Silly Season 2019

Zou het wel leuk vinden als Rea en Haslam weer teammaatjes worden. Maar dan weet je ook dat Rea weer niet verslagen gaat worden. Was bij Honda ook sneller. Maar gun het Haslam echt wel.
 
Laatst bewerkt:
En van Yamaha...
full
 
Met zekerheid Gerrit ? of naar jou mening/idee ?

Sorry dat ik je vaak om bevestiging vraag maar weet soms niet of het jou mening/gedachte is of dat je de info hebt ;)

Quart op de Gp machine lijkt me allemaal wel ineens heel snel en raar etc. verlopen maar het zou natuurlijk kunnen.
 
Ik zeg: Michael naar SIC-Yamaha.

Er komen zoveel namen langs, dus waarom Michael niet?
 
Omdat hij volgend seizoen eerst nog ff kampioen SBK moet worden ;)

Welnee.
Helemaal niet nodig.

Heeft al bewezen dat die wereldkampioen kan worden en dat die in de SBK wedstrijden kan winnen.

Er zijn er genoeg in de MotoGP die het met minder moeten doen.
 
Met zekerheid Gerrit ? of naar jou mening/idee ?

Sorry dat ik je vaak om bevestiging vraag maar weet soms niet of het jou mening/gedachte is of dat je de info hebt ;)

Quart op de Gp machine lijkt me allemaal wel ineens heel snel en raar etc. verlopen maar het zou natuurlijk kunnen.

Nou info ....maar dani is nog niet zeker van zijn zaak en Morbidelli is ook nog niet officieel.
 
Er zijn er genoeg in de MotoGP die het met minder moeten doen.
Dat valt vies tegen:

Takaaki Nakagami, Karel Abraham, Xavier Simeon hebben gewonnen in de Moto2.

Petrucci is Stock1000 kampioen en MotoGP-podiumwinnaar, Alex Rins, Scott Redding, Aleix Espargaro en Bradley Smith zijn MotoGP-podiumwinnaars.

Crutchlow is WSS kampioen en MotoGP-racewinnaar. Andrea Iannone en Jack Miller zijn MotoGP-racewinnaars.

De overige rijders hebben één of meerdere kampioenschappen op naam in de 125/250/Moto2/MotoGP categorieën.

De enige zonder winst op naam is Hafizh Syahrin, die het in zijn eerste paar races voor Tech3 Yamaha niet slechter deed dan Michael tijdens zijn wildcards. Op talent en CV alleen heeft Michael weinig voorsprong op (inmiddels ervaren) MotoGP-rijders.
 
De enige zonder winst op naam is Hafizh Syahrin, die het in zijn eerste paar races voor Tech3 Yamaha niet slechter deed dan Michael tijdens zijn wildcards. Op talent en CV alleen heeft Michael weinig voorsprong op (inmiddels ervaren) MotoGP-rijders.

Het is voor MVDM z'n MotoGP aspiraties te hopen dat hij Yamaha is opgevallen in het verbeteren van de superbike. Als zijn feedback van waarde was in het verbeteren van die machine, dan zijn er wellicht kansen.

Een paar weken geleden ging toch het bericht rond dat Yamaha/Rossi wel baat zou hebben bij een testrijder die niet ver van het niveau van de toppers zit? Zoals Ducati met Pirro (en Stoner) en KTM met Kallio. Denk dat daar voor hem de grootste kans ligt met af en toe een wildcard.
 
Laatst bewerkt:
Baldasarri rijdt dit seizoen ijzersterk, hij was altijd wel snel maar nooit meerdere wedstrijden achter elkaar. Die gozer zal onderhand ook wel op de radar staan bij teams in de MotoGP.
 
Michael heeft al getekend in de WSBK kwam ik op Facebook tegen, zal waarschijnlijk een dezer dagen naar buiten komen.


Dan heb jij het anders gelezen dan mij, Yamaha heeft hem een aanbod gedaan wat goed is maar hij was ook in gesprek met andere teams.

Met zekerheid Gerrit ? of naar jou mening/idee ?

Sorry dat ik je vaak om bevestiging vraag maar weet soms niet of het jou mening/gedachte is of dat je de info hebt ;)

Quart op de Gp machine lijkt me allemaal wel ineens heel snel en raar etc. verlopen maar het zou natuurlijk kunnen.

Nou info ....maar dani is nog niet zeker van zijn zaak en Morbidelli is ook nog niet officieel.

Dus ff alles op een rijtje ; Sic team komt er, Wilco word manager/ teambaas whatever.
Rijders zijn nog niet vastgelegd begrijp ik van jou ?!
 
Baldasarri rijdt dit seizoen ijzersterk, hij was altijd wel snel maar nooit meerdere wedstrijden achter elkaar. Die gozer zal onderhand ook wel op de radar staan bij teams in de MotoGP.

Vr46 rijder he, zijn tijd komt nog wel ;) Volgend jaar kampioen ind e Moto 2

Die alex Marquez waarvan iedereen had verwacht dat hij zo even zn broer na zou doen , blijkt toch echt wel de mindere van de 2
 
Je mag er wel van uit gaan dat Morbidelli vast een plekje krijgt in dat SIC team. Zou mij verbazen als die er na 1 jaar al weer uit gaat. Balda daarnaast zou ik persoonlijk wel leuk vinden. Echter wat rijpen in de Moto 2 is prima.
 
Volgens de laatste berichten van Speedweek.com vanuit Misano blijven zowel Michael als Lowes bij Yamaha (en waarom ook niet nu alle werk resultaat begint te hebben..) en gaat Haslam een jaartje naast Rea op de Kawasaki, daarna zou in 2020 Toprak door kunnen schuiven naar het fabrieksteam.
Waar Sykes dan heen gaat is nog onduidelijk, Davies en Melandri zullen dan ook wel op hun plekkie blijven zitten.. :?
Manager resignieren: Leon Haslam geht zu Kawasaki/Superbike-WM SPEEDWEEK
 
Volgens de laatste berichten van Speedweek.com vanuit Misano blijven zowel Michael als Lowes bij Yamaha (en waarom ook niet nu alle werk resultaat begint te hebben..) en gaat Haslam een jaartje naast Rea op de Kawasaki, daarna zou in 2020 Toprak door kunnen schuiven naar het fabrieksteam.
Waar Sykes dan heen gaat is nog onduidelijk, Davies en Melandri zullen dan ook wel op hun plekkie blijven zitten.. :?
Manager resignieren: Leon Haslam geht zu Kawasaki/Superbike-WM SPEEDWEEK

Wat ik begrepen heb dat er een derde Yamaha bij komt en dat Sykes die gaat bemachtigen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan