Superbike zoals het bedoeld was

classnov.jpg


Wes Cooley's 1980 Suzuki GS1000 Superbike
 
Ik heb ooit eens een videoband gekregen over Kevin Schwantz.
Daarop zijn ook beelden te zien van de Trans-Atlatic Trophy waar Kevin Schwantz op een GSX-R750 het aan de stok had met Wayne Rainey op een Honda VF1000R.
Geweldig om te zien die twee gaven elkaar toen al geen duimbreed toe. :}
(Afbeelding)
Die beelden werden toen in 1985/6? uitgezonden door Sky Channel(internationaal motorsport) met topcommentatoren als Brian Kreisky en Paul Flower :} :} :}
Schwantz was toen al een lekker bezig in 1 van de heats op Brands Hatch ging hij half naast(bijna high sider) hangend met 1 been op een step over de streep in zijn strijd met Rainey,wat een superwedstrijd was dat.Een new star was bornnnnnnnnnnnnnnnnnnn.
Ik moet het nog ergens op een videoband hebben staan,maar weer eens voor de dag halen in die barre kut :( winteravonden.

Dit soort topic's vind ik nog steeds top hoor *D

Fototje van Eddie Lawson op zijn Kawa1000 zou ook niet misstaan ;)
 
ik zie het al, het is een watergekoeld blok van een zxr1100/1200
(heb gezocht op eddy lawson superbike)

idd, en de breedte van de banden, de carbondemper, de moderne schijven met 6-zuigerklauwen en het moderne lederen pak zijn ook een indicatie })

;) :+ (wel leuke foto!!)
 
Op dinsdag 14 oktober 2003 21:21 schreef ZX636beest het volgende:Ik moet het nog ergens op een videoband hebben staan,maar weer eens voor de dag halen in die barre kut :( winteravonden.
Beelden staan ook op een door Castrol uitgebrachte serie over een aantal coureurs.
Schwantz is echt MEGA aan het boenderen (en is nog een heeeeel jong pukkie..)

[me]Tr@x die in deze serie de video's heeft van Lawson, Mamola, Rainy, Schwantz en Gardner. Happy happy happy, joy joy joy![/me]
 
Een Suzuki GSX-R1000, Ducati 998SPS (Chili/Laconi) en 999R, Kawasaki ZX-7R, Yamaha R1, Honda SP2, enz, allemaal gewoon te koop in de winkel met kenteken.
Vorig jaar kon je ook de Aprilia RSV-1000R in WSBK trim leasen van Aprilia voor zo'n 150.000 Euro per jaar.
De fietsen zijn allemaal gewoon te koop, de onderdelen die gebruikt worden zijn dat vaak niet, zoals een magnesium waterpomp op de Suzuki's, dat is niet te koop, of je moet Alstare/Corona heten, maar dat was toen ook al.

Je moet wel weten waar je over praat, en als je praat over foto's en vervolgens een schilderij toont, dan wordt je gecorrigeerd.

:Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z :Z
 
Die CB750 werd in ??? net zo gezien als een onverantwoord superkanon motorfiets als de R1 van nu.

heb is een stukkie gereden op een cb750 supersport maar vond het nogsteed een onverantwoord ding :)

was namelijk 25jaar oud, had helemaal geen remmen meer lekte aan alle kanten en was zo krom als een hoepel
 
Terug
Bovenaan Onderaan