hmm wat ging er nou fout
-geen verstand (schijnt pas te komen als je ouder word)
-2t dus geen motorrem
-rechtervoet onder de achterrem ipv op het pedaal.
gelukkig went het na een x aantal keer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even een vraagje. Wat doe je het eerst als je bent gevallen/gecrasht vanuit gaan dat je lichamelijk nog helemaal goed bent. Motor helemaal in de kreukels. Bel je dan een berger,kennis met een aanhangertje,Of de politie voor sporen onderzoek verzekering. Kan mij voorstellen als je bijvoorbeeld in Duitsland aan het touren bent. Dat het misschien niet zo makkelijk is om je motor weer thuis te krijgen.
hmm wat ging er nou fout
-geen verstand (schijnt pas te komen als je ouder word)
-2t dus geen motorrem
-rechtervoet onder de achterrem ipv op het pedaal.
gelukkig went het na een x aantal keer
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zonde! Heb je daar geen Youtube linkje van?
Nu begrijp ik die tekst onder je nickname ook
Even een vraagje. Wat doe je het eerst als je bent gevallen/gecrasht vanuit gaan dat je lichamelijk nog helemaal goed bent. Motor helemaal in de kreukels. Bel je dan een berger,kennis met een aanhangertje,Of de politie voor sporen onderzoek verzekering. Kan mij voorstellen als je bijvoorbeeld in Duitsland aan het touren bent. Dat het misschien niet zo makkelijk is om je motor weer thuis te krijgen.
hmm volgens mij staat die erop, even zoekendit was met een honda cr250, eerst daarop leren rijden en daarna husa's gekocht
Je hebt er in ieder geval mooi beeld materiaal aan over gehouden.
Had je zelf en of de motor niks ? Want je lijkt toch hard te gaan.
Eerste wat je doet is, terwijl je nog glijd, je motor proberen vast te pakken om hem tegen te houden. Daarna op je kont blijven zitten en denken van "What the fuck happend". Daarna beetje doelloos rondlopen om te concluderen dat je toch echt niet meer op de motor zit.
@TS, ik ben nu wel benieuwd wat voor helm je hebt. Ik weet niet of het normaal is bij helmen maar vind het wel fijn als mijn hoofd intact is blijft als er iemand over mijn hoofd rijd.
Gr,
Fred, helaas nog niet in het bezit van een motor.
Had toen een Vemar. Was niet eens een extreem dure helm maar had een fijne pasvorm. Heb nu een suomy en die zit nog en stukje fijner en heb daar ook de volle vertrouwen in.
Maarre.. het was een citroen saxo en hij reed gelukkig alleen met zijn linkervoorwiel over mijn hoofd dus ga het nu niet proberen met een volvo v70