!!SLECHT NIEUWS*LANDSARU GECRASHED*!! cbr 600 2000

ik kom binnenkort met foto's...

oh...wat de locatie betreft een industrie terrein...om 22:00 savonds?

overstekende kat?
overstekend kind?

om die tijd/....?
mmm..... '(

Tss, industrieparken hebben nmeestal ook wel wat bomen ergens staan.. hondje of konijn zie je niet hoor.
Trouwens, ze kunnen niet bewijzen dat het anders gebeurd is :)
 
ik kom binnenkort met foto's...

oh...wat de locatie betreft een industrie terrein...om 22:00 savonds?

overstekende kat?
overstekend kind?

om die tijd/....?


mmm..... '(

Bij de beverkoog zitten katten en konijnen en er wil ook nog weeleens een kip over het terrein hobbellen.

Als je lekker wilt klooien kun je ook naar de parkeer terreinen bij de mare of de meent(voor de fun-fun/wielerbaan gaan)

en industrie overdie is ook niet slecht
 
Is landsaru nog in staat om, met 1 hand weliswaar, zijn ervaringen over het geheel op papier te zetten (als 'ie dat wil tenminste) ?

Of ligt 'ie nog in het ziekenhuis ?
 
hij zal vast binnenkort zijn reactie hierop posten....

en nee hij ligt niet in het ziekenhuis gelukkig....

[ Dit Bericht is bewerkt door: Fastnappie op 2001-08-16 14:15 ]
 
Sja, met een hand typen gaat niet zo snel.......:=)

Er werd gevraagd of ik mijn ervaring op het forum wilde zetten....
Nou, een ervaring was het zeker!
We waren lekker wheelies aan het oefenen en het ging geweldig.
Opeens maakt die gozer voor me weer een mooie wheelie en ik erachteraan. Ook een lekkere wheelie. Hij gaat aan de rechterkant van de weg rijden en gaat remmen. Ik had nog afstand zat en zag totaal nog geen gevaar. Ik denk, hij gaat keren, dus ik moet er rechts voorbij.
Maar helaas voor ons ging hij helemaal nog niet keren en hij kneep zelfs nog wat meer naar rechts. Toen was het schrikken. Ik kon nooit meer naar links uitwijken en rechts was ook geen ruimte meer. Dus uit alle macht remmen en met de fiets half dwars ben ik recht achterop gereden.
Ik heb nog precies het beeld in me hoofd van het moment dat ik door de lucht vloog....
Sja, het moest een keer gebeuren. Je kan er op rekenen dat het eens gaat gebeuren als je dit soort dingen doet. Het kan kort of lang duren. En bij mij was het moment gekomen.....

Dus mensen, doe dit soort dingen op een lege weg en ga zeker niet achter elkaar rijden.......
Het is vreselijk gaaf om te doen, afleren doe je het toch niet!
Alleen ik kijk voortaan wel beter uit! :} :} :} :} :} :} :} :}
 
als een kat beschermd was zouden ze die ook niet mogen doodspuiten in een asiel, logica...
als je er perse een beschermde soort van wil maken maar er dan een eekhoorn van of zo, al is dat al onwaarschijnlijker (en toch is het mij overkomen !!!)

veel beterschap jongens, :+ (=kliniek-clown)
 
Lullig geintje landsaru!
Beterschap gewenst.
'k heb zelf m'n sleutelbeen een keer gebroken toen ik tijdens een circuitdag op assen in de GT op m'n bek ging.
En wat dacht je in plaats van medelijden zei idereen dat het m'n eigen stomme schuld was, moet je maar niet gaan racen enz. :(
Ik hoop voor je dat jij daar geen last van hebt, en dat de verzekering de schade betaalt.
 
landaru: positieve is dat je wel een erg sterk verhaal hebt he :)

btw, waar blijven die piccies?! :+

 
Terug
Bovenaan Onderaan