Rijden jullie nog pret-kilometers tijdens corona-crisis

Was gisteren in de supermarkt:Ecoplaza...zat te koop, ook pasta’s maarja, wel duurder dan de Lidl hè.
 
Ik probeer de lokale ondernemer nu te steunen als ik niet rij...

Zaterdags altijd een volle marktplein, nu slechts enkele kramen en toch nog een gebakken visje gegeten.

322A3C68-D8E6-4886-8CA4-81F24C068CE8.jpeg
 
Max. 10 kramen dacht ik....oa groenteboer en kaasboer zag ik...worst niet.

Ik ga zometeen wat bestellen bij ‘mijn’ vaste’ kaasboer want die stond er niet, en heeft nu voor komende zaterdag een bezorgservice!
 
Dat gezijk over vervelen na een paar dagen thuiszitten. Gatverdammen wat kom mij dat de strot uit zeg.
Als je 10 jaar in de bak zit, dat is pas verveling! 😡

10 jaar... wat zwaar voor die lui.
Zullen het wel verdiend hebben :W

*ontopic*

Met de motorvrienden houdt ik mijn afstand bij een tankstop of dergelijk en gaan niet bij iemand thuis of dergelijk afspreken.
Plezierritjes zal ik waarschijnlijk wat selectiever in zijn maar moet af en toe echt even om maar even het huis uit te zijn. Dan maar even in mijn eentje een rondje doen :)
 
😳 Je gaat me toch niet vertellen dat je serieus een boel brandstof aan het opslaan bent ... toch?
Nou een boel niet. Heb altijd wel een tankje met 10 liter staan voor het aggregaatje (om toestanden zoals bij de Apache-stroomstoring destijds te voorkomen). Dat wordt geregeld in de fiets of auto gekieperd en ververst.
Onlangs heb ik deze strategische reserve wat vergroot, maar geen 100 ltr ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan