Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moeten ze dat ding onder de kostprijs gaan verkopen. Er zit een limiet op de verkoopprijs van de standaardmachine voor homologatie.
Het homologatie reglement voor de superbikes geeft aan dat maximale verkoopprijs van een productiemotor ligt op iets van € 40.000,-. Het exacte bedrag weet ik zo niet. Het aangehaalde prototype 'straatlegale RCV' moet volgens de geruchten € 160.000,- gaan kosten. Je moet die Honda zien als tegenhanger van de straatlegale Desmocedici.Ach, als ik naar de nieuwprijs kijk van een Duc, is de maximale verkoopprijs blijkbaar redelijk hoog
uiteraard kan dat. Maar willen ze dat?En Honda kan, wanneer ze echt voor het kampioenschap in de SBK willen gaan, best een paar motoren met verlies verkopen om aan het minimale aantal motoren te komen voor homologatie.
Direct niet. Indirect uiteraard wel.Of denk je dat MotoGP geld oplevert voor Honda?
1.30.6 ,jeetum zegDe R1 heeft nog beginners kwaaltjes ,moet eerst nog ontwikkeld worden
Dit bleek laatst wel bij de 2e race IDM op zolder.waar ik present was
Na 1 ronde gaf de electronoca al de geest,waardoor de yammies al uitgeschakeld waren.
En zeg nu niet dat dit geen referentie is want volgens dat regelement mag je veel met die brommers doen en gegarandeerd dat daar yamaha het 1 en ander aan vingers in de pap heeft
Reitenberger reed een ronde van 1:30.6 op zijn bmw in de wedstrijd en degene die zolder gereden hebben weten wel wat voor tijd dat is en wat daarvoor nodig is ,en hoe ver die fietsen ontwikkeld zijn
Startseite