Reparatie motor meet and greet

Leuk dat jullie hier de moeite voor nemen. Mooi dat dit nog kan en dat het gebeurt! *O*
Ik vind het ook altijd wel gezellig, alleen echt heel storm loopt het nog niet.

Binnenkort heb ik weer een motor waar zo wat alles aan moet gebeuren. Dus bij deze sta ik al weer wel open voor aanmeldingen als iemand specifiek iets wil zien.
 
Ik heb verder niet heel veel aan te leren, maar ik wil eventueel wel mijn loods van 100m2 (+ nog 100m2 overkapt) beschikbaar stellen (inclusief koffie en biertjes) mocht er wat georganiseerd worden waar geen ruimte voor is. Het is vlak bij Tiel en er kunnen flink wat motoren in *O*
En ik vond dat ik in mijn schuur in Asch al lekker de ruimte had. :P
 
Ik vind het een zeer leuk initiatief! In Duitsland was ik ook regelmatig te vinden op zgn 'Schrauberdays'. Je leert er enorm veel van. Helaas heb ik zelf geen ruimte meer op fatsoenlijk te kunnen sleutelen, maar heb wel een redelijke technische kennis en diverse gereedschappen, die ik graag wil meebrengen ( kettingpons, momentsleutels, lager-uitdrijvers etc.) als er gesleuteld gaat worden. Ik weet best veel van de Suzuki GSX 1400 en de Bandits van Suzuki. Naar Groningen rijden is me te ver, maar halverwege Nederland (Utrecht) kan altijd. Ik woon zelf in Hamont (België) net over de nederlandse grens.
In Duitsland dronken we ook altijd een alcohol-vrij drankje en na afloop een BBQ. Dat hoeft geen vermogen te kosten.....
 
Is het niet een leuk idee om in de lente een algeheel oliewissel voor noobjes dag dan te organiseren bij @Zwetje ? Daarna inderdaad stukkie vleesch op de barbecue en iedereen met verse olie en filters weer naar huis. Paar man van hier mee voor de technische ondersteuning en we zijn compleet volgens mij.
Klinkt goed.
 
Is het niet een leuk idee om in de lente een algeheel oliewissel voor noobjes dag dan te organiseren bij @Zwetje ? Daarna inderdaad stukkie vleesch op de barbecue en iedereen met verse olie en filters weer naar huis. Paar man van hier mee voor de technische ondersteuning en we zijn compleet volgens mij.
Ja klinkt erg leuk. Er staat bij toeval ook een grote Bastard BBQ dus dat kan helemaal goed komen :)
 
25 Maart?

En heb je een motorzaak in de buurt waar we eventueel onderdelen kunnen bestellen / die dag kunnen ophalen?
Dan is mijn vrouw jarig, dus in verband met mijn fysieke welzijn kunnen we beter een andere dag doen.

Ik ben niet bekend met een motorzaak in de buurt (ik woon hier nog niet zo lang). Daar kunnen we even onderzoek naar doen.
 
  • Haha
Waarderingen: Toy
Voorstel: stuur berichten naar je vrienden die interesse hebben, laat hen een account registreren, ergens op deze forum registreren hoeveel man.
Dan sta je niet voor een verassing: je denkt 25 man, komen er 200. ^_^)
 
Dan is mijn vrouw jarig, dus in verband met mijn fysieke welzijn kunnen we beter een andere dag doen.
Weekie eerder? 18 Maart?

Maart is de laatste jaren al echt wel het begin van het seizoen.
Ik ben niet bekend met een motorzaak in de buurt (ik woon hier nog niet zo lang). Daar kunnen we even onderzoek naar doen.
Gok dat er wel iets in de buurt is, en als we meerdere klanten tegelijk aanbieden doen ze vast wel mee 😁
50 komt de datum uit.
Daarom vast 4 maanden van tevoren plannen
Dan zou het wat mij betreft al enorm geslaagd zijn.
 
18 maart ziet er goed uit. Ik moet even thuis overleggen om het defitinief te maken maar laten we het er alvast met potlood in zetten.

Gok dat er wel iets in de buurt is, en als we meerdere klanten tegelijk aanbieden doen ze vast wel mee 😁
Bedoel je dan met eventuele korting bij aanschaf van olie+filters+ringetjes?
 
Bedoel je dan met eventuele korting bij aanschaf van olie+filters+ringetjes?
Ik denk een toko waar iedereen alles kan bestellen en hun zorgen dat het die ochtend klaar ligt al 100 punten zou zijn (dan kan 1 iemand met het blik of goldwing even op en neer rijden). Korting is alleen maar extra bonus.
 
ik dacht dat dit meer een ding was voor 'Motorforummers die interesse hebben'.

Die vrienden kun je het buiten het forum om wel weer uitleggen.
Een forummer die iemand kent zou mee kunnen, lijkt me wel ok. Dat is een voordeel voor deze forum lijkt mij, dan kan de actieve aantal mensen misschien exploderen. :+....
 
Leuk idee. Ik ben bang dat ik 18 maart niet kan want ik ben dan net 1 dag terug van vakantie (zonder vrouw en kind), wordt vast niet gewaardeerd als ik dan direct een dag weg van huis ga om te sleutelen.
Mocht de datum nog veranderen dan meld ik me graag aan.
 
ik zie dit topic nu pas, mocht het goed uitkomen wil ik ook wel komen.
Een keer wat van de mensen hier zien is natuurlijk nooit verkeerd en kan alleen maar gezellig worden.
Gereedschap kan ik ook nog wel meesleuren mocht dat nodig zijn en kennis zit er ook wel tot redelijke hoogte.
 
Leuk idee. Ik ben bang dat ik 18 maart niet kan want ik ben dan net 1 dag terug van vakantie (zonder vrouw en kind), wordt vast niet gewaardeerd als ik dan direct een dag weg van huis ga om te sleutelen.
Mocht de datum nog veranderen dan meld ik me graag aan.
Juist wel _O-

Vrouw en kind is er dan toch al aan gewend.
 
Leuk idee. Ik ben bang dat ik 18 maart niet kan want ik ben dan net 1 dag terug van vakantie (zonder vrouw en kind), wordt vast niet gewaardeerd als ik dan direct een dag weg van huis ga om te sleutelen.
Mocht de datum nog veranderen dan meld ik me graag aan.
''Nee joh, hoe kom je daar nou bij...? Ik had toch gezegd dat ik de 19e pas in de middag terug kom!''
 
Ook een eerste technische avond gehad in D’n Natte Bougie. Ik denk dat er stiekem veel animo voor is, vanuit alle hoeken van t land. Maar afstand zal voor de meeste een probleem zijn. Daarom is het goed dat er meer mensen zijn op dit forum, die zo’n avond kunnen en willen verzorgen.

Helaas ben ik in maart al bezet voor de bbq..

Ps: ik was blij dat er maar 4 mensen waren. Om echt uit te leggen enzo, was dit voor mij al het maximale aantal. Anders wel heel veel ruis wat niet echt mee werkt. Ok T was de eerste keer dat ik het deed, dus nog zat ruimte voor verbetering denk 😎
E204175F-240A-4B00-85E5-17208A9BA2BF.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Wat ik deed als het bij mij thuis was.
Iedereen die wil komen, die geeft dit aan en geeft aan wat hij aan zijn motor wil doen.
De onderdelen die je nodig hebt bestel je zelf, en laat je bij mij thuis afleveren.
Dan staat het klaar als je met je motor aan komt.
Ik heb er altijd voor gezorgd dat het afval werd afgevoerd.
 
Wordt er een apart topic geopend als de datum en lokatie bekend zijn? Dan kan het wat makkelijker gevolgd worden 😊

Ik zou graag koppeling- en gaskabel vervangen, maar kan nergens goed vinden wat voor soort gaskabel het moet zijn. Dus dat is de eerste stap; het juiste onderdeel vinden 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan