Rijden als een natte krant

Spijkerstof beschermt beter dan je denkt ;) . Ben eens met de spijkerbroek onderuit gegaan bij 60 en de broek was nog als nieuw. Bij 160 is het natuurlijk een ander verhaal.

Ben eens in een spijkerbroek op de fiets aangereden door een koekblik, en moest toch echt mooi naar het ziekenhuis om mijn spijkerbroek uit mijn been te halen.
 
Ah ja, je kunt inderdaad volledig in leren pak op de motor zitten. Maar dan heb je er nog genoeg bij die dan zonder handschoenen rijden terwijl ze verder wel 'alles' aan hebben :?
Als je dan een ongeval hebt gehad wil je toch minimaal je handtekening kunnen zetten onder het schadeformulier?


Maar goed, er zijn gelukkig (nou ja... gelukkig?!?) nog veel meer kansloze automobilisten (zoals die t*fusmongool in z'n X5 vanavond, ja ik ben nog geirriteerd) dan motorrijders.
 
Laatst bewerkt:
Ben eens in mn pak aangereden en mn been gebroken omdat het leer niet beschermde tegen het staal vd auto. :+
En ik precies andersom, zat een grote deuk plus vegen van m'n slider in de auto (Hyundai Trajet) maar m'n pak was nog prima in orde. :P
 
In portugal vorige week reed iedereen bijna in zijn blootje rond. :]

Niet verstandig, maar in nederland ben je zowat een crimineel als je een keer in je spijkerbroek rondrijd ...

toch wel een beetje overdreven!

:W
 
Je kan niet zonder goede beschermende kleding. Ik heb al diverse pakkies versleten maar op een of andere manier kreeg ik het toch altijd voor elkaar om te gaan liggen met m'n spijkerbroek aan. Ik kan je vertellen:
Ze zijn behoorlijk sterk.

nr.1 klaverblad te plat en onderuit. had de vangrail in m'n handen. ik sta op en hoor een hoop gerinkel van vallende muntjes. Ik had een gat in m'n kontzak en in m'n portemonnee gegleden. Geen enkele wond. Had toen nog geen geld voor goede kleren.

nr2. spijkerbroek aan en in de zijkant van een pedaalemmer geboord met 50 km die het ineens nodig vond om voor me te keren. Gelanceerd over bike en blik heen. Geen letsel.

nr3. In Oostenrijk uit de bocht gevlogen. Tegenligger meegenomen (ook motor). Knieschijf gebroken. Kon gerepareerd worden. Motor niet. Was 3 weken oud leek meer op een vouwfiets. Motorpak was zijknat van de vorige dag. Weer spijkerbroek. Had behalve m'n knie voor de rest niks.

nr4. band om het koppelingshuis brak in een bocht, waardoor m'n achterwiel blokkeerde en ik in de bosjes lag. Je raadt het al , met spijkerbroek.

Dit was nog ff los van de keren dat ik met pak onderuit gegaan ben.
 
dan heb ik zeker dikke pech,

ging op de brommer naar school, bochtje, nat wegdek, bandjes ook gewoon koud, bij het gasgeven om uit de bocht te komen gleed m'n achterwiel weg, schuivertje van 3m, gevolg: broek zwart van het smerige wegdek en een flink gat erin + schaafwond.
reed max 40km/u
 
Laatst bewerkt:
dan heb ik zeker dikke pech,

ging op de brommer naar school, bochtje, nat wegdek, bandjes ook gewoon koud, bij het gasgeven om uit de bocht te komen gleed m'n achterwiel weg, schuivertje van 3m, gevolg: broek zwart van het smerige wegdek en een flink gat erin + schaafwond.
reed max 40km/u

Je moet ook niet die geschuurde en slappe spijkerzooimode van tegenwoordig hebben, want dan kan je net zo goed met een legging aan op de motor gaan zitten. Ze verkopen ze nu ook al met de gaten er al in, scheelt weer motorschade.
 
Spijkerstof beschermt beter dan je denkt ;) . Ben eens met de spijkerbroek onderuit gegaan bij 60 en de broek was nog als nieuw. Bij 160 is het natuurlijk een ander verhaal.
uhm.. spijkerbroek beschermt dus echt niet he.. dat wil je echt niet zien he als arsten dat van / uit je huid moeten halen bij een crash..
 
Laatst bewerkt:
lang leve 2 motorpakken (zomer en winter), ik ga echt niet zonder rijden.... bekijk het. En als ik iemand achterop heb is die bij mijn verplicht een pak o.i.d te dragen. Ik wil het niet op mijn geweten hebben al dan wel of niet mijns chuld onderuit te gaan en dat mijn bijrijder met letsel zit.
 
lang leve 2 motorpakken (zomer en winter), ik ga echt niet zonder rijden.... bekijk het. En als ik iemand achterop heb is die bij mijn verplicht een pak o.i.d te dragen. Ik wil het niet op mijn geweten hebben al dan wel of niet mijns chuld onderuit te gaan en dat mijn bijrijder met letsel zit.
:^ :) heb dan alleen geen winterpak...
 
Sjee, laat die mensen lekker hun gang gaan. Ben je soms zelf zo onzeker over je eigen vaardigheden dat je fotos gaat nemen van personen die jouw superioriteit moeten aantonen? Wat een pathetisch gedrag -O-
 
Met of zonder bijrijder als je niet met 200+ door een bocht ga ben je kansloos en heb je niet het recht om lekker rond te tuffen.
Iedereen die geen spidi aan zen voeten heeft is kansloos en mag niet op een motor zitten.
Als je schijt heb aan alle gasten die totaal niet kansloos in een koekblik zitten met fototoestel, is kansloos en moet gewoon int blik gaan zitten om iemand kansloos te vinden.
Dus hop met zen alle totaal niet kansloos boven ons kunnen gaan rijden en vol die bocht door, miss heb je een kans.
 
Met of zonder bijrijder als je niet met 200+ door een bocht ga ben je kansloos en heb je niet het recht om lekker rond te tuffen.
Iedereen die geen spidi aan zen voeten heeft is kansloos en mag niet op een motor zitten.
Als je schijt heb aan alle gasten die totaal niet kansloos in een koekblik zitten met fototoestel, is kansloos en moet gewoon int blik gaan zitten om iemand kansloos te vinden.
Dus hop met zen alle totaal niet kansloos boven ons kunnen gaan rijden en vol die bocht door, miss heb je een kans.


Ging het topic niet ergens anders over?? (zoals Fuck al twee keer heeft uitgelegd):

Posergedrag vertonen op de rechte stukken maar geen deuk in een pakje boter rijden als je de bocht om moet, toch......?

Daar kun je verschillend over denken.......


Fuck: foto is blijkbaar verwarrend, iedereen focust op die kleding...

Maar je krijgt wel reacties zo, en het is slecht weer vandaag, dus ik gok op nog een bladzijde of 4.....
 
Laatst bewerkt:
Ja die voelde je wel he.

Ach weetje, ik ben na de diefstal er wél op vooruit gegaan, jij???

Die voelde ik wel :? _O- _O- Blijkbaar denk jij dat ik me iets aantrek van iemand die ik niet ken en die blijkbaar zelf hele lange tenen heeft, ja ze bestempelen mn topic als zwaai topic '( En daarom met een kansloze reactie komen over een gejatte fiets, daarmee geef je precies aan wat een kansloos figuur je bent..

Fijn voor je dat je erop vooruit bent gegaan, dat je er maar van mag genieten :W
 
Je moet ook niet die geschuurde en slappe spijkerzooimode van tegenwoordig hebben, want dan kan je net zo goed met een legging aan op de motor gaan zitten. Ze verkopen ze nu ook al met de gaten er al in, scheelt weer motorschade.
nouja, het was dus juist een vrij dikke spijkerbroek nog, wintermodel... en ook gewoon een normale ;) niet zo'n zwerversmodel vol smeervlekken en gaten.
 
Je moet ook niet die geschuurde en slappe spijkerzooimode van tegenwoordig hebben, want dan kan je net zo goed met een legging aan op de motor gaan zitten. Ze verkopen ze nu ook al met de gaten er al in, scheelt weer motorschade.
Joh..... spijkerbroek is in no time helemaal naar de klote.... dat je hier durft te zeggen dat het misschien ook maar een beetje veilig zou zijn B|

Trouwens die avatar is van Sjeik O-)
 
Joh..... spijkerbroek is in no time helemaal naar de klote.... dat je hier durft te zeggen dat het misschien ook maar een beetje veilig zou zijn B|

Trouwens die avatar is van Sjeik O-)

Je moet er wel ff bij blijven. Ik mijn reactie daarvoor begin ik ook met goeie kleding is onontbeerlijk. Ik adviseer geen spijkerbroek never nooit niet. Ik zeg ook dat ik geluk heb gehad in het verleden, maar het is wel zo gegaan dus. Doe je het toch kan je beter een degelijke aan hebben.

btw ik weet de herkomst van mijn avatar..
 
Terug
Bovenaan Onderaan