Rijden als een natte krant

Fuck Het Milieu

MF veteraan
2 jun 2003
14.239
38
Schiedam
Dan rij je op donderdagmiddag richting Scheveningen en gelukkig kom je het niet zo vaak tegen, maar dit soort 'motorrijders' is natuurlijk ook het toonbeeld van een herafstapper....

Op het rechte stuk lekker hard voorbij (+130 km/u) komen (en dat begon al op de A-16) en dan de bocht naar de A-20 op de rechterrijstrook rijden om vervolgens te snel de bocht naar links in te gaan en zowat op de linkervangrail en de redresseerstrook de bocht af te maken, terwijl de snelheid ondertussen naar de 60 km/u gezakt is.

Dat valt wel op dus.
Dan het bochtje naar rechts van de A-20 naar de A-13 en ook weer met het angstzweet op de rug, samen geknepen sterretje naar de rechtkant van de weg en redresseerstrook rijden.
Als de vangrail er niet zou zijn zou hij er nog vanaf gereden hebben ook.

Nu ga ik natuurlijk niet voor elk persoon die boven z'n macht rijdt een topic openen. (wordt toch weer gesloten door Bolski ;) )
Maar dit was zo opvallend, tezamen met de strakblauwe hemel en geen regen voorspelt voor gister, dat dit wel heeeel stereotyperend was.

Ohw ja, 't maakt mij niet uit hoe mensen op de motor zitten maar niet geheel toevallig dat dit stel met sandalen en instappers ook nog is op de motor zitten.
Maak er nu geen kledingtopic van, we zijn allemaal niet Roomser dan de Paus.

Hier nog even wat plaatjes van de kansloze motorrijder...

IMG_1936.jpg

IMG_1937.jpg

IMG_1938.jpg
 
Wie niet horen wil...moet maar voelen! Komt die vroeg of laat nog wel achter. :+

Weer een vrijdagmiddag topic erbij! :P
 
Heeejjj, je hebt me gespot Fuck... :)
Zou je de foto's in groot formaat naar me kunnen mailen...

Thanxx... :}
 
O-)

De sandalen-motorrijder van Fuck loopt verhoogt risico op geamputeerde tenen en ernstig huidverlies :W
motorpak2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik zag er gister bij het UMC Utrecht nog eentje op een supersport die ook blijkbaar boven zn kunnen reed en de motor maar bij de oprit naar de A28 richting Zeist/Den Dolder ook maar tegen een boompje parkeerde. Gelukkig liep de motorrijder nog wel rond ;)
En vol in het leer! Had die sandalenliefhebber niet kunnen navertellen, snap uberhaupt niet waarom ie sokken aan heeft. Alsof dat helpt.

:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan