Speciaal handgebaar voor MF`ers

Ik schrik me altijd de tyfus als ik een MF-er zie; denk ik: shit, straks is het iemand die ik NET online heb zitten irriteren :X
 
Als ik een sticker rijder inhaal, doe ik altijd het Hans van Breukelen gebaar.
Trek de ooglid van mijn linker oog naar beneden ten teken dat ik hem heb gespot.

Verder gewoon blijven :W :W

Peter.


dacht altijd dat hij een ander gebaar maakte , door middel van je rechter ellebog laten merken dat je iemand gespot hebt ( of was dat jan wouters ) _O-
 
Als jullie nu dit doen als speciale MF groet dan is het ook wel duidelijk.
full
 
Als ik een sticker rijder inhaal, doe ik altijd het Hans van Breukelen gebaar.
Trek de ooglid van mijn linker oog naar beneden ten teken dat ik hem heb gespot.

Verder gewoon blijven :W :W

Peter.
Is zo'n systeemhelm toch nog ergens goed voor...
 
Ik lig helemaal dubbel hier...zie het allemaal al voor me die gebaren.
Gillerrrrr.
Heerlijk ff gelachen... maar ik groet dus toch nog maar ff voorzichtig met een kort opgestoken handje.
MF'er of niet.... ik vind het wel zo leuk.
 
leuk geprobeert maar hoe zie je nou als je iemand tegemoet rijd dat t een MFer/ster is ??
en ik ga ook niet bij elke motor rijder zeggen dat ik van MF ben
 
helft van de "motor"rijders groet niet terug omdat ze met dit weer teveel bezig zijn met patsen of (veeeeeeelste) hard rijden.

geef mij maar kouder en donkerder weer, hoef je ook niet de hele tijd met opgestoken hand te rijden :) en onderscheiden de rijders zich van de rijders :P
 
helft van de "motor"rijders groet niet terug omdat ze met dit weer teveel bezig zijn met patsen of (veeeeeeelste) hard rijden.

geef mij maar kouder en donkerder weer, hoef je ook niet de hele tijd met opgestoken hand te rijden :) en onderscheiden de rijders zich van de rijders :P
:?

de meesten die niet terug zwaaien hebben géén sportmotor :N
eerder zo'n groot ding met van die brede kappen erop :P

ik zwaai naar álle motoren, vriendelijk mens ben ik hé ? O-)
 
vandaag nog naar velen gezwaaid, maar krijg nauwelijks nog een zwaaiert terug (misschien 50%)

van de sportrijders 90%


Ik ga alleen nog maar zwaaien als iemand anders eerst zwaait. Maar soms doen ze dat zo verrekte laat :+
 
Ik kan me er wel in vinden, van voren kan je het niet zien (of iemand een MT er is) en dus kun je gewoon iedereen zo groeten, alleen als je erop let zul je zien dat het een mede MF er is.

Ik denk dat het kan werken maar de algemene mening is denk ik even anders.

Ik zwaai nog maar even zo :W

Groet # :? :9
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan