Silly season 2015

Ik heb ergens een vaag bericht opgevangen op het net dat Vazquez volgend jaar in de Moto2 uitkomt op een nader te bepalen team.
Pin me er niet op vast want mijn Basks is de laatste tijd niet zo goed. _O- :N
Zou tijd worden :')

Vasquez toont zich opvallend competitief, maar een zitje krijgen... ho maar!
 
Weet iemand of Honda nog een full factory HRC motor aan Redding geeft voor de laatste race?
Had zoiets halverwege het seioen gelezen namelijk. Dat ze de top productie Honda rijder wouden belonen
 
Weet iemand of Honda nog een full factory HRC motor aan Redding geeft voor de laatste race?
Had zoiets halverwege het seioen gelezen namelijk. Dat ze de top productie Honda rijder wouden belonen
Gaat niet gebeuren.
 
MotoGP return to Brazil unlikely in near future

Ducati confident Michele Pirro will remain Desmosedici test rider

Danny Webb calls on fan support for WSS bid

Leuk hoe hij dat doet:

Contribution structure
1: £20 gets your name on the team garage boards and website as a sponsor; and a signed poster from Danny (personalised if wished). If Danny makes it to the top 3 in the Championship then all sponsors will be invited to an exclusive end of season party to meet Danny and team with the first drink already bought as a thank you. On top of this you'll get exclusive race previews, practice, qualifying and race day news, videos and top quality pictures. There will also be exclusive events through the year that you can attend - such as workshop tours hosted by Danny himself (first one scheduled for 20th December at the team workshop in Louth, Lincolnshire).

2: £40 gets all of the above and an exclusive not for sale anywhere else Danny Webb Team T-shirt. If you want it signed, no problem – you are the sponsor!

3: £200 gets you all of the above and two paddock passes to the British WSB round at Donington Park. You'll be given a pit/garage tour by Danny himself and have enough time to ask any questions/get autographs and pictures that you like. A cup of tea or coffee made by Danny (or possibly a team member) will seal an unforgettable day where you really will be part of the team for the day.

Talentvolle coureur, ik hoop dat hij het redt. Donaties maak ik niet, maar hopelijk zijn de Britten gek genoeg om dat wel te doen. :)

Extended calendar for 2015 Superbike World Championship

Parkes confirms Milwaukee Yamaha BSB talks

Aprilia/MotoGP: Wer fährt 2015 statt Marco Melandri?

Wilbers-BMW: Nigon, Neukirchner, Smrz oder Camier?

Jordi Torres: 2015 in der Moto2? Oder Superbike-WM?
 
:N :X

Ben bang dat het een luchtkasteel is...

Duur, speciaal... allemaal leuk, maar ze moeten wel aan de homologatie-aantallen komen.


en dan nog. Dit is een Motogp like replica. Heeft niks met de Fireblade van Honda te maken. Als die niet vervangen of vernieuwd word dan heb je er nog niks aan.
 
en dan nog. Dit is een Motogp like replica. Heeft niks met de Fireblade van Honda te maken. Als die niet vervangen of vernieuwd word dan heb je er nog niks aan.
Ik reageerde dan ook op Pippen die zich afvroeg of dat eventueel Honda's WSB-entry kon gaan worden, en zodoende Michael van der Marks nieuwe fiets dus zou zijn.

Technisch gezien zou ik niet weten waarom niet, als Honda een RC213V in productie zou nemen en voldoende zou verkopen en aan zou bieden ter homologatie, dan ja; dan zou het zeker Honda's WSB-entry kunnen zijn.

Ware het niet dat Honda nooit of te nimmer zo'n fiets gaat weten te bouwen, die 1) rendabel is voor Honda, en 2) genoeg verkocht gaat worden :N

Savvie? :9
 
Then again...

KTM'S OVER-THE-COUNTER 250BHP MOTOGP BIKE @ Sportrider.com

KTM heeft schijt en doet precies dat _O-
Wordt een interessant project dat! Alleen niet voor straatfietsen geschikt. :P

Daarnaast hoeven de fietsen die ter homologatie aangeboden worden ook helemaal niet verkocht te worden (volgens mij). Tenzij de regels verandert zijn maar herinner je je de Petronas fietsen nog? Die gebouwd en nooit verkocht werden en toen in een oude schuur ergens teruggevonden werden? Het maximale aantal voor homologatie als productiefiets werd bereikt, aan verkoop werd niet gedacht.

(Dat verkoop wel de logische weg voor een winstgevende onderneming is, beaam ik. :P)
 
Laatst bewerkt:
Wordt een interessant project dat! Alleen niet voor straatfietsen geschikt. :P

Daarnaast hoeven de fietsen die ter homologatie aangeboden worden ook helemaal niet verkocht te worden (volgens mij). Tenzij de regels verandert zijn maar herinner je je de Petronas fietsen nog? Die gebouwd en nooit verkocht werden en toen in een oude schuur ergens teruggevonden werden? Het maximale aantal voor homologatie als productiefiets werd bereikt, aan verkoop werd niet gedacht.

(Dat verkoop wel de logische weg voor een winstgevende onderneming is, beaam ik. :P)
Ja, dat was geloof ik ook een mazen in de wet verhaaltje _O-

Zelfs dan. Zie Honda niet een zooi van hun oude MotoGP fietsen (want dat zou die productie RCV zijn, de MotoGP fiets van 2013) ergens in een loods zet omwille van het WSB. Omdat Superbikes ze simpelweg zo weinig boeit :+
 
Ging het niet om een opgepimpte rcv1000r? Met pneu-kleppen enzo?
Het pakket voor volgend jaar zegmaar. Volgens mij wist Honda ook niet helemaal wat te doen tegen de forward yamaha, ik had begrepen dat de beste idd een blok met pneumatische kleppen kreeg voor de laatste races. De laatste races worden al gereden, dus waarschijnlijk niet.
 
Laatst bewerkt:
Wordt een interessant project dat! Alleen niet voor straatfietsen geschikt. :P

Daarnaast hoeven de fietsen die ter homologatie aangeboden worden ook helemaal niet verkocht te worden (volgens mij). Tenzij de regels verandert zijn maar herinner je je de Petronas fietsen nog? Die gebouwd en nooit verkocht werden en toen in een oude schuur ergens teruggevonden werden? Het maximale aantal voor homologatie als productiefiets werd bereikt, aan verkoop werd niet gedacht.

(Dat verkoop wel de logische weg voor een winstgevende onderneming is, beaam ik. :P)

Het probleem is meer dat de homologatie eisen voor de WSB op 1000 fietsen in 2 jaar liggen.
Dat is nog een serieus aantal voor een fiets die mogelijk richting de >90,000e gaat.
 
Ik moet het nog zien die RC213V-S. Ik denk eerder aan een RC60 of iets dergelijks. En als we het over productie aantallen hebben...we hebben het over Honda...de grootste motorfiets fabrikant van de wereld.
Maar eerlijk is eerlijk; ik denk dat we voorlopig alleen maar fireblades zien rijden in het WSBK.
 
Ik reageerde dan ook op Pippen die zich afvroeg of dat eventueel Honda's WSB-entry kon gaan worden, en zodoende Michael van der Marks nieuwe fiets dus zou zijn.

Technisch gezien zou ik niet weten waarom niet, als Honda een RC213V in productie zou nemen en voldoende zou verkopen en aan zou bieden ter homologatie, dan ja; dan zou het zeker Honda's WSB-entry kunnen zijn.

Ware het niet dat Honda nooit of te nimmer zo'n fiets gaat weten te bouwen, die 1) rendabel is voor Honda, en 2) genoeg verkocht gaat worden :N

Savvie? :9

ik begreep jou ook wel inderdaad ik reageerde eingelijk in de verkeerde Quote. ;-) maar we zitten wel op 1 lijn.
 
We weten nu dat Ten Kate volgend jaar met 2 kers verse kampioenen aan de start van de Superbikes zal verschijnen.

Maar wie zullen de Supersport machines gaan bemannen volgend jaar?
 
We weten nu dat Ten Kate volgend jaar met 2 kers verse kampioenen aan de start van de Superbikes zal verschijnen.

Maar wie zullen de Supersport machines gaan bemannen volgend jaar?
Ik hoop heel stiekem dat Ten Kate weer een 'gok' wil nemen met een Nederlander en ze na het succes van Michael van der Mark nu ook Wayne Tessels een kans geven op de Honda. Volgens mij stond zijn EK Stock 600 Suzuki fiets te koop, wat erop kan duiden dat hij het een stapje hoger wil proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan