nou heb ik me ooit eens laten vertellen dat weense hoeren behoorlijk goed zijn
maar als je een 1000rr hebt en je zakt op je praktijk examen....nou ....dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg triest....(en niet van de examinator...)
sorry dat ik zo direct ben, maar...ik hoop dat je me punt begrijpt....
bijzondere verrichtingen moet je gewoon met 2 handen op je rug kunnen lijkt me en zeker met een cb500 denk je ook niet?
Voor de bijzondere verichtingen eerst remproef. Met 50 km rijden, dat ik dus alleen met de eerste versnelling ( ik reed namelijk met pan-european omdat het slecht weer was). Dat kan makkelijk in de eerste versnelling met zo'n pan en dat vondt ie raar, dus gingen we een remproef van 70 km per uur doen. En toen vond de afstand dus te groot. Lijkt mij logisch als je harder gaat met zo'n zware motor dikke 300kg dat de remweg wat langer is. Daarna een 8e maken, had met de pan nog nooit geprobeerd maar dat lukte wel redelijk. Keren, slalommen. Met de motor aan de hand lopen en naar achterenlopen en op de bok zetten, fucking -7 graden en dan met een motor sjouwen van 300kg. Rondjes rijden en en dan weg rijden, stapvoets rijden. Weg rijden uit stilstaande positie, weg rijden uit een parkeervak, dus starten rijden en direct opzij rijden.
En onderweg stoppen aan de kant van de weg en dan verder rijden, Nog nooit gedaan. Ik begreep er toen dus ook geen donder van waarom ik direct moest stoppen en daarna verder moest rijden.
Voor de bijzondere verichtingen eerst remproef. Met 50 km rijden, dat ik dus alleen met de eerste versnelling ( ik reed namelijk met pan-european omdat het slecht weer was). Dat kan makkelijk in de eerste versnelling met zo'n pan en dat vondt ie raar, dus gingen we een remproef van 70 km per uur doen. En toen vond de afstand dus te groot. Lijkt mij logisch als je harder gaat met zo'n zware motor dikke 300kg dat de remweg wat langer is. Daarna een 8e maken, had met de pan nog nooit geprobeerd maar dat lukte wel redelijk. Keren, slalommen. Met de motor aan de hand lopen en naar achterenlopen en op de bok zetten, fucking -7 graden en dan met een motor sjouwen van 300kg. Rondjes rijden en en dan weg rijden, stapvoets rijden. Weg rijden uit stilstaande positie, weg rijden uit een parkeervak, dus starten rijden en direct opzij rijden.
En onderweg stoppen aan de kant van de weg en dan verder rijden, Nog nooit gedaan. Ik begreep er toen dus ook geen donder van waarom ik direct moest stoppen en daarna verder moest rijden.
t blijft een vreemde situatie....Je krijgt na dat "examen" niet horen of het goed was of fout. Dat krijg je weer schriftelijk aangestuurd met de post. Hij had toen alleen aan te merken over die remproef en keren.
Je moet je wel voorstellen dat ik geen examen had verwacht, theorie had ik van te voren doorgenomen. En bij de praktijk werd er verteld dat je niet perfect hoeft te rijden en dat ze rekening houden met je eigen rijstijl die in derloop der tijd hebt ontwikkeld. Ik rij nu zelf weer ruim 7 jaar.
Ja dat zuigt als een Weense hoer.
Vraagje: bestaat er geen boekje om het theorie examen te leren? Heb je dat toch al goed de volgende keer.
Oh en ookal kan ik niet helpen: Welke bv's moest je dan doen?
Een tijd geleden ben ben ik mijn rijbewijs kwijt geweest voor te hard rijden. Voor de rechter gekomen, 2 jaar proeftijd en 3 maand voorwaardelijk en een boete van 950 euries. Paar weken na de rechtzaak kreeg ik een aangetekende brief van CBR om mee te werken aan een verplichte rijvaardigheidstest. bij de rechtszaak toen niks van bekent gemaakt dat ik zo iets zou krijgen. Ik had geen idee wat het precies in hield, maar ik werkte er wel aan mee anders was ik mijn rijbewijs helemaal kwijt. Nou een test kun ze het maar beter niet noemen, want het was gewoon geheel examen. Theorie van 66 vragen waarvan je er vier fout mocht hebben. Praktijk met alles er op en er aan, bijzondere verrichtingen die ik bij mijn ouwe examen nooit eerder heb gedaan. En dat heb ik vorige week allemaal in dat kut weer moeten doen met een ouwe lul van een examinator die ze 60 jaar geleden zijn vergeten. Theorie 1 vraag te veel fout en praktijk was onvoldoende. Krijg nog een keer de kans om het over te doen, dit keer moet de kosten voor de "test" zelf betalen 210 euries.
IS ER IEMAND DIE OOIT ZO IETS EERDER HEEFT MEE GEMAAKT.
kan ook....Achtjes met een 1000RR...dat wordt leuk.
Achtjes met een 1000RR...dat wordt leuk.
Kan me best voorstellen dat je het nieuwe examen bijzondere verrichtingen niet haalt zonder enige training vooraf hoor.
Denk dat er iets te snel conclusies getrokken worden hierboven.
Duwen denk ik zo in de korte bochtjes.Moet je dan echt super gaan hangen en gas geven?
Want met een cb kan sturen (fiets) maar met zo'n ss gaat dat niet.