Dat denk ik dan juist weer niet. Ik kan mij niet voorstellen dat Pedrosa er interesse in zou hebben om, na vanaf 2006 in het Repsol Honda team te hebben gediend, zijn GP-loopbaan voort te zetten op een ander merk c.q. bij een ander team, puur en alleen om zijn loopbaan te verlengen. Volgens mij stopt hij nog eerder dan dat hij naar Suzuki (of eender ander merk) gaat. Vergeet niet, ook in zijn 125cc en 250cc tijd heeft hij niets dan Honda gereden.Wat Zarco gaat doen weet hij denk ik zelf nog niet eens, als Yamaha hem een fabrieks fiets geeft zal zijn keuze vast afhangen van de prestaties van de fabriekscoureurs dit jaar.
9/10 gaat er vanuit dat hij mee gaat met tech 3 naar KTM, ik ben die 1/10 die denkt van niet maar zie hem ook niet op een Honda zitten eigenlijk.
Ik houd 2 opties dan open : Suzuki ( maar zie eerder Pedrosa daar gaan en Rins naar Honda ) of een Yamaha fabrieksfiets
Pedrosa mag wat mij betreft stoppen hoor, verwacht niet dat hij nu ineens wel potten kan breken maar denk dat hij het toch wel ziet zitten om aan het racen te blijven.. misschien TKR red bull Honda in de WSBK ?
Het zou idd gek zijn als Smith niet van die fiets word gehaald aan het eind van dit seizoen maar ergens heb ik niet het gevoel dat Zarco op die KTM gaat stappen
Alex Marquez zou niet in 1 x op de HRC honda kunnen toch ivm rookie rule ? Dus dan eerst jaartje VDS ? daarna naar Repsol al denk ik dat als ze Zarco kunnen krijgen dat ze hem meteen onder contract zetten
Rookie rule bestaat niet meer, is met de komst van zijn broer opgeheven. VDS staat zelfs op de nominatie om (misschien) met Yamaha verder te gaan zeiden ze bij het commentaar tijdens de race.
Pedrosa had al veel eerder gewoon eens een ander merk moeten proberen, zou een mooie aanwinst zijn om de kleinere merken verder te helpen. Hoort echt wel thuis in de MotoGP, WSBK zou ik hem niet graag zien, alleen op een topmotor.
Krijg bij Zarco een beetje het gevoel zoals bij Crutchlow... ben nog niet overtuigd dat het een wereldkampioen zou kunnen worden.
Meende dat deze juist weer terug was gekomen omdat te voorkomen ? Anyway...
'Tijdens de meest recente onderhandelingen werd zijn salaris gekort tot 2 miljoen euro terwijl het team superster Jorge Lorenzo binnenhaalde die op zijn beurt 12 miljoen euro ging verdienen.'Dovizioso verliest geduld, praat met Honda en Suzuki
Dovizioso verliest geduld, praat met Honda en Suzuki
Ik vind het trouwens behoorlijk waardeloos hoe ze bij Ducati te werk gaan, Je hebt jongens als Dovi en Petrux die zichzelf haast elke race bewijzen.. en je hebt die eerste klas jankert die doet alsof hij kampioen is omdat hij 4 rondjes op kop lag bij een race ergens waar iedereen zn banden spaarde.
Dan geef je zo n JL 12 miljoen terwijl je Dovi 2 miljoen mee geeft ? Ik vind dat het omgekeerd zou moeten zijn en dat alleen al gezien de prestaties van afgelopen jaar !
Hoop dat ze snel in zien dat ze volgend jaar Dovi en Petrux nodig zijn of anders Miller.. maar Lorenzo kan gewoon het beste iets anders gaan zoeken en zou bij suzuki of KTM nog wel een plekje kunnen vinden maar dan voor 1 miljoen ipv 12
Maar even heel anders wat. Lorenzo en Honda repsol. Teammaatje van Marquez?...
En heeft HRC voor het gerecht moeten slepen om zijn zitje te behouden toen men Stoner het team in wilde brengen. Dat was geen gelukkig huwelijk. Maar ook weer een lange tijd geleden en veel kan ondertussen veranderd zijn op de afdeling personeelszaken van HRC.Dovi heeft al eens voor Honda gereden.. waarom zou die niet terug kunnen..
Al denk ik dat hij bij Ducati momenteel op de juiste plek zitZou oerdom zijn als Ducati hem laat gaan.
En heeft HRC voor het gerecht moeten slepen om zijn zitje te behouden toen men Stoner het team in wilde brengen. Dat was geen gelukkig huwelijk. Maar ook weer een lange tijd geleden en veel kan ondertussen veranderd zijn op de afdeling personeelszaken van HRC.
MotoGP: Crutchlow gunning for Pedrosa’s seat
Ook Crutchlow zou wel een gooi willen doen naar het zitje van Dani Pedrosa, waardoor het steeds meer lijkt alsof Pedrosa echt op de wipstoel zit bij HRC. Overigens denk ik niet dat Repsol Honda Crutchlow ooit zouden inlijven in dat team, hij is daar denk ik te gebekt voor; als er iets niet klopt dan zou hij dat ook niet nalaten om te ventileren en ik denk niet dat dat daar zo gewaardeerd wordt.