Toevalig heb ik op mijn Diversion pas het startrelais vervangen.
Het losse draadje loopt via een relaiscontact (relay assembley)
en je starter switch naar Aarde.
De zijstandaard en de neutraalschakelaar (versnellingsbak) kan dat circuit kortsluiten naar +12V.
Dus als daar een draad loszit dan werkt het gewoon.
Het startrelais kan je uit testen door het dunne draadje met aarde te verbinden.
Het is lastig om te meten omdat het relais in je relais assembly bekrachtigd moet zijn.
Die Tik juist ja dat klopt. Dus dat stukje circuit is goed. Wel zou het contact van dat relais defect kunnen zijn.
Heb je recent het startrelais losgehaald ?
Want het is wel belangrijk dat je de dikke draden goed aansluit.
Als je het rubbr oplicht zie je 2 M3 boutjes een met het dunne draadje en de ander met een plaatje verbonden met een van de dikke draden.
Die met het plaatje moet op de dikke draad die naar de accu loopt.
Dit is het schema van een 96er
Groeten Ron