ST1100 EZS Span

ik zou blind de voorkeur geven aan de pan european.


is een veel beter gangbaar span, waardoor die met een paar jaar ook veel makkelijker te verkopen is. De Pan rijdt veel sportiever dan de GL en is ook gewoon beter uitgerust door de schommel dan de Goldwing
 
Daar zou ik op de heenweg naar toe gaan.

Erwin was me net voor
 
Laatst bewerkt:
aarghhh.... ;) de pan staat alleen geregistreerd met wielbasis is 0. ik had wel een beetje verwacht dat dit meer zijspan is om het zo maar te zeggen, maar ik wil de wing toch een kans geven.

verder vind ik dit ook een mooie Motor met Zijspan kopen? Tweedehands zijspannen te koop

Alleen denk ik dat ik daar budgettair niet uitkom, plus kenteken technisch klopt er geen hout van.
 
Laatst bewerkt:
dat de wielbasis op 0 staat zou ik me niets van aantrekken.

Er klopt zovaak niks van de kenteken registratie. Er zijn ook veel zijspannen die 0 wielen hebben...
is gewoon nooit goed ingevuld, kan je niets mee overkomen lijkt me.

Ik zou gewoon voor de Pan gaan.
 
De pan is verder geregistreerd met 0 zitplaatsen, 0 wielen en nog l3e, maar volgens mij kan je dit nog gewoon omzetten toch incl de zitplaatsen naar 4

De wielbasis is wel correct trouwens, ik vergiste me in een ander.


Punt is dat ik solo al een pan rij. Dat vind ik eigenlijk een beetje jammer
Maar goed ik vind de bak veel mooier en de schommel natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Ik zou voor de Guzzi gaan, die vind ik veel mooier!

Maar waarom probeer je ze niet gewoon alle drie.
Het lijkt me dat je vooral voor een lekker rijdend span moet kiezen.

Veel succes!
 
Klopt hoor, ik heb besloten dat ik dit keer geen overhaaste beslissingen moet maken, anders maar wat langer sparen. Deze rijdt prima en een andere kan later ook nog.
 
Guzzi is altijd goed, maar ik zou niet voor deze bak gekozen hebben. Aan een Guzzi past een meer klassieke bak.
 
Ik heb ze ergens in dit leven wel alle 3 gehad hahahah
zou gaan voor de pan ( als motor )
de guzzi is lucht gekoeld ( niet doen )
de eml zijspan , tja , blijft de RR onder de zijspannen
 
Tot eind deze maand is t kenteken nog gratis aan te passen bij de rdw
 
bij jager in Hoogeveen zou ik wel iemand meenemen met verstand van zaken.

Heb al meerdere keren verhalen gehoord over een kat in de zak daar door teruggedraaide km standen, verdoezelde schades en achterstallig onderhoud...
En die wetenschap in combinatie met een Guzzi...
 
Zelf gratis ingevuld op de website van RDW ??

Of een keurmeester getroffen die zich om heeft laten lullen, of het niet precies wist...

Ik denk dat laatste want de gw komt uit belgie, de bak was me inderdaad te smal en het erin kruipen via het deurtje lijkt me ook een crime. Verder was de zitting stuk. Maw. ik heb geen proefrit gemaakt en nog even staan ouwehoeren op weg naar mijn volgende stop.

Jager heb ik zelf ook geen goede ervaring mee, toen zaten ze nog op de oude locatie, dat en het budget is toch wel erg lastig voor me. Ondanks dat ik het een mooi span vind.

Dus ik ben doorgereden naar de st1100 ezs est-11.
Daar ook een praatje gemaakt, en een proefrit gemaakt. Hij stuurde was zwaarder dan de bmw maar heeft gewoon een stuk meer vermogen over, dat rijdt lekkerder voor mij.

Er zitten wat puntjes aan die aangepakt moeten worden, maarrr......

de titel van dit topic mag wat mij betreft worden gewijzigd naar: EZS - EST-11
 
Laatst bewerkt:
dus je hebt de Pan gelijk gekocht nu?

BMW achtergelaten? of moet je die nu nog verkopen?
 
dus je hebt de Pan gelijk gekocht nu?

BMW achtergelaten? of moet je die nu nog verkopen?

Ja gelijk gekocht en de bmw gelaten voor wat het is.
Dit rijdt gewoon stabieler en met meer vermogen enorm verschil
 
Gefelicitaart !!

Maar heb je je oude span gelijk ingeruild?
 
Laatst bewerkt:
Ja kon een goede deal maken dus, ik heb die maar aangenomen. Ik denk dat ik we op deze een stuk prettiger voel en een pan ken ik natuurlijk al. Verder is de bak nog een stuk breder en kan mijn vrouw en kind in de bak en de oudste achterop. Dus helemaal mooi.

Verder is het span volgens mij constructief goed (staat niet voor niks ezs op kenteken) heeft hij stalen remleidingen en is de achterbruk nog goed (pan kwaal).

Dus deze tzt een beurt geven en dan kan hij nog veel km's vooruit.

En plezier zal wel lukken! :]
 
Laatst bewerkt:
Mooi man,

Wat snel komt is vaak goed! :)

Klinkt iig als een goede keuze
 
Terug
Bovenaan Onderaan