Safe zoetermeer overgenomen door Hans van Wijk???

ga maar eens bij Safe Zoetermeer kijken... nieuwe Ducati's GT1000 en racer-replica (ben de naam kwijt), die nieuwe Tuono staat er inmiddels en er staan nog wel meer niewe fietsen...

en laat inderdaad anderen het maar eens proberen ;)

Zoetermeer is te ver weg voor mij. Blijf liever in het Zuiden des lands, want daar is het veel warmer.
Het hoogste aantal 2006 fietsen staat in Rotterdam bij de Harley Store (2 Buells en 12 Harleys). Voor de rest is Zoetermeer met 4 2006 fietsen de winnaar ( :W ) en Amsterdam met 1 2006 fiets de verliezer ( :( )

Weet niet hoe betrouwbaar hun site is uiteraard.
 
zit inmiddels al weer een nieuwe motorport in wateringen...en aan de achterkant daar zit van veen... sinds kort bpl in leidschendam...zaken zat dus, voor je het weet word de boterham nog een keertje extra doorgesneden. ik zie ze eerder met z'n allen hagelslag eten als dat ik hans in z'n eentje een broodje rosbief zie wegpeuzelen.
Alleen heeft v Veen het druk (die zit er al 3 jaar...), Motoprut niet. Safe is een goeie zaak, er staan wat minder occasions de laatste tijd maar dat is niet meer dan logisch. Als de markt terugloopt, ga je niet je hele zaak volstouwen met fietsen (zoals bij v Wijk). v. Wijk heeft ook al jaren dezelfde occasions staan... waar ze het van doen weet ik niet.. maar blijkbaar alleen van kledingverkoop en nieuwe motoren. Verder loopt er bij v Wijk een 'ander soort' publiek als bij Safe. Geldt ook voor het personeel (enkele daar gelaten). Verder zijn al die geruchten vaak de grootste onzin...
 
Zoetermeer is te ver weg voor mij. Blijf liever in het Zuiden des lands, want daar is het veel warmer.
Het hoogste aantal 2006 fietsen staat in Rotterdam bij de Harley Store (2 Buells en 12 Harleys). Voor de rest is Zoetermeer met 4 2006 fietsen de winnaar ( :W ) en Amsterdam met 1 2006 fiets de verliezer ( :( )

Weet niet hoe betrouwbaar hun site is uiteraard.
Wanneer open jij je shop, als je het zo goed weet? Als de markt voor nieuwe motoren met 30-40% in ingestort, ga je toch niet je zaak volzetten met nieuwe fietsen????
 
Wanneer open jij je shop, als je het zo goed weet? Als de markt voor nieuwe motoren met 30-40% in ingestort, ga je toch niet je zaak volzetten met nieuwe fietsen????
Wat zijn sommigen van jullie toch snel aangebrand zeg!!! Jeeeeeeetje
Ze staan ook vol met "oude" nieuwe motoren _O- *O*
 
Jij bent echt vervelend... proberen te zeiken zonder argumenten, zogenaamde betroubare informatie zonder bronvermelding, en waarschijnlijk een of andere (ongefundeerde?) hekel aan Safe zodat niks meer goed is als het om Safe gaat. Waarschijnlijk zelf nog nooit bij Zoetermeer geweest (want daar gaat het hier om) dus in feite heb je helemaal geen recht van spreken...
 
Wat heeft dat er nou mee te maken. Moet je soms 1000 dagen geregistreerd staan om iets op dit forum te mogen zetten!
Als je nieuw bent is het wel zo netjes om eerst ff de kat uit de boom te kijken ipv hoog van de toten te blazen. Ik krijg de indruk dat je hier alleen komt om te gallen.
Normale antwoorden zitten er niet in, alleen maar kansloze oneliners die nergens over gaan.
Wees eens gewoon volwassen.
Leuk doen is niks mis mee, maar alleen maar provoseren wordt vervelend en zeker als je nog maar net actief lid bent.
 
Tjongejonge wat een gekissebis zeg.
Laat Dragske toch doen. Me dunkt dat als je jarenlang trouwe klant bent geweest bij SAFE (7 motoren) dat je nogal goed bent geweest voor Safe. Als dan zo'n verkoper al 9 maanden lang loopt te stieren nadat ze verdomme een gloednieuwe motor heeft gekocht, dan mag ze even wat gal spuien vind ik.
Ik zou ook niet zo in mijn hum zijn met Safe. En ja, alle Safe vestigingen hoeven niet over 1 kam geschoren te worden, maar er klinken nu eenmaal allerlei geruchten en er zijn nu eenmaal al een aantal vestigingen dicht.


:]
 
Als je nieuw bent is het wel zo netjes om eerst ff de kat uit de boom te kijken ipv hoog van de toten te blazen. Ik krijg de indruk dat je hier alleen komt om te gallen.
Normale antwoorden zitten er niet in, alleen maar kansloze oneliners die nergens over gaan.
Wees eens gewoon volwassen.
Leuk doen is niks mis mee, maar alleen maar provoseren wordt vervelend en zeker als je nog maar net actief lid bent.

Ik ken dit forum al heel lang, maar ben pas geregistreerd.
 
Tjongejonge wat een gekissebis zeg.
Laat Dragske toch doen. Me dunkt dat als je jarenlang trouwe klant bent geweest bij SAFE (7 motoren) dat je nogal goed bent geweest voor Safe. Als dan zo'n verkoper al 9 maanden lang loopt te stieren nadat ze verdomme een gloednieuwe motor heeft gekocht, dan mag ze even wat gal spuien vind ik.
Ik zou ook niet zo in mijn hum zijn met Safe. En ja, alle Safe vestigingen hoeven niet over 1 kam geschoren te worden, maar er klinken nu eenmaal allerlei geruchten en er zijn nu eenmaal al een aantal vestigingen dicht.


:]
Prima allemaal, maar ga geen onnodige geruchten de wereld in helpen als je niet aan kan tonen dat ze zo waar zijn als ze zelf zegt.
Open dan gewoon lekker een topic en ga daar lekker je gal spuwen, of wees gewoon volwassen
 
Ik ken dit forum al heel lang, maar ben pas geregistreerd.
precies weer zo'n oneliner waar je niks mee kan |( . Als je zou lezen heb ik ook nooit beweerd dat je dit forum pas net kent :Z , alleen dat je actief lid bent.
Kun je nou weer fatsoenlijk discusieren?
 
Terug
Bovenaan Onderaan