Silly season 2015

Ik heb geprobeerd de openingspost aan te vullen met alle nieuwsberichten die sinds de laatste aanpassing zijn toegevoegd aan dit topic, echter wordt de openingspost hierdoor te groot en blokkeert MF de lengte van dat bericht. Jammer. Omdat ik de posts onder het openingsbericht niet heb, wordt het een chaotisch overzicht als ik het in meerdere posts door dit topic update. Daarom heb ik besloten te stoppen met het bijhouden van een overzichtslijst.

Mocht ik in 2016 wederom verantwoordelijk zijn voor het silly season topic, zal ik gelijk na openen van het topic een paar berichten plaatsen ter reservering voor aanvullingen. Wel zal ik nu nog door blijven gaan met het plaatsen van nieuwsberichten die ik op het web vind, dat is een kleine moeite.

Je kan ook de berichten waarin alleen maar gespeculeerd wordt weghalen.
 
Ik heb geprobeerd de openingspost aan te vullen met alle nieuwsberichten die sinds de laatste aanpassing zijn toegevoegd aan dit topic, echter wordt de openingspost hierdoor te groot en blokkeert MF de lengte van dat bericht. Jammer. Omdat ik de posts onder het openingsbericht niet heb, wordt het een chaotisch overzicht als ik het in meerdere posts door dit topic update. Daarom heb ik besloten te stoppen met het bijhouden van een overzichtslijst.

Mocht ik in 2016 wederom verantwoordelijk zijn voor het silly season topic, zal ik gelijk na openen van het topic een paar berichten plaatsen ter reservering voor aanvullingen. Wel zal ik nu nog door blijven gaan met het plaatsen van nieuwsberichten die ik op het web vind, dat is een kleine moeite.

Bedank Joris, wordt zeer gewaardeerd :)
Als ik jou was zou ik van de openingspost gewoon een samenvatting van de WSBK en MotoGP teams zetten. Voor de nieuwsberichten kunnen mensen gewoon door t topic scrollen :_)
 
Teringjantje, ik had niet eens in de gaten dat de OP ook bijgehouden werd...! :X

Misschien een idee om daar 'bevestigde lijsten' neer te zetten, en de nieuwsartikelen gewoon in de replies te blijven posten. Maak dan bv. vier of vijf posts, één per kampioenschap(pen). Voorbeeldje:

OP: MotoGP
YFR: Lorenzo, Rossi
Tech3: P. Espargaro, Smith
HRC: Pedrosa, Marquez
etc

Reply 1: Moto3 en Moto2
Team: rijder

Reply 2: WSBK en WSS
Team: rijder

Reply 3: Nationale kampioenschappen & RBR
Land
Team: rijder
 
Bedank Joris, wordt zeer gewaardeerd :)
Als ik jou was zou ik van de openingspost gewoon een samenvatting van de WSBK en MotoGP teams zetten. Voor de nieuwsberichten kunnen mensen gewoon door t topic scrollen :_)
Graag gedaan Rob, dat is inderdaad wat ik ga doen zodra alle plaatsjes bezet en ingevuld zijn. :)
 
Je kan ook de berichten waarin alleen maar gespeculeerd wordt weghalen.
Ja, of niet. De uren die ik hier nu al ingestoken heb, ga ik niet herhalen om uit te vogelen wat speculatief en wat bevestigend is. _O-

@ Mark, dat is inderdaad een goed idee maar dan moet je meerdere posts onder elkaar hebben van dezelfde gebruiker. Mocht ik het 2016 topic bijhouden wil ik zoiets inderdaad doen.
 
@ Mark, dat is inderdaad een goed idee maar dan moet je meerdere posts onder elkaar hebben van dezelfde gebruiker. Mocht ik het 2016 topic bijhouden wil ik zoiets inderdaad doen.
Weet ik - moet je dus even heel narcistisch snel op jezelf reageren.

Vooruitzien is regeren. :+
 
Ja, of niet. De uren die ik hier nu al ingestoken heb, ga ik niet herhalen om uit te vogelen wat speculatief en wat bevestigend is. _O-

@ Mark, dat is inderdaad een goed idee maar dan moet je meerdere posts onder elkaar hebben van dezelfde gebruiker. Mocht ik het 2016 topic bijhouden wil ik zoiets inderdaad doen.

Snap ik :P
 
Voor wat ze waard zijn, de voorlopige startlijsten van de MotoGP, Moto2, Moto3 voor 2015:

MotoGP: voorlopige 2015 startlijsten bekendgemaakt

Geen Jasper Iwema, geen Bryan Schouten, geen Livio Loi, wel Scott Deroue. Maar dat is allemaal niet zo spannend. Wat ik wel interessant vind, is dat Maria Herrera niet op de lijst staat. Ik dacht toch echt dat we komend seizoen twee vrouwen op de startlijst zouden hebben: Carrasco en Herrera, maar in haar plaats staat Jorge Navarro op de lijst.
 
David Salom, der dieses Jahr die Evo-Werks-Kawasaki pilotiert, muss sich nach einem neuen Arbeitgeber umschauen.
Pedercini plant mit zwei Fahrern, beste Chancen haben die Italiener Lorenzo Savadori und Alessandro Andreozzi.

:?
Wat begrijp je niet? Dat Salom werk zoekt en Andreozzi/Savadori kans maken bij het team van Pedercini? Italiaanse vriendjespolitiek? :P
 
Dat denk ik wel ja. Salom doet het super goed toch. Meer kan je niet van hem verwachten.

Ik vind het opmerkelijk dat hij wordt afgeserveerd terwijl hij het zo goed doet.
 
Ja precies... Salom doet het supergoed man
Mee eens maar je kent de salariseisen niet van Salom natuurlijk. Ik ook niet. En daarnaast werd Savadori tweede in de Stock 1000, misschien had hij een contract dat hem een plaatsje garandeerde in het WSBK?

Ik snap er evenmin iets van, zeker omdat Andreozzi niets heeft laten zien. Maar er zal vast meer achter steken dan alleen maar een voorkeur voor Italiaanse rijders.
 
Ik heb ergens een vaag bericht opgevangen op het net dat Vazquez volgend jaar in de Moto2 uitkomt op een nader te bepalen team.
Pin me er niet op vast want mijn Basks is de laatste tijd niet zo goed. _O- :N
 
Ik hoop het, zit al jaren te wachten op een nieuwe V4 superbike van honda, als de MV met 210 paardjes en 175 kg een voorbode is voor wat het komende jaar komen gaat in de evo klasse dan ga ik er alvast voor zitten!
 
Danny Webb is bezig met een 'fundraising' om het benodigde budget bij elkaar te krijgen om volgend jaar in de WSS te kunnen rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan