Silly Season 2014

Wat een sukkel! :+

Momenteel zit ik ook thuis met gebroken sleutelbeen. Mijn respect is enorm toegenomen voor de coureurs!!
 
Hoezo :X :? Leuk beginnersfietsje, of voor mensen die geen pk kanon of giftige supersport fiets onder hun kont willen. Leuk voor een amateur cup of junior cup ook deze fiets! Jammer is wel dat het met een hoog stuur komt en geen clip ons wat ik even gauw zag in het filmpje, maar dat is persoonlijke smaak.

Edwards blijft een mafkees trouwens, mooie vent. (ook al is dit gespeeld uit PR oogpunt) _O-

(Wat doet dit in silly season 2014 trouwens :? :P )
 
Laatst bewerkt:
Hoezo :X :? Leuk beginnersfietsje, of voor mensen die geen pk kanon of giftige supersport fiets onder hun kont willen. Leuk voor een amateur cup of junior cup ook deze fiets! Jammer is wel dat het met een hoog stuur komt en geen clip ons wat ik even gauw zag in het filmpje, maar dat is persoonlijke smaak.

Edwards blijft een mafkees trouwens, mooie vent. (ook al is dit gespeeld uit PR oogpunt) _O-

(Wat doet dit in silly season 2014 trouwens :? :P )
Jah, kwam het tegen en ik dacht, normaal zou Edwards in 2014 nog rijden nu doet ie "dit".

Begrijp me niet verkeerd! De :X was niet om de fiets, maar in mijn ogen flink over de top promotie filmpje. Ik heb dezelfde filmpjes wel eens van Rossi, Marquez etc. gezien. Allemaal even pijnlijk in mijn ogen. Krijg gewoon plaatsvervangende schaamte :X
 
Hoezo :X :? Leuk beginnersfietsje, of voor mensen die geen pk kanon of giftige supersport fiets onder hun kont willen. Leuk voor een amateur cup of junior cup ook deze fiets! Jammer is wel dat het met een hoog stuur komt en geen clip ons wat ik even gauw zag in het filmpje, maar dat is persoonlijke smaak.

Edwards blijft een mafkees trouwens, mooie vent. (ook al is dit gespeeld uit PR oogpunt) _O-

(Wat doet dit in silly season 2014 trouwens :? :P )
Lijkt me een leuke fiets :Y Goede tegenhanger van de populaire Kawasaki Ninja 300!
 
En KTM RC390, waar ze volgend jaar een nieuwe talenten cup/instap cup mee beginnen. :Y Ondersteunt door Vos Oss motoren (Arie Vos)
Klopt inderdaad, de RC390! Heb hem nu een paar mogen zien, hele leuke fiets. Zou die graag eens berijden. Ben ook benieuwd naar die Cup onder Arie's vleugels inderdaad. :Y
 
Marien Cahuzak ‏@mariencahuzak 26 min.26 minuten geleden
Superstock 600 Champion Marco Faccani will replace Alessandro Nocco to make his 2014 World Supersport debut with San Carlo Puccetti Racing.
 
Randy dePuniet heeft een wildcard toegewezen gekregen en rijdt dus op Valencia op de nieuwe Suzuki *O*

Een en ander valt te lezen op motogp.com
 
HRC announce Aoyama as test rider for 2015 | MotoGP™

Dit bevestigd maar weer hoe belangrijk het is om het juiste paspoort te hebben.
Ik dacht dat de hoogst geklasseerde Honda productie rijder een RCV-213V-RS onder zijn kont kreeg voor de laatste race.

En dat is Redding. Maar toch krijgt Aoyama hem nu.
Achja nog ff paar daagjes geduld hebben en dan krijgt Redding een full-factory Honda om zijn rondjes mee te maken in de Valencia test
 
Terug
Bovenaan Onderaan