop koffie en de zakken vol goeie moed zijn we richting Yde gereden. Daar waren we klokslag 11.10 uur en na het rondom (ook de onderkant) bekijken van de bak en op proffesionele afdingen van 10 hele euro's en twee appels was de koop rond.
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
Waarom het onderstel zo'n dikke buis heeft geen idee, ik denk dat de bouwer cv monteur is geweest ofzo.
zodra het begon te regenen konden wij dan ook beginnen met opladen van het hele spul.
By rutgertjuh at 2010-10-15
Hierna begon de lange weg naar huis, gelukkig zat ik niet alleen in de auto.
Eenmaal thuis alles in de garage gezet en Ingrid wilde gelijk even proefzitten.
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
Daarna even de gs er een beetje naast geprakt om te kijken hoe dat smoelt.
De bak heeft nu nog een te klein wieltje, ik denk dat ik deze ga vervangen voor een gs wiel. Maar voor de rest denk ik wel dat het een leuke combinatie kan gaan worden.
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
By rutgertjuh at 2010-10-15
Heeft iemand een idee of je om een standaard gs wiel een autoband kan leggen?
Op de site van tripteq staat een gs (met camel stickers) en deze lijkt dat te hebben.
Laatst bewerkt: