Streetview op motoren (in actie).

Leuk om mijzelf op Streetview te zien (motor)rijden.

  • Absoluut

    Stemmen: 18 56,3%
  • Boeiuh

    Stemmen: 11 34,4%
  • Liever niet

    Stemmen: 5 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    32

GeSchift

MF veteraan
22 aug 2006
2.289
117
Langedijk
De titel zeg het al; rijdende motoren op Streetview.
Ik ben mijzelf nog niet tegen gekomen, en verwacht dat ook niet zo snel.
Maar zie er de humor wel van in.
Dus kom je wat tegen; plaats een mooie screenshot!
Laten we locatie maar achterwege houden aub, niet iedereen kan het waarderen als ze zijn gespot en het met locatie en al op internet staat vermeld.

Hier een voorbeeld:
Schermafbeelding 2020-05-06 om 14.21.25.png
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel foto's in dergelijke kwaliteit van mezelf op de motor, maar daarvoor moet ik even bij het CJIB inloggen _O-
Sorry, maar das helaas toch net niet wat ik bedoelde met dit topic.
Echter misschien wel een leuk idee om daar een verzamel topic voor op te starten?
Laten we het in dit draadje voorlopig maar houden op Streetview momenten.
 
De titel zeg het al; rijdende motoren op Streetview.
Ik ben mijzelf nog niet tegen gekomen, en verwacht dat ook niet zo snel.
Maar zie er de humor wel van in.
Dus kom je wat tegen; plaats een mooie screenshot!
Laten we locatie maar achterwege houden aub, niet iedereen kan het waarderen als ze zijn gespot en het met locatie en al op internet staat vermeld.

Hier een voorbeeld:
Bekijk bijlage 1497035

Dat streetview gebruikt beelden van ruim 10 jaar geleden!
Mijn auto staat er 2 keer op, 1 keer geparkeerd bij mij thuis, en ook bij mijn vader achter het huis.
Zelf sta ik er helaas ook op, op een achterlijke manier, als ze de foto nou een seconde later genomen hadden.. ;)
 
Dat streetview gebruikt beelden van ruim 10 jaar geleden!
Mijn auto staat er 2 keer op, 1 keer geparkeerd bij mij thuis, en ook bij mijn vader achter het huis.
Zelf sta ik er helaas ook op, op een achterlijke manier, als ze de foto nou een seconde later genomen hadden.. ;)
Sommige plaatsen worden heel vaak vernieuwd, maar sommige beelden zijn inderdaad stokoud.
 
Sommige plaatsen worden heel vaak vernieuwd, maar sommige beelden zijn inderdaad stokoud.

Wel bijzonder: jaren geleden zag ik bij toeval een foto van mijn ouderlijk huis met voor de deur staand mijn pa, die toen nog leefde. Duidelijk herkenbaar met blurred gezicht en zijn scootmobiel. Die foto heb ik uiteraard bewaard. Is hij net voor zijn 80e nog wereldberoemd geworden:}
En wel grappig: het kenteken op zijn auto was ook blurred maar hetzelfde kenteken op het bordje van zijn invalide parkeerplaats niet.
 
Ben ooit een google streetview auto tegengekomen.. dus paar maanden daarna gekeken of ik erop stond, ja hoor!
5250250e356ab435e098024b4c6cb1d8.jpg

148e0dc79a19bf2fdab46300a0cd04b9.jpg
Lachen man, dat zou ik dus ook wel leuk vinden.
Maar misschien moet ik dan wat vaker eropuit trekken.
Dat geldt waarschijnlijk voor de meeste motorrijders haha
 
Je kan natuurlijk ook op een wat minder leuk moment gepasseerd worden door zo'n Streetview wagentje.
Schermafbeelding 2020-06-20 om 02.59.11.png

Foto is alweer uit 2009, maar geen twijfel dat de betrokkenen zich nog zouden herkennen haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan