Shiny gespot door blik op de weg :(

shiny

MF veteraan
25 dec 2004
22.311
7
Zevenaar
Heb ik net mijn Hayabusa warm gereden in de omgeving van Arnhem sta ik bij het stoplicht komende vanaf de Pleyrotonde richting Huissen NAAST een volvo S60
Nadat het groen werd geef ik gas en maak een redelijke wheely en trek hem vervolgens in de 1 & 2 flink door maar omdat er na ongeveer 1 km een flitspaal staat waar je 100 mag neem ik gas terug en rijd er met 100 langs om vervolgens door te rijden naar 130 km en na 1 km de afslag Huiissen te nemen .
bij het stoplicht zie ik de volvo nog steeds achter me zitten :( en ik rijd twee stilstaande auto's bij het stoplicht voorbij om vooraan te staan , het word groen en nog geen 150 meter later zit de donker grijze k@t volvo weer achter mij!
En na 800 meter ben ik maar gaan tanken bij de Shell in Huissen en daar stapte de politie uit met een camera man van blik op de weg |( |(
een WHeely, veel te hard gereden auto's naar het stoplicht toe rechts inhalen dat hoorde ik de politie opnoemen ;( , maar hij heeft de snelheid na de flitspaal kunnen opmeten en reed daar 121 km {4 km corectie] waar je 100 mag ...........
dus Shiny heeft heeeeeeel veel geluk gehad dat het daar bij is gebleven O-)
het was vandaag een en al Politie op de weg dus mijn ritje is wel kort gebleven!!
17 km te hard hoeveel is dat ?
DE opnamens van blik op de weg worden 2006 pas uitgezonden , fffwachten..... :r
 
Jij hebt in ieder geval de motorspecial van 2006 weer veiliggesteld :P ;)

Hoop mazzel gehad.
 
dus het word een bekeuring van €70 , wat kost 30sec zendtijd???? :?











koopje denk ik :+
 
hebbie nooit aan gedacht dat het wel us n undercover zou kunnen zijn? als auto's lang achter mij blijven hangen dan laat ik ze me gewoon ff inhalen.. blijven desondanks lage snelheid achter me... weet ik genoeg ;)

nog maar 1 keer meegemaakt (gelukkig) maar het vrij snel door dat het de cops waren :9
 
ik kom namelijk niet iedere dag op de tv...
heb gewoon ondangs alles geluk gehad ,thats all
 
Werd eigenlijk ook nog door de camara man gevraagd of je je gezicht gewoon op TV wou of met zown vaag ding ervoer? :)

Maar tis wel leuk dat je met je wheely op TV komt!!
 
daar moet ik nog contact met de redactie over opnemen , ze gaven mij een kaartje met de procedure daarop aangegeven.
Moet een keer opbellen
 
In z'n één en twee flink doortrekken met een Busa?? Da's dan al genoeg voor een invordering van het rijbewijs dacht ik :P dan heb je dus idd. veel geluk gehad.
Vandaag weinig blauw gezien, wel douane. En verdomd veel schapen.
 
Wowwowow, 16 tot 20 km/u te snel => 70 euro :o

OMFG ! Wij, Belgen, betalen dan 150 euro.
Maar al de andere kant hebben wij dan de chance da ze NOG niet zo frequent voorkomen als bij jullie !

Die beelden wil ik in elk geval wel zien :)
 
>> 16 t/m 20 km/h te hard: € 70

Uhmm... dan heb ik een rare brief gehad van het cjib vrijdag:
A12 zuibaan, 7 mei, 121 is 117 na correctie is 17 te hard is 55 euri.
 
Terug
Bovenaan Onderaan