schaalmodellen van motoren

heey oma :9~ !


Zo net me mini collectie uitgebreid met 4 stuks, totaal nu:

Gpz 500
Gsxr 600 srad
Gsxr 750 K1
Yamaha R1 98
MV Augusta f4 750
Kawasaki Zx9r 2000


Weet iemand nog sites waar ik wat kan bestellen??
En weet iemand of ik ergens nog oude modellen kan krijgen van bijv mijn oldskool soes uit 88?


Site's die ik nog had. [spam] http://www.new-ray.com [/spam]
 
Ik heb een schaalmodel van mijn XVS650 in de zelfde kleur... ik ga ze niet sparen maar als ik er 1 tegenkom van de motor die in mijn bezit is dan koop ik hem. :}
 
Ben al tijden op zoek naar een model van mijn Honda VTR 1000F....

Heeft iemand deze oooit gezien (niet 1:1, die staat al in de schuur)
 
Leuk al die kleine dingen, ik ben zelf al een tijd op zoek naar een zxr 400 model '99...eigen fietsje O-) , maar kan hem nergens vinden. Weet iemand of ie uberhaupt wel bestaat? dank
 
Leuk al die kleine dingen, ik ben zelf al een tijd op zoek naar een zxr 400 model '99...eigen fietsje O-) , maar kan hem nergens vinden. Weet iemand of ie uberhaupt wel bestaat? dank

kijk eens op http://www.minichamps.de kost wat maar dan heb je ook wat(als jouw type er tussen staat natuurlijk :z )

heb sinds kort een modelletje van mijn m900 in het rood en dat is best byzonder schaal 1:12 alleen mis ik een stabiele standaard beetje jammer van minichamps, ding kan niet eens op zijn jiffy staan |(
 
deze zijn eigenlijk de speciaalste die ik heb , ooit eens in frankrijk gevonden in een boerendorpje, yamaha r1 en mv agusta volledig in metaal en demonteerbaar, ik laat ze maar in de doos zitten

voor de rest nog een stuk of 15 modellen en nog 2 bouwdozen waar ik moet aan beginnen

(klikbaar plaatje)
 
Laatst bewerkt:
kheb dr een paar in elkaar geplakt:

een MV Augusta, een ZX7R, en een Gagiva Racemotor the Red Vulcan werdt die genoemt

en ik heb nog een NSR500 van Rossi liggen die moet ik nog plakken
en die NSR van Rossi in klein model
 
Kan je bij Toys R us ook mooie modellen kopen in aanbieding offzo ik zoek een paar mooie schaalmodellen niet te duur maar rrelatief mooie modellen voor dat geld..iemand tips?
 
Ik spaar zelf ook Motors op school , supersport motors. k heb der een hoop maar ook een paar andere motors erbij k zal ze ff neerzetten:

2x Honda NR(verschillende kleuren)
Die officiele blauwe honda race motor met de sponsers : Telefonica en movistar
MV Agusta F4 SPR
Suzuki GSX R600
Kawasaki Ninja
Ducati 996
BMW R1200C
Honda NSR 500 / Alex CRIVILLE/Team Repsol YPF Honda
2x Yamaha YZF R1 (verschillende kleuren)
2x BMW R1100RT (verschillende kleuren)
Honda CBR1100XX
en een officiele sport Ducati ik geloof een 9992 met allemaal sponsers erop.
k zal nog wel wat fotos plaatsen
 
Terug
Bovenaan Onderaan