Stop stichting baggelhuizen teken de petitie!!!!!

Ook getekend

Zijn al ongeveer 100 keer meer ondertekeningen dan leden van die zanik-club, ik hoorde eens dat het maar een man of 6 waren van de stichting, en dat ze folders rondverspreid hebben om mensen geld te laten storten om daarvan de advocaat te betalen.

En er ligt al een soort van geluidswal, in de volksmond A28 genoemd, ik vraag me af wanneer ze daar over beginnen te zeuren, kunnen ze de snelweg zeker ook nog gaan verleggen?

En ik heb de link ook even op www.daihatsutuning.com gezet
 
Als alle MF-ers nou even die petitie ondertekenen :9

Er zijn 57141 leden dus dat tikt lekker aan.... ;)
 
Lijkt me goed om eens een jaar massaal niet naar het TT circuit te gaan zodat de provincie en gemeente de financiele impact eens voelen. Misschien dat men dan inziet dat de wijk baggelhuizen geen enkel maatschappelijk belang dient :( . Die betaalt die bepaald lijkt me, en niet andersom! Als Baggelhuizen honderduizend betalende bezoekers trekt in een weekend hou ik me stil.
 
Done...

Ik kan hier goed pissig om worden. Ik woon zelf op een paar honderd meter van Schiphol. Ligt er ook al zowat een eeuw. Als je hier gaat wonen mot je ook niet zeiken over lawaai.
 
kunnen we daar bij die zeikmensen geen MM houden ofzo?
En dan nemen we geen straatlegale uitlaten mee :)

Maar gewoon met een aantal motorrijders elke dag een stuk door baggerhuizen rijden, dan hebben ze minder last van TT.
Kutvolk :(
 
kunnen we daar bij die zeikmensen geen MM houden ofzo?
En dan nemen we geen straatlegale uitlaten mee :)

Maar gewoon met een aantal motorrijders elke dag een stuk door baggerhuizen rijden, dan hebben ze minder last van TT.
Kutvolk :(


Hee goed idee!

Hierbij de oproep om zovaak mogelijk met de motor door die wijk te crossen to ze er horendol van worden!
})
misschien een leuk ommetje voor de TT route
 
Laatst bewerkt:
Hee goed idee!

Hierbij de oproep om zovaak mogelijk met de motor door die wijk te crossen to ze er horendol van worden!
})
misschien een leuk ommetje voor de TT route


vooral doen..... als je meer tegenstanders wilt gaan kweken. |(

Motorrijders moeten zich juist van hun goede kant laten zien.
Dit soort acties gaat alleen maar tegen je werken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan