Rijden als een natte krant

Je moet er wel ff bij blijven. Ik mijn reactie daarvoor begin ik ook met goeie kleding is onontbeerlijk. Ik adviseer geen spijkerbroek never nooit niet. Ik zeg ook dat ik geluk heb gehad in het verleden, maar het is wel zo gegaan dus. Doe je het toch kan je beter een degelijke aan hebben.

btw ik weet de herkomst van mijn avatar..
:W Ben er bij :W

Ik las je verhaal erboven.... 'beschermende kleding is belangrijk" en vervolgens geef je 4 voorbeelden van hoe goed de spijkerbroek het bij jou heeft gedaan. En daarna dat er wel goede spijkerbroeken moeten gekocht worden. :?

Maar goed...... ik zal wel verkeerd interpreteren.

Maakt ook niet uit... we zijn het blijkbaar eens.. *O*

oh en hier nog wat leuke avatars:

http://avatars.jurko.net/

fijne zondag

avatar_4077.gif
 
Laatst bewerkt:
Die voelde ik wel :? _O- _O- Blijkbaar denk jij dat ik me iets aantrek van iemand die ik niet ken en die blijkbaar zelf hele lange tenen heeft, ja ze bestempelen mn topic als zwaai topic '( En daarom met een kansloze reactie komen over een gejatte fiets, daarmee geef je precies aan wat een kansloos figuur je bent..

Fijn voor je dat je erop vooruit bent gegaan, dat je er maar van mag genieten :W

Ah! ik dacht laat ik het leuk brengen, maar meneer (je zegt 'ze bestempelen' maar we weten wel wie) gaat persoonlijk worden door mij voor de spreekwoordelijke rotte vis uit te maken.
Dat is waar ik de lijn trek! Ik ga niet persoonlijk worden, dat is het niet waard.
'Ze' wilde er een zwaaitopic van maken en ik kaats de bal op ludieke leuke wijze (lotgenoten ;) )terug naar 'ze', tot 2 keer toe zelfs.

Ik vond het nogal amusant, jij wilde, kwa blijkelijk, een andere reactie van mij?

Ja, het houdt het topic interessant voor iedereen, maar laat de bier en chips maar achterwege, want het moet wel leuk blijven.
In het leven zelf is al gezeur genoeg.

(zit ik weer dingen uit te leggen :N )

Maareh, (om weer on-topic te zijn).

Zijn de mede-MF-ers (dus niet de anonieme menigte 'ze') nog wat natte kranten tegen gekomen dit weekend met het warme weer??
 
Laatst bewerkt:
Ah! ik dacht laat ik het leuk brengen, maar meneer (je zegt 'ze bestempelen' maar we weten wel wie) gaat persoonlijk worden door mij voor de spreekwoordelijke rotte vis uit te maken.
Dat is waar ik de lijn trek! Ik ga niet persoonlijk worden, dat is het niet waard.
'Ze' wilde er een zwaaitopic van maken en ik kaats de bal op ludieke leuke wijze (lotgenoten ;) )terug naar 'ze', tot 2 keer toe zelfs.

Ik vond het nogal amusant, jij wilde, kwa blijkelijk, een andere reactie van mij?

Ja, het houdt het topic interessant voor iedereen, maar laat de bier en chips maar achterwege, want het moet wel leuk blijven.
In het leven zelf is al gezeur genoeg.

(zit ik weer dingen uit te leggen :N )

Maareh, (om weer on-topic te zijn).

Zijn de mede-MF-ers (dus niet de anonieme menigte 'ze') nog wat natte kranten tegen gekomen dit weekend met het warme weer??

Nou ik heb het toch iets anders opgevat, gelet op de tekst, en "ze" is uiteraard spreekwoordelijk dat begrijp jij ook. Maargoed als het idd grappig bedoeld was dan een welgemeend sorry, heb ik te vlug mn conclusies getrokken. :$

On-topic: Over natte kranten gespot hebben, ik ben niet buiten geweest dus mij kan niemand gespot hebben :P
 
Gisteren waren Opa en Oma nog aan het toeren op zo'n "sjopperding". Tussen Haarzuilens en Kockengen maar even ingehaald met de bolide. Man,Man wat reed die kerel slecht, gewoon eng om erachter te blijven. Zelfs met een auto :)
 
Nou ik heb het toch iets anders opgevat, gelet op de tekst, en "ze" is uiteraard spreekwoordelijk dat begrijp jij ook. Maargoed als het idd grappig bedoeld was dan een welgemeend sorry, heb ik te vlug mn conclusies getrokken. :$

On-topic: Over natte kranten gespot hebben, ik ben niet buiten geweest dus mij kan niemand gespot hebben :P

Ah prachtig zo.
Ik d8 al ff dat 'we' ;) om niks gingen zijken (of is het zeiken??)

tis al goed :Y *O*
 
Rij ik fijn een stukje op de brommer van de A16 naar de A20, gaat mijn bijrijder opeens iets verzitten, zodat ik even uit balans raak en iets te ver richting vangrail doorschiet. Met het zweet nog in de bilnaad zie ik toch iets mafs:

een auto blijft mij volgen en wat doet die idioot? Die zit tijdens het rijden foto;s te maken. Nu dacht ik dat ik alles al had gezien: laptops, kranten, telefoons... Maar foto's maken terwijl je rijdt? Kijk liever op de weg!

Ik heb dit zelf dus niet gedaan, dus hierbij geen foto's van de kansloze automobilist.

:+
 
Laatst bewerkt:
Rij ik fijn een stukje op de brommer van de A16 naar de A20, gaat mijn bijrijder opeens iets verzitten, zodat ik even uit balans raak en iets te ver richting vangrail doorschiet. Met het zweet nog in de bilnaad zie ik toch iets mafs:

een auto blijft mij volgen en wat doet die idioot? Die zit tijdens het rijden foto;s te maken. Nu dacht ik dat ik alles al had gezien: laptops, kranten, telefoons... Maar foto's maken terwijl je rijdt? Kijk liever op de weg!

Ik heb dit zelf dus niet gedaan, dus hierbij geen foto's van de kansloze automobilist.

:+

Ah! ja ik kan dat niet geweest zijn, je kan zien dat ik ook voorbij gereden wordt :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan