Rijden als een natte krant

Ga jij nou echt op de snelweg vanuit je auto foto's zitten maken van een 'kansloze' motorrijder???




-O-

Kansloos? Ja.

De motorrijder? Nee, Jij!
 
Waarom niet, in een blik heb je toch niks te doen en hoef je niet op te letten want je zit zelf toch veilig.

Maareh: vrijdag!!!! *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Tot diezelfde "koekblikker" jou van je motor rijdt... Dan is 't ineens een stomme koekblikker die op had moeten letten? :Y :W
 
't is op z'n vrijdags idd
maar je kan er zeker van zijn dat de motoragent het zeker ff vermeld als ze hen tegenhouden !

geen idee, zelfs bij 30+ graden doe ik nog gewoon de mottolaarzen aan ... ooit eens met een veter verstrikt geraakt in mijn schakelpoot net voor een bocht >
je hebt het snel geleerd dan
 
Ik zag er gister bij het UMC Utrecht nog eentje op een supersport die ook blijkbaar boven zn kunnen reed en de motor maar bij de oprit naar de A28 richting Zeist/Den Dolder ook maar tegen een boompje parkeerde. Gelukkig liep de motorrijder nog wel rond ;)
En vol in het leer! Had die sandalenliefhebber niet kunnen navertellen, snap uberhaupt niet waarom ie sokken aan heeft. Alsof dat helpt.

:)

Die sokken zijn voor zijn koude tenen, weleens met blote voeten gereden? Koud hoor!
 
't is op z'n vrijdags idd
maar je kan er zeker van zijn dat de motoragent het zeker ff vermeld als ze hen tegenhouden !

geen idee, zelfs bij 30+ graden doe ik nog gewoon de mottolaarzen aan ... ooit eens met een veter verstrikt geraakt in mijn schakelpoot net voor een bocht >
je hebt het snel geleerd dan


ja he he daarom heb ik die sandalen aan, dan kun je NOOIT met je veters achter de pook blijven hangen



die zitten er helemaal niet in ha ha ha
 
*O*
Gister ook genoeg gezien, posen op Scheveningen en vervolgens als een drol op een natte betonvloer wegrijden. Of 'm af laten slaan bij het wegrijden.
Gan dan ook niet de grote jongen staan uithangen als je naast je motor staat.
 
Die zouden totaal mashed up zijn bij een ongeluk, ze zijn letterlijk van top tot teen onbeschermd .

Voeten zijn niet beschermd door de boutsandalen.
Benen en knieen niet beschermd door spijkerbroek.
Zomerjasje van 5 euro in de afvalbak bij de wibra.
helm van 2,50 bij de blokker afgeprijsd van 10 euro omdat hij drie keer van de rek is gevallen.

Lef om zo op de motor te kruipen, ik zeg motor en (leren)motorpak met alles erop en eraan (laarzen handschoenen, Degelijke helm) zijn onherroeppelijk met elkaar verbonden.
Niet de motor op zonder pak.
 
MotorSandal.jpg


wat is het probleem?
 
Aaaahhhhhhhhhhh wat lief, ze hebben matching helmets :')

Ik kwam laatst ook een man tegen naar werk op slippers EN..........geitewollensokken.....zo stereotyp maar echt waar.......van mij mag ie hoor.....

Maar toen het begon te regenen kon ik een glimlach toch niet onderdrukken :+
 
Heb vroegah ook altijd met blote bast met mouwloos jackje gereden. Na flinke schuifer ( en gevorderde leeftijd) ga je er pas bij nadenken.
 
Heerlijke reacties!

Vooral die van dat ik foto's zou maken met mijn mobieltje (ja ja zoals de waard is, zeg ik dan maar) terwijl je toch duidelijk 2 foto's ondertussen ziet dat de phone in de handsfree zit.

Veel mensen slaan het plankje weer mis.

Het ging mij (nu ook weer voor de tweede keer) om het rijden boven zijn macht.
Niet zo zeer dat hij/zij in zijn spreekwoordelijke blote kont op de motor zit :N
Na ja de agent heeft m nog even IKEA laten zien ;)

En blijkbaar heb je er nog erg veel last van :Z :Z :W


Ja die voelde je wel he.

Ach weetje, ik ben na de diefstal er wél op vooruit gegaan, jij???

Ga jij nou echt op de snelweg vanuit je auto foto's zitten maken van een 'kansloze' motorrijder???




-O-

Kansloos? Ja.

De motorrijder? Nee, Jij!


Ja, ik kan dat wél!
(ik weet eigen roem stinkt, maar als we allemaal maar dingen niet zouden doen omdat anderen niet durven, zouden we nooit op een motor gestapt zijn O-) )
 
Laatst bewerkt:
Wat is er nou mis mee???

ef6e92c6_DSC_0571.jpg

Ik ben de rechter trouwens :Y
 
Laatst bewerkt:
Wat is er nou mis mee???

[afbeelding]
Ik ben de rechter trouwens :Y

Niks, als je maar wel door rijdt in de bochten en niet zoals die andere kansloze, steeds 2 rijstroken en een redresseerstrook om met 60 de hoek om te komen.

Daar eh is zeker geen foto van?!?! (het gaat niet om de kleding he ;) )
 
Laatst bewerkt:
Niks, als je maar wel door rijdt in de bochten en niet zoals die andere kansloze, steeds 2 rijstroken en een redresseerstrook om met 60 de hoek om te komen.

Daar eh is zeker geen foto van?!?! (het gaat niet om de kleding he ;) )

Ik ga zo de bocht door.

motor-schuiver-137kmh.jpg
 
Je zou zo met je blote barst door een zwerm wespen heen rijden...hahaha
Of er zou d'r eentje de broekspijp van je korte broek in vliegen en prikken...AUW! haha

Maar ook al kan je zelf nog o zo goed rijden dan nog kan je geheel buiten je eigen schuld om op je bakkes gaan. Dus rijden zonder beschermende kleding is zo oliedom. Kijken of ze allemaal nog zo "stoer" zijn als ze van boven to onder open liggen en jankend in de berm liggen... Of zullen deze "echte" mannen dan ook niet huilen...?
Ik gun dat echt niemand hoor, maar kom op zeg mensen wordt volwassen...

Maar ff on-topic.
In de auto zie je ook vaak van die kansloze zitten...
Op de motor kan het alleen fatale gevolgen hebben en in een koekblik meestal een deukkie in het blik...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan