ST1100 EZS Span

er zit geen schommelvork is toch wel een min punt verder dat er nergens spel op zit
en dat het deegelijk bevestigt is
 
bedankt voor je reactie, in de advertentie staat:

Aangepaste kroonplaten waardoor naloop 5 cm is.

Levert dat niet genoeg op qua sturen e.d?
 
ik den dat een schommelvork nog steeds het beste is
maar het kan ook zonder alleen de keringen in de vork kunnen er niet goed tegen en ook de geleiders in de vork een gewone vork is niet gemaakt om zijdelingse krachten te verdagen
 
Ja, die moet dan het veld ruimen, ik heb geen onbeperkte ruimte en 2 zijspannen is wat overkill
 
Laatst bewerkt:
waarom zou je trouwens een ander span moeten kopen, als je vrouw ook af en toe mee wil?

In de advertentie staat trouwens dat dit een 2-persoons span is, dat geloof ik niet zo eigenlijk, is toch veel te smal?
 
waarom zou je trouwens een ander span moeten kopen, als je vrouw ook af en toe mee wil?

In de advertentie staat trouwens dat dit een 2-persoons span is, dat geloof ik niet zo eigenlijk, is toch veel te smal?

Ik heb het specifiek nagevraagd.
Hij staat als 4 persoons geregistreerd en is rdw gekeurd.

En ja hij oogt inderdaad smal

Verder kan het misschien wel op de K75 maar ik moet zeggen dat ik wel vind dat hij dan vermogen te kort komt.
 
Laatst bewerkt:
Ik vraag nog even of hij wil meten hoe breed de zitting is.

Nou ja, als alleen je partner er in moet, dan zal het geen probleem zijn lijkt mij. ik kreeg heel even de indruk dat je het deed puur om de 2-persoonsbak.

ben benieuwd, hij oogt niet breder dan mijn bak, en daar ging de keurmeester echt niet mee in mijn pogingen om hem officieel als 2-persoons te registreren.
 
Nou ja, als alleen je partner er in moet, dan zal het geen probleem zijn lijkt mij. ik kreeg heel even de indruk dat je het deed puur om de 2-persoonsbak.

ben benieuwd, hij oogt niet breder dan mijn bak, en daar ging de keurmeester echt niet mee in mijn pogingen om hem officieel als 2-persoons te registreren.

Nee de kinderen in de bak, partner achterop dus het moet 4 persoons geschikt zijn.
 
2 kids passen toch in een 1,5 zits ook prima hoor.

lekker boeie hoe die op kenteken geregistreerd staat dan, als het er maar veilig in past toch?
 
Kinderen worden groot, dus beetje meer ruimte is nooit weg natuurlijk
 
Kinderen in de bak en moeders achterop geeft geen ideale gewichtsverdeling lijkt me.

Of je kinderen moeten 16 en 18 zijn ofzo.....
O-)
 
De zitting is 72 breed, dus volgens mij kan dat idd geen 2 persoons bak zijn dan.
 
Scheelt 8 cm
Dat zal het probleem toch niet zijn

Wat Kwastert zegt is dan weer wel waar

voor deze keer dan
 
Laatst bewerkt:
Had Bert11111 niet een soortgelijke combinatie vorig jaar ergens?

Jep , en het zijspan is ruk , die glasplaat vooraan trekt op niets , die deur kan niet dit en het zeiltje kan niet dat .. hahahahah dat heb ik hier allemaal moeten aanhoren ;)

Ik had het zijspan aan een F6C , naakte goldwing , en het span is goed voor ander halve persoon , 2 volwassenen gaan er niet in ....
 
Hmmm, ok.
Waar wat waren de bezwaren van de bak dan? Wat kon er bijvoorbeeld niet?

Kijk model technisch vind ik het ook niet je van het maar de gw spreekt me wel aan.
 
Laatst bewerkt:
Kinderen worden groot, dus beetje meer ruimte is nooit weg natuurlijk
Zijspan is voor nu.
Een span kopen 'op de groei' zie ik niet zo zitten. De snelheid waarmee het gros van de motorfietsen van eigenaar verandert bevestigt mijn mening.
En dan heb ik het nog niet eens over Bert. :X
 
Check, ik ga morgen gewoon kijken of het wat voor ons is.
En of we eruit kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan