Sammie döt gaas d'r biej!

Ga maar eens op zondag naar de Bios in Breda en denk daarvoor even snel een hapje te kunnen eten bij de Happy Italy..... doordeweeks gaat dit prima... maar in het weekend moet jee r echt wegblijven... en naderhand gewoon met 8 man in zo'n megazaal.
 
Nou nou er wordt hier flink over elkaar heen gebuiteld om de Mac en andere soorten fastfood af te fakkelen (pun intended).
Maar ondertussen gaat die koude pint of lekker flesje rood er wel erg goed in.

Wie wierp ook al weer de eerste steen?

Misschien dat ik naar de bekende weg vraag of juist die ene olifant in de kamer benoem: @sammie whatsgebeurt dat je het ogenschijnlijk zo lastig hebt??

Als ik zo je verhaal lees vorm ik in mijn gedachten een boom van een vent van 2 meter en een half hoog en de helft daarvan breed. Dat wil nog niet zeggen dat je het daarmee automatisch in het koppie ook allemaal plesant hebt. Dus vandaar mijn oprechte vraag/interesse.
 
Misschien dat ik naar de bekende weg vraag of juist die ene olifant in de kamer benoem: @sammie whatsgebeurt dat je het ogenschijnlijk zo lastig hebt??

Als ik zo je verhaal lees vorm ik in mijn gedachten een boom van een vent van 2 meter en een half hoog en de helft daarvan breed. Dat wil nog niet zeggen dat je het daarmee automatisch in het koppie ook allemaal plesant hebt. Dus vandaar mijn oprechte vraag/interesse.
Je vergeet extreem aantrekkelijk voor alles wat vrouw is of wat nog vrouw moet worden. B|

Serieuzer; Ik vind het stom om 'plots' deze post te negeren. Doch.. denk dat het beter is wat minder open over deze (2) dingen te zijn.. of te worden.. ook omdat deze sectie 'vrij' toegankelijk is?
Ik denk dat ik me wat dat betreft wel eens zelf in de vingers heb gesneden?🤨 (Met te makkelijk open zijn).

Maar, dank voor je belangstelling.. We moeten eens bier doen (en pizza bestellen).:t
 
Extreem aantrekkelijk voor 'wat nog vrouw moet worden'?
Je bedoelt een 'gevalletje ombouw'? Daar hoef je echt niet blij van te zijn.

Als je zulke engerds achter je aan krijgt, dan was je liever een echte lelijkerd !
Òf is mijn praatje niet 'inclusief' genoeg? <krijg ik daar straks weer gezeik over>
 
Je vergeet extreem aantrekkelijk voor alles wat vrouw is of wat nog vrouw moet worden. B|

Serieuzer; Ik vind het stom om 'plots' deze post te negeren. Doch.. denk dat het beter is wat minder open over deze (2) dingen te zijn.. of te worden.. ook omdat deze sectie 'vrij' toegankelijk is?
Ik denk dat ik me wat dat betreft wel eens zelf in de vingers heb gesneden?🤨 (Met te makkelijk open zijn).

Maar, dank voor je belangstelling.. We moeten eens bier doen (en pizza bestellen).:t
En met boomstammen gooien en met drakeboot roeien en vervelende mensen de moeder stompen. Voordat we bier en pizza 🍕 eten toch nog? Wat maakt uit Sammie, je kunt alleen maar jezelf zijn toch.
 
Je vergeet extreem aantrekkelijk voor alles wat vrouw is of wat nog vrouw moet worden. B|

Serieuzer; Ik vind het stom om 'plots' deze post te negeren. Doch.. denk dat het beter is wat minder open over deze (2) dingen te zijn.. of te worden.. ook omdat deze sectie 'vrij' toegankelijk is?
Ik denk dat ik me wat dat betreft wel eens zelf in de vingers heb gesneden?🤨 (Met te makkelijk open zijn).

Maar, dank voor je belangstelling.. We moeten eens bier doen (en pizza bestellen).:t
Daar ga ik je aan houden, maar dan die pizza zeer zeker niet tussen haakjes.
 
Extreem aantrekkelijk voor 'wat nog vrouw moet worden'?
Je bedoelt een 'gevalletje ombouw'? Daar hoef je echt niet blij van te zijn.

Als je zulke engerds achter je aan krijgt, dan was je liever een echte lelijkerd !
Òf is mijn praatje niet 'inclusief' genoeg? <krijg ik daar straks weer gezeik over>
Nou ja gezeik is een groot woord maar dat eng valt ook wel weer mee. Eng is in mijn ogen toch wel wat anders bv een man die een vrouw gaat stalken. En dat is dan eng voor die vrouw, zelf ben ik man.
 
Dat hangt van de vrouw af. En gezien jouw voorkeur voor sterke vrouwen zou ik toch maar voorzichtig zijn.
 
Pas maar op, want je hebt tegenwoordig zo maar een mie-toe-tje' aan je broek hangen!
Serieus.. hmm kan dat hier.. eh, ik heb 23 j geleden een serieuze valse aangifte tegen me gehad en ja, dat heeft nog steeds zeer sterke invloed op de manier hoe ik met vrouwen omga..

Een boksmaatje vroeg eens; voel jij je zo op je gemak bij onze turbomeiden en krachtmeiden omdat je van zo'n vrouw geen valse aangifte hoeft te verwachten?

Ik was wel even stil..:$
 
Ik wil eigenlijk wel weer naar het Bikercamp Budapest.. bij Martha in de achtertuune.. Erna stad deurbanjer'n.. Maar is zo'n uithoek? Zeer prima stop op weg naar Roemenië maar als in hoofd eerst Tatry en dan afzakken naar Slovenië..hmm..
 
Ik wil eigenlijk wel weer naar het Bikercamp Budapest.. bij Martha in de achtertuune.. Erna stad deurbanjer'n.. Maar is zo'n uithoek? Zeer prima stop op weg naar Roemenië maar als in hoofd eerst Tatry en dan afzakken naar Slovenië..hmm..
Wat is er zo speciaal aan Bikercamp Boedapest?
Kan je deze aanbevelen?

Wellicht wil ik mijn afgebroken reis van afgelopen zomer naar Roemenië en verder de Balkan in, alsnog vervolgen?
Boedapest is mogelijk mooie 1e stop. Afstand 1350km is in 1 dag over de snelweg wel te doen. Een beetje FZ750.........:9
Alles wat ik reeds heb gedaan ga ik in 1 streep voorbij. Vervolg van reis wil ik doen vanaf de plaats van panne van dit jaar.
 
jah is super plekje en je kan stad in staddingen doen..Budapest is leuke stad. Beetje sfeer zoals A'dam 20 jr terug..
 
Als je toch in Budapest bent, zou je eens langs Szimpla Kert moeten.
Dit is een zogenaamde "ruin bar".
Een aanrader!
 
Terug
Bovenaan Onderaan