Stel je voor dat je niet meer met de motor mag rijden

Ik zou dan gaan voor m'n eerste eigen auto
full

Of voor deze
full


Je eerste auto rijdt je eigenlijk altijd met een glimlach in, maar de Mini Cooper is tot nog toe één van de weinige auto's waar ik na miljoenen kilometers autorijden nog steeds met een big smile inzit.
 
Als ik de poen had, zou ik mijn Ford Sierra 1.4 mooi laten spuiten en linksvoor een nieuwe band laten monteren. En als er dan nog geld over is, dan zou ik de remmen laten fixen.
Moet je wat vaker 2 setjes remblokjes doorrekenen aan je klanten in plaats van 1 setje en 2 versturen, dan kan je misschien zelfs nog wel een tank benzine erbij kopen :+
 
Pfff, ik zou er niet aan moeten denken.
Ik zou deze wel willen:

Maybach Exelero
may_exel_1280_12.jpg


Maar ik vind dit ook nog prachtig:

01.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pff zelf rijden, wat een armoede... ik laat mij als een echte proleet dan lekker transporteren door een chauffeur! :+

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
2717163990_0fe4a549f4_z.jpg
 
Laatst bewerkt:
tja, er is zoveel leuk speelgoed in allerlei vormen... als geld dan toch geen rol speelt. Gewoon elke 3 maanden iets anders kopen/inruilen :)
 
Als geld geen rol speelt....
jaguarxfr-s_sportbrake07.jpg

Of een cls 63 s shooting brake, of een v60 polestar of euh... Naja... Geld speelt wel een rol... -O-
 

Ik heb er zo een gehad, mooie coupe en ik had er een convertible bij, maar die bleven gewoon op de grond staan met de wielen. Helaas beiden verkocht, net als de Chrysler New Yorker van 1960 en de Cadillac Eldorado Coupe van 1972. Dom dom dom, want die zijn nu echt geld waard. Ik had zelfs een zeldzame Peugeot 403 cabrio (Columbo) en die heb ik gratis weggegeven.
 
dan komt er minsten 1200cc onder mijn scootmobiel met 17 inch slicks
 
Ik heb er zo een gehad, mooie coupe en ik had er een convertible bij, maar die bleven gewoon op de grond staan met de wielen. Helaas beiden verkocht, net als de Chrysler New Yorker van 1960 en de Cadillac Eldorado Coupe van 1972. Dom dom dom, want die zijn nu echt geld waard. Ik had zelfs een zeldzame Peugeot 403 cabrio (Columbo) en die heb ik gratis weggegeven.
Dan heb je heel wat auto's gehad. Was dat voor of naast je Engelse periode, of loopt dat allemaal door elkaar? Die oude Amerikaanse bakken met V8 vind ik mooi om te zien en te horen, maar heb er zelf nooit een gehad.
 
Ik denk dat ik voor een Morgan 3-wheeler zou gaan. Geeft denk ik nog iets van een motorgevoel met zo'n S&S blok. :P

[afbeelding]

Absoluut!!
Ik heb in de carver gereden maar dat viel toch tegen dus de Morgan staat op nummer 1.

Op 2 de citroen mahari

(Ik werk met auto,s dus is het zeker mijn hobby niet meer)
Zou een mp3 nog wel mogen?
 
Geld uitgeven aan een koekblik? Omdat ik niet meer mag motorrijden? Echt niet... koop wel een dikke trike... :]
 
Dan heb je heel wat auto's gehad. Was dat voor of naast je Engelse periode, of loopt dat allemaal door elkaar? Die oude Amerikaanse bakken met V8 vind ik mooi om te zien en te horen, maar heb er zelf nooit een gehad.

Ik heb samen met een buurman als hobby een handel gehad in bizondere auto's en er heel veel gehad die ik graag zou hebben gehouden. De enige die ik al die jaren heb gehouden is de Jaguar XJ6 van 1969, waarvan Max Tailleur de eerste eigenaar was. Alle papieren inclusief het garantiebewijs zijn er nog bij.
 
Gisteren kwam ik thuis, na een week ziekenhuis wegens een buikoperatie. Voor ik naar huis ging gaf de behandelende arts me nog een aantal tips en restricties mee.
"En motorrijden? " vroeg ik.
Net nu de natuur groen begint te kleuren en de temperatuur weer wat vriendelijker voelt zal ik de motor nog een week of zes moeten laten staan.
Gelukkig eindigt deze periode net voor het Voorjaarsweekend van de HAMAC, onze motorclub. Dus mijn eerste motorkilometers maak ik eind mei, onderweg naor den Pruus. Lekker knappen met de jongs, en neulen natuurlijk. Ik heb er nu al zin aan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan