Gaaf. Maar zou het nog mooier vinden als ze de teams een willekeurig standaard 600 blok laten kiezen.
Hmmmm willekeurig standaard 600 blok, dit meenemende hoeveel ss600 blokken zijn er nog op dit moment. En zou men die blokken nog mogen tunen, en zoja hoeveel, totdat wij weer "onbetaalbare" motorblokken hebben?
Of de regel zoals bij de superbikes "straat fietsen" zie geen klanten kawa in de top 10 dus zo straatfiets is een fabrieks kawa niet
Maar ik vind het idee wel sympathiek idee, ook ik kijk een beetje naar de moto2 als een veredelde cuprace, wel vaak spannende races maar geen merken strijd.
moeilijk en ook in het achterhoofd houden dat het betaalbaar moet blijven
Momenteel zijn de blokken ook nagenoeg standaard. Aantal vaste aanpassingen zoals gearing, dynamo en koppelingshuis etc. Het zou dus net zo duur kunnen zijn als het nu is, zolang de aanpassingen vast liggen.
Wanneer bijvoorbeeld yamaha de sterkste standaard blokken levert zullen teams deze kiezen. Zaak voor de andere merken hun standaardblok te ontwikkelen en evt teams te ondersteunen.
* speel even voor de advocaat van de duivel "
als b.v. andere merken hun standaard blok ontwikkelen dan kan b.v Yamaha niet achterblijven natuurlijk, en zal zijn blok ook weer verder ontwikkelen
totdat men weer op onbetaalbare blokken zit
begrijp mij niet verkeerd, ook ik heb de waarheid niet in pacht en weet ook geen ultieme oplossing.
De laatste jaren in tweetakt 250cc was natuurlijk ook een Aprillia cuprace
Druk voor Lowes
Aprilia boss Romano Albesiano on rumours about Sam Lowes' seat for 2018: "It's very clear. We made a big investment with Sam. We are his first supporters and really hope he can quickly show some improvement. But at the same time we have to prepare next season in case this will not happen. So we are talking with some other riders because of this."
What does Sam need to do to stay at Aprilia next year?
Romano Albesiano: "To show improvement. Show the right trend. Quite soon."
Is een mooie vacature in mijn ogen.
Prachtig merk waar voldoende centen zitten met het grote concern van Piaggio erachter.
Die fiets wil (mits hij heel blijft) behoorlijk hard in de rondte zoals Aleix laat zien. Motor dient natuurlijk nog behoorlijk doorontwikkeld te worden en ze zijn er nog niet. Maar het gaat de goede kant op imo.
Ik denk dat er verschillende coureurs zijn die het er goed op zouden doen.
Crutchlow tekent vrijwel zeker een 2 jarig HRC contract en blijft dan rijden bij LCR.
Crutchlow set to sign new two-year Honda deal
Kunnen ze via HRC miller ook niet bij LCR onderbrengen ?? Lijkt me een leuk team met die 2 samen
Miller wordt genoemd als rijder bij Ten Kate in het WSBK...
Er is niet genoeg carbonfiber in de wereld voor die 2 bij elkaar.
Nakagami is natuurlijk alleen financieel interessant, want Dorna, Japan enz.
Maar Appie wil natuurlijk graag een Italiaan aan boord. Iannone zie ik nog wel een jaartje bij Suzuki blijven, echter als dat geen gelukkig huwelijk gaat worden dan mag Iannone wat mij betreft lekker terug naar Pramac en daar op dezelfde fiets stappen als de factory Ducati heren.
Ik vind mooi....