Sepang Test to kick start 2012 season !!!!!!!!!!!!!

Wie denk jij wie de snelste tijd gaat neerzetten ???!!!

  • Stoner

    Stemmen: 24 35,8%
  • Lorenzo

    Stemmen: 10 14,9%
  • Spies

    Stemmen: 4 6,0%
  • Pedrosa

    Stemmen: 9 13,4%
  • Hayden

    Stemmen: 0 0,0%
  • Crutchlow

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rossi

    Stemmen: 15 22,4%
  • Bautista

    Stemmen: 4 6,0%
  • Bradl

    Stemmen: 0 0,0%
  • Dovisiozo

    Stemmen: 1 1,5%

  • Totaal aantal stemmers
    67
Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit1957

Heerlijk wonen in Spanje.
7 jan 2010
23.225
3.535
Hondón de las Nieves (España)
Hehe morgen 31 Januari is het dan eindelijk zover , het seizoen 2012 gaat beginnen.

Het seizoen 2011 was er één met mooie en zeer trieste momenten , juist op het circuit waar morgen de testen gaan beginnen hebben we een zeer vriendelijk en talentvolle Motogp deelnemer verloren namelijk Marco Simoncelli een jongen die altijd in onze harten gesloten blijft.
En niet te vergeten het welverdiende kampioenschap van Casey Stoner de jongen die onverslaanbaar was met de meeste polepositions en zijn vele overwinningen vandaar een teregt kampioen en met de hoop dat hij er in 2012 wat harder voor moet knokken om zijn titel te prolongeren .

Ik heb een poll gemaakt zonder de CRT mannen , en waarvan jij denkt die er met de snelste tijd vandoor gaat.

Allemaal een sportief en veilig seizoen 2012 toegewenst.

Gerrit1957 (Ger)


full
 
Volgens mij ben je redelijk naief als je op iemand anders stemt dan Stoner, Lorenzo of Pedrosa...

Natuurlijk zou het fijn zijn als iedereen bij elkaar zit!

Edwards naar P1 ! *O* :+
 
Laatst bewerkt:
Stoner zal P1 rijden denk ik, hoop dat Bradl en Bautista er gelijk goed bijzitten en dat Ducati haar huiswerk erg goed gedaan heeft!
 
Rossi gestemd. Ik heb gehoord dat de Duc een top van 387 km per huur heeft. Dat wordt aanpoten voor de Honda's op het rechte eind.













:+
 
Stoner, Stoner, Stoner. Geen druk op de ketel, nummer 1 op z'n motor, dat kan haast niet mis gaan. En al zou Dani een keer een geweldige tijd neerzetten... Dan nog geen man overboord. Casey is relaxt, die moet er haast wel zin in krijgen, dan kan de rest van het veld 't schudden.

Ik verwacht dat de lijn van 2011 gewoon doorgezet wordt. Nieuwe motoren betekent natuurlijk nieuwe mogelijkheden, maar afgelopen jaar zagen we al dat de 1000cc motoren weinig fundamenteels veranderden.
 
Het zal waarschijnlijk weer tussen de Repsol guys gaan, en ik hoop dan dat natuurlijk Pedrosa de snelste tijd neerzet, er word beweerd dat Pedrosa het lastig gaat krijgen op de 1000cc maar met de Valencia testen was hij volgens mij de snelste.
 
ik denk zelf dat t heel anders was gelopen in 2011 als pedrosa niet er af gekegeld was.
hoeveel races had pedrosa gewonnen vorig jar?
 
Ben bang dat net als vorig jaar Stoner weer de snelste zal zijn en niet alleen bij de testen en denk de rest van het seizoen.
 
ik denk zelf dat t heel anders was gelopen in 2011 als pedrosa niet er af gekegeld was.
hoeveel races had pedrosa gewonnen vorig jar?

Na Le Mans hadden Casey en Dani allebei één non-finish, en stond Casey al voor. Maar goed, Le Mans is te vroeg in het seizoen om echt grote voorspellingen te maken. Immers, Lorenzo leidde het kampioenschap nog op dat moment. :') Daarnaast: na z'n comeback won Dani vrij snel weer races, maar bleef Casey hem over het algemeen goed de baas.
 
als ze close stonde tegen t einde van t seizoen weet je nooit wat er kan gebeuren.
druk doet gekke dingen met je.
 
als ze close stonde tegen t einde van t seizoen weet je nooit wat er kan gebeuren.
druk doet gekke dingen met je.
Of course. Maar Casey heeft al laten zien dat hij dat kan (2007 vs Rossi, 2011 vs Lorenzo). Dani daarentegen heeft nog nooit echt een full season campaign kunnen laten zien in de MotoGP. Vandaar dat ik Casey de betere kansen toedicht.

Zoals altijd: alles kan. Wie weet sloopt Stoner morgen z'n schouder en op Mugello z'n been, dan is alles anders. Duurt nog wel even voordat we het weten. :+
 
die voorkant ziet er wel gaaf uit van lorenzo, maar die nummer #1 op stoners motor is ook niet lelijk
 
In de vorige test was Dani het snelst, daarbij is hij eindelijk eens helemaal fit aan het begin van het seizoen. Dus heb gestemd op Pedrosa. Dit baant ligt hem vaak wel, maar dat is bij KC ook zo...

Wordt wel weer eens tijd dat de "Stoner show" flink wordt verstoord door andere snelle heren.

Het zij Pedrosa, Spies, Bautista of the underdog Rossi :+

Let the battle begin *O*
 
Wordt hoe dan ook spannend! :)

Voor mij voorlopig het laatste bericht op MF. Ik vertrek morgenochtend vroeg naar Amerika voor mijn stage. Tot ik internet heb en mezelf daar een beetje gesettled heb zal ik hier voorlopig niet verschijnen en anders enkel in de Nederlandse nachtelijke uurtjes. :)

Veel motorpraat plezier en hopelijk tot gauw! :)

Groeten,
Joris. :W
 
Wordt hoe dan ook spannend! :)

Voor mij voorlopig het laatste bericht op MF. Ik vertrek morgenochtend vroeg naar Amerika voor mijn stage. Tot ik internet heb en mezelf daar een beetje gesettled heb zal ik hier voorlopig niet verschijnen en anders enkel in de Nederlandse nachtelijke uurtjes. :)

Veel motorpraat plezier en hopelijk tot gauw! :)

Groeten,
Joris. :W

Hé Joris,

Ik wil je veel succes wensen op je stage. Erg gaaf hoor!

Hopelijk snel weer tot sprekens hier op mf. Geniet ervan!

Groetjes,

:W
 
The track was te nat om op t gaan testen. Ze zijn nu max. 1 uur bezig en er zijn wat tijden van o.a Lorenzo en Rossi. Alleen weten ze niet zeker of die tijd van Rossi nou van Battaini is (die ook aanwezig is en wat rondjes test) of dus van Rossi.

Wil je de tijden in de gate houden? Volg dan Alex_Briggs of Motogp op Twitter!

Rossi laat de Ducati kleiner lijken, dit is het design denk ik zo :)

Ik heb overigens op Pedrosa gestemd. Gewoon omdat hij hier #^}*}£$ snel kan zijn :)

Joris, we"ll keep in touch! Have a safe flight!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan