Silly season 2021

Wat is dan volgens jou de reden dat de 2de rijder niet mee kan komen ?
ze hebben in 2019 zich puur geconcentreerd op de ontwikkeling van Iannone en de motor, dit heeft Iannone zelf aangegeven.
en daarom was de 2020 motor al een heel stuk beter dan de voorganger, helaas heeft hij dit traject niet kunnen afmaken.
 
Laatst bewerkt:
Jammer beetje laffe keuze....Smith lag er tijdens de races vaker naast dan dat hij de finish haalde, ik zie het nut niet van hem behalve als testrijder.
Zet er dan een jonge kerel op.
 
Al die jonge kerels willen niet, het is ook de enige MotoGP motor waarmee je voor spek en bonen mee rijdt. Als je iets van talent hebt wacht je op een kansje op de sponsorama Ducati/petronas Yamaha/tech3 ktm door je in de kijker te rijden in moto2.
 
Jammer beetje laffe keuze....Smith lag er tijdens de races vaker naast dan dat hij de finish haalde, ik zie het nut niet van hem behalve als testrijder.
Zet er dan een jonge kerel op.
SPA
15
ANC
12
CZE
17
AUT
13
STY
19
RSM
19
EMI
13
CAT
16
FRA
Ret
ARA
19
TER
15

Smith heeft welgeteld één keer de finish niet gehaald dit jaar. De laatste drie races werd Smith vervangen door Savadori, die twee keer de grindbak en één keer de 18e plaats vond. Aprilia heeft overduidelijk geprobeerd een jonge kerel te vinden om op hun motor te zetten, maar de ene na de andere bedankte. Op een gegeven moment wordt de spoeling wel heel dun, en kies je dan voor je testrijders die het team en de motor al kennen en die echt wel hun best doen, of ga je voor een 'overblijfseltje' uit de Moto2? Qua prestaties gaat dat waarschijnlijk geen groot verschil maken.

Ik snap wel dat Aprilia dan maar focust op de rijders die ze hebben, en komend jaar zal moeten proberen hun concessies tot het uiterste te benutten ten opzichte van de andere fabrikanten die min of meer stil moeten gaan staan qua ontwikkeling. Jammer maar helaas, ik had één van de Moto2 jongens graag gezien bij Aprilia.

Wat mij betreft zorgen we nog steeds voor een whatsappgroepje met Massimo Rivola en Bo. De World Supersport wacht maar. :+
 
Doordat Cal met pensioen is gegaan zijn de kansen voor Bradley om full time deelnemer te worden flink toegenomen.
 
En waarom denk je dat Dorna een Brit wil dan? Voor de diversiteit of omdat BTsports met een enorme zak geld komt en de MotoGP in GB promoot?
Ik geloof niet eens dat Dorna een Brit nog heel hoog heeft zitten ;) Vooral omdat die grote zakken met geld tegenwoordig van andere plekken afkomstig zijn.

Tegenwoordig word er veel meer ingespeeld op de aziatische markt
 
Iedere klasse is beter dan die lompe stofzuigers zonder snoer.....

Wat mij betreft slaan ze de plank compleet mis door er een merk cup van te maken, gooi het open voor zelf bouwers. Nu voegt het niets toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan