Waar draait het om bij een HD is voor baksteen nog een vraag en voor ons dus een reden om nog wat dieper op de lagertechniek in te gaan, er zijn er misschien meer die het interresant vinden.
De stappen die we nemen om het weer “in lijn” te krijgen is een soort van stappenplan, hoe haal je de fouten er uit op de meest economische manier en toch technisch verantwoord.
Als je afwijkingen constateerd dan is het wel de bedoeling dat je naar het optimale resultaat probeert te gaan , dus geen lager zittingen nadraaien en van maat veranderen maar het deelvlak nadraaien.
Daarmee zet je het lager haaks op het deelvlak, daarna centreer je het rechter carter deel.
De nauwkeurigheid van de handelingen wordt vaak bepaald door je systeem en dan moet je wel precies weten wat te doen en in wat voor volgorde ( het stappenplan dus).
Het komt allemaal nog voorbij , gewoon mee blijven lezen .
We hebben aan onze typiste een heel verhaal gegeven over lagertechniek en als nel tijd heeft tikt ze het even uit en zie je het ook hier verschijnen.
Hier het bewerktte carterdeel , het is gecontroleerd en de 0,07 is er uit, op naar het linkerdeel.
PS
De systeem controleur hebben wij eigenlijk “gepikt” van triumph , de T100 ( dachten wij) had een soort piefje wat reageerde op de oliedruk.
De stappen die we nemen om het weer “in lijn” te krijgen is een soort van stappenplan, hoe haal je de fouten er uit op de meest economische manier en toch technisch verantwoord.
Als je afwijkingen constateerd dan is het wel de bedoeling dat je naar het optimale resultaat probeert te gaan , dus geen lager zittingen nadraaien en van maat veranderen maar het deelvlak nadraaien.
Daarmee zet je het lager haaks op het deelvlak, daarna centreer je het rechter carter deel.
De nauwkeurigheid van de handelingen wordt vaak bepaald door je systeem en dan moet je wel precies weten wat te doen en in wat voor volgorde ( het stappenplan dus).
Het komt allemaal nog voorbij , gewoon mee blijven lezen .
We hebben aan onze typiste een heel verhaal gegeven over lagertechniek en als nel tijd heeft tikt ze het even uit en zie je het ook hier verschijnen.
Hier het bewerktte carterdeel , het is gecontroleerd en de 0,07 is er uit, op naar het linkerdeel.
PS
De systeem controleur hebben wij eigenlijk “gepikt” van triumph , de T100 ( dachten wij) had een soort piefje wat reageerde op de oliedruk.