Magic Frankie
MF'er
- Onderwerp starter
- #101
Oh, okay. Ik wist dus niet dat meer merken dat hadden.
Leuke motor trouwens zo'n G 310 Gs.
Leuke motor trouwens zo'n G 310 Gs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je echt langere ritten maakt is het zadel wel een punt, die zou ik dan upgraden. Er is een standaard premium versie met rode stiksels en er is er een die wat dikker is. De houding is comfortabel bedoelde ik, maar ik heb wel een houten reet na dagtoerenDank jullie wel voor de reaktie,s.
Misschien toch maar eens een proefrit gaan maken op een GT.
Ben heel benieuwd naar de zithouding, ben zelf 1.85 en als ik dan lees dat de zithouding voor iemand van 1.98 nog comfortabel is, moet het voor mij zeker te doen zijn. Zou graag wat langere toerritten gaan maken, maar ben nog te veel verknocht aan het caferacer virus. Wellicht is de GT dan een leuke tussen stap.
Ronde luxemburg en daarna terugrijden naar w brabant bijvoorbeeld. zou het terug moeten zoeken hoeveel km het was, maar om een indicatie te geven. Zadel naar de wat betere versie wijzigen is rond de 100 150 euro dus niet zon ramp om te verbeteren als dat nodig is hoor.Dank je wel. Ik moet gewoon een keer gaan proefrijden om het te beleven denk ik. V.w.b. wat je zegt over na een dag toeren een houten reet. Wat is voor jou een dag toeren. Voor de 1 is dat 150 km. en voor de ander 300 of meer.
Ik heb op mijn motor na 80Km aan 1 stuk ook een houten reet, tintelende vingers en last van m,n rug. Vandaar dat ik graag toch een iets betere zithouding zoek, maar graag nog wel de cafe racer look wil houden. Vandaar mijn interesse voor de GT. heb ook eventueel interesse in de Kawasaki Z 900 RS Cafe, maar is toch ook weer een totaal andere fiets.
Hier 2mtr en ook komend van een fs1Ik heb vandaag een proefrit gemaakt op een Interceptor. Ik had al veel positieve tests gelezen en gezien op Youtube en nu dus zelf even testen. Ik snap al die positieve verhalen, wat een leuke fiets is dit! Super simpel en hij gaat gewoon, ik was bijna terug op mijn brommer (Yamaha FS1 met zo'n zelfde stuur). Zeker op de binnenwegen kan het eigenlijk nauwelijks beter.
Ik ben nog niet overtuigd van de zitpositie. Met mijn lengte (> 1,90) denk ik dat de voetsteunen iets moeten zakken. Het zadel lijkt vrij stevig, maar het Continental zadel zou beter zijn voor langere ritten? Mogelijkheden genoeg om dat goed te krijgen (en moet ik op vrijwel elke andere motor ook doen).
Volop wind op de borst, maar geen turbulentie op de helm, een verademing.
Tas achterop en een B&B tour door Engeland, ik zie het helemaal zitten. Nog even het budget rondmaken
Er is een big bore kit te koop waarmee de cilinderinhoud stijgt naar 865 cc. Het vermogen stijgt van 40 pk aan het achterwiel naar 64 pk, aan de krukas zou dat dan 75 pk zijn.Prachtig ding maar ik (1,95) vind hem (interceptor) toch wat klein en vermogen is laag. Is er al meer bekend over een 830cc Enfield of blijft het bij geruchten?