T.A.V. Baksteen

Status
Niet open voor verdere reacties.

psychobilly

Die hard MF'er
19 aug 2006
892
0
Zeg, wat is nou het probleem met mijn post?

Ik koop 'n motor, noem de gebreken op en de pluspunten en als slotconclusie ik blij met fijne motor...zijn daarmee wetten overtreden of....?
 
kerry1782mw4cw517qd.gif
 
Ja sorry, ik kreeg niet zo snel gevonden hoe ik een persoonlijk bericht verstuurd kreeg (ben dan ook een prutser :9 ) maar i.i.g. zijn er 2 posts van mij gelocked, eerste was tongue in cheeck maar omdat ik meteen na het posten weg moest had ik niet de kans dit te verduidelijken.
2e post deed ik dit wel maar die werdt ook prompt gelocked, onderaan de pagina zie je wel staan denk ik.
 
Gaat 'ie weer... Aandacht tekort?? Zoek het lekker met Baksteen uit via e-mail man! Val ons niet lastig met je zooi... PRUTSER!

:W
 
Bliksem: je hoeft het niet te lezen toch? Er staat t.a.v. Baksteen en niet t.a.v. bliksem dus:


:W
 
Volgens mij is het de bedoeling dat je een moderator mailt als je een vraag hebt over een slotje... het mail adres van een moderator vind je bij het profiel van de betreffende moderator.
suc6
 
Gilles, 2 van de 5 topics gesloten omdat er over gegaan werdt op nieuw deel of omdat het gesprek (door anderen) lang genoeg gerekt was, 1 omdat er al een soortgelijk topic was dus:

:W
 
cbrr: thanx, ga ff zoeken!

Edit: gevonden, gemaild en locken maar die post! *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat een kansloze topics zeg... :Z

Beetje ongefundeerd schelden, wazige topics openen, en dan nog verbaasd zijn dat er een slotje opkomt? :?
 
Als je het ergens niet mee eens bent kan je de desbetreffende mod mailen.
het is niet de bedoeling daar een nieuw topic voor te openen.
dus ook niet voor dit slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan