Randstadmotors Zoetermeer dicht

Status
Niet open voor verdere reacties.

GT 750J

MF veteraan
20 mei 2004
1.693
1
Zoetermeer
Vandaag kwam ik erachter dat Randstad motors in Zoetermeer vanaf vandaag dicht is en alles naar Safe Rotterdam verhuisd gaat worden!
Helaas is nu de enige zaak in Zoetermeer v Wijk.
 
Jammer, een beetje concurrentie voor Hans van Wijk kan geen kwaad. Die krijgen nu toch een beetje een 'monopolie' in zoetermeer e.o.
 
Hmmz, ik had het niet verwacht. Dacht dat het juist wat beter zou gaan. 1 motor zaak in Zoetermeer is een beetje te weinig.

Hopelijk komt daar een andere motorzaak.
 
Hmmz, ik had het niet verwacht. Dacht dat het juist wat beter zou gaan. 1 motor zaak in Zoetermeer is een beetje te weinig.

Hopelijk komt daar een andere motorzaak.

Hoezo te weinig? En ik verwacht niet dat er een andere motorzaak voor terug komt. Het is niet de meest rendabele tijd om je toko op te starten tenzij je erg kapitaalkrachtig bent. Dan nog kan je beter je geld verzuipen...
 
Hmmz, ik had het niet verwacht. Dacht dat het juist wat beter zou gaan. 1 motor zaak in Zoetermeer is een beetje te weinig.

Hopelijk komt daar een andere motorzaak.

Je hebt Motor Mercuur in Den Haag ook nog
Die gaan samen met die HD/Buell zaak verhuizen naar Ypenburg

En Motoport in Wateringen
 
Laatst bewerkt:
Zo,zo, die hebben het dus uiteindelijk niet overleefd.

En dat alles wellicht omdat het negatieve imago van Safe er omheen hing.
Als dat zo is dan blijkt dat het verdomde belangrijk is wat voor beeld het publiek van een zaak heeft.
 
Zo,zo, die hebben het dus uiteindelijk niet overleefd.

En dat alles wellicht omdat het negatieve imago van Safe er omheen hing.
Als dat zo is dan blijkt dat het verdomde belangrijk is wat voor beeld het publiek van een zaak heeft.

Heb nog nooit gehoord van het negatieve imago? :/ Maar ik ga toch altijd naar HvW. Ben 1x bij Safe geweest... Maar de de zaak van HvW heeft toch wat meer en wat uitgebreidere spullen liggen enzo.
 
Zo,zo, die hebben het dus uiteindelijk niet overleefd.

En dat alles wellicht omdat het negatieve imago van Safe er omheen hing.
Als dat zo is dan blijkt dat het verdomde belangrijk is wat voor beeld het publiek van een zaak heeft.


Ze zijn alleen samengegaan met safe rotterdam. Dus wel of niet overleven is hier geen sprake van.

Kijk voor meer uitleg ook even in het topic safe motors => Randstad motors daar staat ook e.e.a. uitgelegd door (ex) werknemers.
 
Ben een paar keer bij Safe/Randstad geweest maar werd in mijn ogen niet zo goed geholpen als bij HvW,ook kwam de zaak een beetje armoedig over,erg veel lege plekken en goedkope oudere motoren...
 
Ben een paar keer bij Safe/Randstad geweest maar werd in mijn ogen niet zo goed geholpen als bij HvW,ook kwam de zaak een beetje armoedig over,erg veel lege plekken en goedkope oudere motoren...

*with stupid* :+

Dat was nou precies mijn ervaring. Ik vond de sfeer die er hing niet prettig en ook het personeel dat ik sprak kon mij niet verleiden om daar een aankoop(je) te doen. Op zich jammer, want 2 van die tenten vlakbij elkaar is best een goede ontwikkeling voor ons als consument :Y

Ik zie mezelf trouwens niet zo snel die HD-toko in wandelen _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan