Slechte ervaring marktplaats

Routhledge

MF veteraan
10 dec 2008
1.365
1
Zijn er hier meer die een slechte ervaring hebben met Jeff Dekker? Hij bied diverse motor onderdelen aan op marktplaats. Maar na betaling levert meneer niet af. En op telefoontjes en mailtjes reageert hij ook niet meer!
 
even met ander email adres contact zoeken via advertentie en vragen of je het op kan komen halen. Heb jij z'n adres en kun je even een huisbezoekje brengen.
 
Laatst bewerkt:
Google? Telefoonboek? Nog meer info te vinden? Misschien hebben anderen wel ervaring met hem.
 
Thanks, ben ik al mee bezig. Maar hij reageert nog niet op dit moment...
 
tot op heden heb ik nog geen slechte ervaringen, met MP.
sorry had niet goed gelezen, ken hem niet.
 
Laatst bewerkt:
ken 'm wel, wat ik bij 'm heb gekocht heb ik opgehaald, dus verder geen problemen mee gehad.
wel een soortgelijk verhaal gehoord van een maatje van me, maar weet niet hoe dat nou precies is afgelopen.
ik weet wel dat hij iig nooit z'n spullen gehad heeft :N
 
ken 'm wel, wat ik bij 'm heb gekocht heb ik opgehaald, dus verder geen problemen mee gehad.
wel een soortgelijk verhaal gehoord van een maatje van me, maar weet niet hoe dat nou precies is afgelopen.
ik weet wel dat hij iig nooit z'n spullen gehad heeft :N


adres gevonden,vertel het maar waar woond hij
 
Als iemand zijn adres heeft hoor ik het graag. Of zet het op het forum. Zulke gasten moet ik niet!
 
Als iemand zijn adres heeft hoor ik het graag. Of zet het op het forum. Zulke gasten moet ik niet!

heb je het al gemeld bij mp zelf?
dit zijn oplichterspraktijken,daar doen ze wel wat mee,
kheb zelf gelukkig nog nooit kunnen fluiten naar me geld ,vreselijk lullig dit :r
 
Nee nog niet gedaan. Ga ik zo eerst doen. Was geen enorm bedrag, maar gaat om het principe! :Y
 
De naam Jeff en Eersel lieten bij mij een belletje rinkelen. Heb Half vorig jaar een nieuwe demper gekocht bij hem. Prima geregeld, kon m direct ophalen en alles was zoals geadverteerd.

Ik zal je even een mail sturen met wat info...
 
Denk dat het deze is dan Jeff Dekker
Nederland, Noord-Brabant (Eersel)
Nickname: Sjefftje
 
Heb hem een sms gestuurd. Gaat nou het geld weer overmaken! Eerst zien dan geloven, maar ziet er hoopvol uit! :) Bedankt allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan