Silly season 2022

Ik denk dat hij blij mag zijn dat ze hem überhaupt nog een plekje hebben aangeboden. Van der Mark heeft ook geen potten weten te breken, echter hij heeft wel laten zien dat er meer racepace in de BMW zit dan dat Sykes liet zien. Het verdient natuurlijk niet altijd een schoonheidsprijs hoe ze de rijders informeren bij contactbeëindiging. Hij is tenminste nog een dag van tevoren geïnformeerd, sommigen komen het via een persbericht te weten. En mocht de deal met Redding niet door zijn gegaan, wellicht hadden ze dan Sykes wel behouden, dus dan was er ook weinig tijd om hem eerder te informeren. Hij is denk ik nu wat rond aan het slaan uit frustratie, net zoals een ander die 'ontslagen' wordt.
 
Dit zal wel heel vet zijn.
3655FFAA-B7D2-4807-B005-41AB59BE3AE0.png
 
Lekker een seizoen de banen,fiets en banden leren kennen en dan (afhankelijjk van het succes van de pani v2 ) het jaar er op voor het wk.
 
Afhankelijk van de prestatie van de v2 verwacht ik hem 2 jaar in de wss, daarna de stap naar wsbk waar hij in zn eerste jaar echt geen kampieon gaat worden.. denk ik :P
Ik denk op basis wat ik gelezen/gezien heb dat Oli zeker talent heeft en heel snel leert.
Of tie in zijn eerste jaar kampioen wordt?
Durf ik niet te zeggen, de Panigale V2 is een nieuwe fiets, nieuwe regels, zwaardere tegenstanders.
 
Ik denk op basis wat ik gelezen/gezien heb dat Oli zeker talent heeft en heel snel leert.
Of tie in zijn eerste jaar kampioen wordt?
Durf ik niet te zeggen, de Panigale V2 is een nieuwe fiets, nieuwe regels, zwaardere tegenstanders.
Ik denk dat ook maar ik denk dat er nog veel te leren is op nieuwe circuits met een nieuwe fiets op andere banden etc etc.
Aan de andere kant, het is voor iedereen hetzelfde komend jaar. Sommigen kennen de banen al wel natuurlijk naar als je er ineens met een pani v2 rijd zal het avst anders zijn dan met een r6
 
Het CM racing team waar Krummennacher reed, gaat van Yamaha naar Ducati in de WK Supersport.
Onduidelijk is of Krummenacher blijft.
Krummenacher heeft al wel op de Ducati getest in de 2020 van Barni Racing.
 
Het CM racing team waar Krummennacher reed, gaat van Yamaha naar Ducati in de WK Supersport.
Onduidelijk is of Krummenacher blijft.
Krummenacher heeft al wel op de Ducati getest in de 2020 van Barni Racing.
En Oli Bayliss ook op een Ducati maar volgens mij dan voor het fabrieksteam.
 
Haha volgens mij versprak Patrick zich zojuist..

Er werd een Petronas Moto2 fiets zo'n beetje afgeschreven.

Hij zegt: harde crash en ik weet wat deze motorfietsen nog moeten koste... euh dat ze nog naar Valencia moeten blabla.

Ik denk dat Zonta volgend jaar op een ex-Petro;)nas Kalex zit
Dat dacht ik al gelijk na het gerucht van we stoppen , en met het nieuws van Zonta ................1+1 = 5 HE :+:}
 
Komt Zonta te rijden op een afgetrapte rechtgetrokken vol geplamuurde schadefiets.:?;(;(;(;(;(;(;(😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩 ;)
Nou dan ligt het volgend jaar in elk geval niet aan de banden of het rubber op de baan of dat de baan 'm überhaupt niet ligt of dat het tijdens de vrije trainingen gewoon nog niet goed was of aan het vertrouwen of... :+

(Sorry. _O-)
 
Het CM racing team waar Krummennacher reed, gaat van Yamaha naar Ducati in de WK Supersport.
Onduidelijk is of Krummenacher blijft.
Krummenacher heeft al wel op de Ducati getest in de 2020 van Barni Racing.
 
Terug
Bovenaan Onderaan