Rijbewijs ingenomen

Smoke vertelde mij dat het een politie in burger was.grijze bmw met agent in burgerpak.
Als dat zo is dan kan alleen een officier als bv. joost Tonino het serieus behandelen en dan alleen als hij op hetzelfde moment aan kleutersex denkt.
Dit is echt waanzin. binnen 400 meter een meting doen met niet geijkte app.
Neem een goeie advocaat.
Dit PV kan mijns inziens alleen maar nietig verklaard worden.
Heel veel suc6
 
Ik weet niet beter dan dat er een ge-ijkte meting moet zijn....en dan nu zeuren dat je je rijbewijs zo hard nodig hebt terwijl die cop al de hele tijd achter je zat :X tuurlijk verwacht je niet dat hij je op dat kleine stukkie gaat naaien, ik hoop dan ook voor je dat het met een sisser afloopt ;) .
 
@Rat&Mouse zag jij smoke rijden zodat je weet dat het een aso is?
niet te snel een conclusie trekken over iets waar je zelf niet bij was!
Ik zelf woon aan die dijk en ik weet precies waar dat is gebeurd.
Ik denk persoonlijk dat er meer overlast is van hardrijdende auto,s met open ramen en kneiter harde muziek als van motoren.
Nuchter gezien heb je nergens in nederland geen overlast om het maar zo te noemen.
110km waar 60km mag = aso ;)

Conclusie had ik dus al getrokken gebaseert op dit gegeven :)
 
Vandaag een man op een Dominator gezien op de snelweg.....80km p/u (ging ff achter hem hangen) :X andere uiterste...
 
Jij kan beter gaan fietsen..... :Y
Waarom :? Omdat ik me redelijk aan de snelheid hou en niet op een plaats veelste hard rijd dan toegestaan terwijl er al discussies zijn om dijkjes te sluiten doordat mensen zich aso gedragen :?
 
Waarom :? Omdat ik me redelijk aan de snelheid hou en niet op een plaats veelste hard rijd dan toegestaan terwijl er al discussies zijn om dijkjes te sluiten doordat mensen zich aso gedragen :?

Slechts één vraag:
hij heeft kennelijk enkele honderden meters zo hard gereden.
Doe ik ook wel eens, gaat vanzelf.... jij dus nooit zo te lezen :?
 
Slechts één vraag:
hij heeft kennelijk enkele honderden meters zo hard gereden.
Doe ik ook wel eens, gaat vanzelf.... jij dus nooit zo te lezen :?
Ja en op die enkele 100en meters issie net gepakt.....jammer '(

Gaat vanzelf :? .....Net zoiets als: per ongeluk ;)

Kijk naar het filmpje in mijn onderschrift ;) Dus het valt wel mee met mijn rijgedrag denk ik ;)
 
Ja en op die enkele 100en meters issie net gepakt.....jammer '(

Gaat vanzelf :? .....Net zoiets als: per ongeluk ;)

Kijk naar het filmpje in mijn onderschrift ;) Dus het valt wel mee met mijn rijgedrag denk ik ;)
Filmpje had ik net al bekeken....

Waar het mij om gaat is dat er advies gevraagd wordt.
Oom agent heeft de les al gelezen en als TS geluk heeft moeders ook nog eens -O-
 
De agent gaf aan dat ik pech had dat het weekend er tussen zat omdat ik anders binnen 10 dagen mijn rijbewijs wel terug zou krijgen. Wat denkt de meerderheid hiervan???Als ik bij het Om op de site kijk zit ik volgens mij vast aan een boete van 465 euro ik zie niets over een regel dat ik 4 maanden mijn rijbewijs kwijt ben.

Ps: ik baal als een stier krukasblade ik zie het weekend duitsland al door mijn neus geboord worden '(

ZRXraver hoeveel kmh had jij te hard gereden na correctie?
 
Laatst bewerkt:
De agent gaf aan dat ik pech had dat het weekend er tussen zat omdat ik anders binnen 10 dagen mijn rijbewijs wel terug zou krijgen. Wat denkt de meerderheid hiervan???Als ik bij het Om op de site kijk zit ik volgens mij vast aan een boete van 465 euro ik zie niets over een regel dat ik 4 maanden mijn rijbewijs kwijt ben.

Ps: ik baal als een stier krukasblade ik zie het weekend duitsland al door mijn neus geboord worden '(

ZRXraver hoeveel kmh had jij te hard gereden na correctie?

Ging 186 op een autoweg, 86 te veel minus 6 correctie rest dus 80 teveel.
*O*
 
Maar kijken ze dan ook naar die 106% die ik te hard zou hebben gereden ?raven dus jij heb voor moeten komen?Kan niemand mij aangeven wat me te wachten staat?Ik weet 1 ding zeker maandag bel ik meteen de officier van justitie donderdag avond heb ik al een brief in de bus gedaan met de vraag om terug geven van het rijbewijs
 
Maar kijken ze dan ook naar die 106% die ik te hard zou hebben gereden ?

Dat is dus de trickie part, je zit boven de 100%, maar onder de kritieke 70km, en de agent heeft je motor niet in beslag genomen, ik denk dat het stuk dat hij al achter je gereden heeft meetelde in zn beslissing je motor niet in beslag te nemen, dus dat hij je gewoon een lesje wilde leren. Reeele kans dat je je rijbewijs met flinke sanctie al snel terug hebt.
:]
 
Ik ga morgen officier van justitie bellen en vragen of ik mijn rijbewijs terug krijg. Ik vind het wel vreemd dat die agent zeg dat ik hem waarschijnlijk binnen 10 dagen weer terug heb en hier lees dat ik hem voor 4 maanden kwijt ben??
ik hoop niet dat ze achteraf nog het voertuig in beslag nemen
 
Succes er mee smoke hopelijk heb je hem weer snel terug.
als je hem terug hebt zie ik je wel met met de zonnebloem mee brommen tijdens
de venhuizer GP |( *O*
 
Op een afstand van 500m kan hij toch nooit goed jouw snelheid bepalen?
Vraag me dus af hoe geldig deze inbeslagname is.
 
Ben gister met mijn vriendin nog een keer langs de plek gereden. Van de bocht tot wandelaar waar ik dus alweer geremd had is tussen de 300 en 400 meter autodageteller geeft geen 50 meter aan :-(.
Morgen kan ik jullie vertellen hoe ik er voor sta en of ik hem binnen 10 dagen terug krijg?
 
Ben gister met mijn vriendin nog een keer langs de plek gereden. Van de bocht tot wandelaar waar ik dus alweer geremd had is tussen de 300 en 400 meter autodageteller geeft geen 50 meter aan :-(.
Morgen kan ik jullie vertellen hoe ik er voor sta en of ik hem binnen 10 dagen terug krijg?

Suc6!
 
Ik wou je ff sterkte toe wensen, heb vandaag namelijk hetzelfde gehad zie mij topic:
GVD rijbewijs ingenomen,
ik ben het minimaal 9 maanden kwijt dat had ik nog voorwaardelijk met een proeftijd van 1 jaar. plus een mooie bult euri's, ik denk dat ik maar een poging doe om alcoholist te worden '(
 
Ik wou je ff sterkte toe wensen, heb vandaag namelijk hetzelfde gehad zie mij topic:
GVD rijbewijs ingenomen,
ik ben het minimaal 9 maanden kwijt dat had ik nog voorwaardelijk met een proeftijd van 1 jaar. plus een mooie bult euri's, ik denk dat ik maar een poging doe om alcoholist te worden '(
rum met 80% werkt in dat geval wel redelijk goed :Y . Succes man.
 
Terug
Bovenaan Onderaan