star-twin?? nee dank je

tuurlijk kan ik dat zelf controleren, banden, olie doe ik ook altijd, maar als ik net 330 euro voor een beurt heb uitgegeven mag ik toch wel verwachten dat de olie goed is bijgevuld(was goed toen ik hem bracht) zometeen scheur ik uit mijn broek bij het bukken om naar de olie te kijken :+ , ik heb hem zonder opmerkingen weer meegekregen, en dat van die ketting, hij zal maar breken en tegen je carter slaan met 150 km/h of 120 wat eigenlijk het maximum is ;( ;(

Nja 'k zou willen dat ie dan tegen m'n carter aanslaat!! een blok is (met een beetje sparen) te vervangen, je been niet!!
 
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
Controleer je motor altijd na een beurt bij de dealer. Met controle bedoel ik gewoon de zaken die je al regelmatig controleert voordat je weer op je motor stapt.
Heb je geen technische kennis. Loop dan samen met de monteur de motor na en vraag wat ze gedaan hebben en gecontroleerd hebben. Zo voorkom je al een hoop misverstanden.
Helaas zie je bij de grotere motorzaken dat contact monteur-eigenaar er helemaal niet meer is, of je mag zelfs niet eens meer de werkplaats in.
Voor een goede Ducdealer rijden vele Duc liefhebbers liever heel NL door voor een beurt, dan naar de eerst dichtbijzijnde Duc dealer tegaan. Zo rij ik zelf naar Steenwijk (HdeB)toe, terwijl SterTwee en Kluis bijna in mijn achtertuin liggen.
 
als jij een keer tijd hebt want ik heb vanaf vrijdag a.s. 3 weken vakansieieieieieie :] :] :]

Euh ja maar ik ben zelf ook nog even weg.. en binnenkort een Monster 620 huren.. mag trouwens pas eind augustus de weg op met mijn fiets met hulpmotor. Dus tegen die tijd mail ik je wel even ofzo....
 
ik ben het in deze discussie met GUZ eens. Als je 2 linkerhanden hebt, moet je nooooooooit een duc gaan rijden.
Dan moet je gewoon op een jap gaan zitten, die hebben een knopje start en dat doet het altijd.
Ducs hebben gewoon een gebruiksaanwijzing, je bent erdoor gecharmeerd en wil nooit anders meer, of je wordt radeloos en gaat voor het knopje start

Qua ketting, tandwielen, banden olie en dat soort zaken vindt ik dat je als motorrijder zelf uit je doppen moet kijken. Als je ketting knapt omdat je zelf nooit smeert of de speling controleert, dan is het m.i. eigen schuld dikke bult.
 
Moet ik wel ff opmerken dat 330 euro voor een 'grote' beurt wel aan de lage kant is... Bij mijn dealer betaal ik 450 euro voor een 'kleine' beurt... maar ik heb dan ook geen problemen ;)
 
Moet ik wel ff opmerken dat 330 euro voor een 'grote' beurt wel aan de lage kant is... Bij mijn dealer betaal ik 450 euro voor een 'kleine' beurt... maar ik heb dan ook geen problemen ;)

waar is dat dan? bij biggelaar, ik weet dat ik daar 600 euro betaal voor een grote beurt, ze kunnen bij de meeste dingen redelijk bij dus dat scheelt tijd, ze hebben bij biggelaar dan ook 10 uur nodig maar weet/verwacht dan ZEKER zonder problemen weg te gaan :}
 
Ik was er ook een keer, en ik had er geen goede indruk. Sommige types (2 stuks) waren nogal omhoog gevallen... :r
 
m'n 748 heb ik in onderhoud bij Olijve...
en met een kleine beurt bedoel ik de 10.000 km beurt. Want volgens mij is de 20.000 km een grote beurt. Weet eigenlijk niet wat dat gaat kosten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan