Speciaal handgebaar voor MF`ers

Pff ik ben meestal te snel voorbij om echt te zwaaien...
 
eeeeh meschien is het leuk als je je eigen nickname kan uiten in gebarentaal .
wel zo leuk voor de mensen die je tegemoet komen rijden ....

wel zo leuk :Y


ff oefenen

image019.jpg
 
+/-65 jaar terug was er ook een groepering met een bepaald groet gebaar. kunnen we dan wel overnemen van ze :X :X
 
misschien ben ik veeeeeeel te serieus hoor,

maarree.. een:
* schietbeweging ( voor de pistolen paultjes onder ons :-P )
* typbeweging,
* het wel bekende benny Hill tikjes geven op je helm LOL
 
HEt laatste waar ik aan denk tijdens het rijden is een apart gebaar voor MF'ers. Als ik al gebaar (vaak wel), dan gewoon hand omhoog of opzij. Ga niet apart nog een teken oid doen. 't Is gewoon wat op stickers letten.
 
misschien ben ik veeeeeeel te serieus hoor,

maarree.. een:
* schietbeweging ( voor de pistolen paultjes onder ons :-P )
* typbeweging,
* het wel bekende benny Hill tikjes geven op je helm LOL


Als jij echt serieus bezig was, dan vind ik het knap dat je kan typen.
 
steek altijd wel een vinger op, soms twee als ik in een goede bui ben ;)

maakt mij niet uit of je ook op een supersport rijdt of een dikke harley, het is een kleine moeite.

ik voel er nu ook eentje opkomen.... :W
 
leuk geprobeert maar hoe zie je nou als je iemand tegemoet rijd dat t een MFer/ster is ??
en ik ga ook niet bij elke motor rijder zeggen dat ik van MF ben


Is het niet juist de bedoeling dat je zoiezo naar elke motorrijder zwaait met het speciaal in dit topic afgesproken handgebaar en als diegene dan op dezelfde manier terugzwaait weet je dat hij van mf is?

Ik zwaai iig al bijna altijd zoals de TS beschrijft.
 
ik word weleens moe van t zwaaien. met mooi weer kan je je linker handvat wel van je motor afschroeven :)

gister met een bootje gevaren, ook telkens weer zwaaien naar al het andere bootverkeer, met de motor ook altijd ff naar andere motorrijders

ik zat er aan te denken om het zwaaien ook in te voeren als ik in de auto rij! ,)
 
Echte bikers zwaaien niet... :] 8-) })

[afbeelding]


nee, die zijn veel te druk bezig om hun 3000 kg motor door de volgende bocht te plannen. en natuurlijk wel handjes vast he..

op zich wel een leuk idee, wat dacht je van kloppen boven op je helm.

maar denk niet dat je heel mf van het nut overtuigd krijgt. vraag me sowieso al af hoeveel mensen er echt al een sticker hebben.

ik zwaai btw altijd naar iedereen als het lukt. en dan bedoel ik echt zwaaien. niet zielig 2 vingers optillen.
 
nee, die zijn veel te druk bezig om hun 3000 kg motor door de volgende bocht te plannen. en natuurlijk wel handjes vast he..

op zich wel een leuk idee, wat dacht je van kloppen boven op je helm.

maar denk niet dat je heel mf van het nut overtuigd krijgt. vraag me sowieso al af hoeveel mensen er echt al een sticker hebben.

ik zwaai btw altijd naar iedereen als het lukt. en dan bedoel ik echt zwaaien. niet zielig 2 vingers optillen.

Ik heb geen stickert.....denk ook niet dat hij er zal komen. Maar wie weet is er iemand die mij kan overtuigen om er wel een te nemen.
 
Ik heb geen stickert.....denk ook niet dat hij er zal komen. Maar wie weet is er iemand die mij kan overtuigen om er wel een te nemen.


1. om je nummerplaat meer symetrisch te krijgen (vind ik de belangrijkste)
2. om mensen aan te spreken die je niet kent
3. om helemaal blij te worden als je gespot bent
 
1. om je nummerplaat meer symetrisch te krijgen (vind ik de belangrijkste)
2. om mensen aan te spreken die je niet kent
3. om helemaal blij te worden als je gespot bent
:^

en niet te vergeten:
4. het risico lopen dat een @#^#@&agent je een boete ervoor geeft :P
 
ach, groepsbinding en herkenning,

gewoon voor de leuk. heb je toch het idee niet helemaal alleen op weg te zijn ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan