Sammie & de Sloveense Cevapcici

Fantastisch reisverslag, gelukkig vrij dus in een keer uitgelezen. Ik hoop dat ik het ooit aandurf om ook zoiets te onndernemen.
rij je alles binnendoor of pak je ook wel eens de snelweg?
Blijft een gaaf ding die Enfield diesel
 
Zo, da's een mooi reisverhaal! Ik ben vanavond door de regen naar huis gereden. Dan doet dit verhaal van warme dagen me erg goed!!!
 
Leuk verhaal Sammie, de Slovenen zijn een vriendelijk volkje. En sportief ook,...geen obese types gezien daar.
 
Leuk verhaal Sammie, de Slovenen zijn een vriendelijk volkje. En sportief ook,...geen obese types gezien daar.

En een erg mooi land, prachtige natuur, meren en kraakheldere riviertjes. Leuke oude dorpjes, en afgezien van de bekende toeristische plekken redelijk rustig. Behoorlijk onderschat land vind ik.
 
Fantastisch reisverslag, gelukkig vrij dus in een keer uitgelezen. Ik hoop dat ik het ooit aandurf om ook zoiets te onndernemen.
rij je alles binnendoor of pak je ook wel eens de snelweg?
Blijft een gaaf ding die Enfield diesel
Vooral op heen- en terugreis pak ik vooral snelweg... 100km/h kruizen..
 
Op 2 miljoen inwoners opvallend veel (top)sporters. Genetisch of mentaliteit?
 
Super verhaal sammie!
Ook een feest der herkenning :)
We gaan ook al jaren op zwerftocht door europa op de motor (Dauville voor het meisje en een Triumph rocket voor ikke)
Alleen wij ervaren juist duitsland als erg prettig!

Ik kan je oostduitsland aanraden, vooral Rugen.
Groet
Sebas
 
Erg mooi verhaal Sammie, ik heb erg van genoten en (ook) in één adem uitgelezen. Bedankt.
Wij hebben in 2017 wel Tolmin aangedaan met idd fantastische routes daar die nog niet toeristisch zijn.
 

Bijlagen

  • 2017-06-14 12.51.06.jpg
    2017-06-14 12.51.06.jpg
    882,1 KB · Weergaven: 25
Super verhaal sammie!
Ook een feest der herkenning :)
We gaan ook al jaren op zwerftocht door europa op de motor (Dauville voor het meisje en een Triumph rocket voor ikke)
Alleen wij ervaren juist duitsland als erg prettig!

Ik kan je oostduitsland aanraden, vooral Rugen.
Groet
Sebas
Omgeving Rugen is mooi..
 
Ik kijk er van op dat je een kruissnelheid van 100 km pu kunt aanhouden met de diesel. Kun je er iets meer over vertellen? Heb je hem zelf omgebouwd? Hoeveel heeft de motor gedraaid? Verbruik enz,..biodiesel?
 
Ik wil Sammie toch bijna sponsoren voor een nieuw camera ik dacht dat ik naar beelden uit mijn jeugd zat te kijken . dus afgezien van je oude motor hoppa nieuwe camera doen wonderen.

Wel erg bedankt voor je verhaal.
 
Was ook een reactie uit onwetendheid. Slovenië zegt me helemaal niets als land. Maar ik kan me voorstellen dat het land niet erg rijk is. Dit naar aanleiding van Sammy's reisverslag. ( wel heel leuk geschreven trouwens!).
 
Slovenië is van alle “nieuwe” EU landen het meest welvarende land. In de tijd dat het vml Joegoslavië nog een geheel was, was Slovenië in positieve zin al een buitenbeentje. Ik kwam er in 95 of 96 voor het eerst en toen, toen was het dus nog maar enkele jaren onafhankelijk, en toen was het al heel erg westers.
 
Gebruik je ook een china-camera? Het is doodzonde dat al die foto's echt ruk zijn. Of je hebt beginnende Parkinson, dat kan ook...

Serieus. Voor elk budget is er een veel betere camera verkijgbaar, mogelijk 2-dehands als budget beperkt is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan