Op Speedweek.de staat dat er geen Nederlandse rijder in het team komt. Gerucht over Scott heb ik nog nergens gelezen. Ja heel mooi hoor dat RW in de Moto 2 rijdt maar de Nederlandse motorsport heeft er nu helemaal niets aan.
Op Speedweek.de staat dat er geen Nederlandse rijder in het team komt. Gerucht over Scott heb ik nog nergens gelezen. Ja heel mooi hoor dat RW in de Moto 2 rijdt maar de Nederlandse motorsport heeft er nu helemaal niets aan.
Volgens mij hebben ze bij RW de voorkeur voor Nederlandse coureurs, maar dan moeten ze wel aan min of meer dezelfde voorwaarden voldoen. Dus een combinatie van talent en geld. Als die jongens er niet zijn, of zich niet presenteren, dan ga je voor buitenlanders toch? Plus: ik weet niet of het zou moeten, dat je voor de Nederlandse motorsport veel betekent. Gewoon hun ding doen op Grand Prix niveau is al uitdaging genoeg, en laat in ieder geval zien "dat we bestaan" op internationaal niveau.
Vind eigenlijk van wel, een slechte zaak dat rijders zich in moeten kopen... Zou graag zien dat er eisen worden gesteld aan een team om financieel daadkrachtig genoeg te zijn om een rijder te faciliteren voordat een startbewijs word afgegeven, anders zouden ze de startbewijzen aan de talenten/rijders moeten geven en laat de teams dan hun best maar doen om zo'n talent waard te zijn...
Volgens mij gaat het over volgend seizoen, niet dit seizoen. Ik vind het ook maar een raar gerucht.Bijzonder gerucht. Daar gaat Kawasaki toch nooit mee akkoord midden in een te winnen seizoen.
Bijzonder gerucht. Daar gaat Kawasaki toch nooit mee akkoord midden in een te winnen seizoen.
Rea wil niet eens naar de gpSuzuki wil ianonne niet lozen en motorcyclenews is de enige bron
Stemmingmakerij dus.
Daarbij is Rea never nooit sneller op de soes aangezien hij zich ook aan moet passen en gewoon een ouderwetse rijstijl heeft die niet bij een gp machine past.
Rea wil alleen naar de MotoGP als tie in een fabrieksteam terecht komt.
Dus Suzuki is zo gek nog niet.
Rea heeft ook talent zat.
Rea wil helemaal niet meer naar de GP heeft hij aangegeven, denk ook dat het verstandig is want zie hem echt niet mee doen om een kampioenschap.
Wat denk je van de zakken vullen? En de prestige om in de MotoGP te rijden op een fabrieksmotor?
Zoals Rea het World SBK veld op een hoop rijd is uiterst knap, maar zou hij daar nu zelf ook voldoening uithalen?
Kawasaki moet gewoon met Rea in de MotoGP stappen. Regelmatig komt hij aardig in de buurt van GP tijden en dat met de beperkingen van een WSBK spec...
Wat denk je van de zakken vullen? En de prestige om in de MotoGP te rijden op een fabrieksmotor?
Zoals Rea het World SBK veld op een hoop rijd is uiterst knap, maar zou hij daar nu zelf ook voldoening uithalen?
Hij geeft zelf aan niet naar de gp te willen, ik neem aan dat hij de opties goed heeft overwogen.
Daarbij kan iedereen roepen om een fabriekszitje maar die gaat hij echt niet meer krijgen op zijn leeftijd tenzij Kawa opnieuw in de Gp stapt ( wat ik niet zie gebeuren )
Yamaha en Honda en Ducati hebben geen plek / betere rijders
KTM en Aprillia hebben geen kampioensfiets
Suzuki optie neem ik gewoon weg niet serieus, daarbij zou Rea er echt niet veel verder mee komen dan de huidige rijders.