't Gooi gaat karten!

Welke datum?

  • 26 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • 03 juli

    Stemmen: 11 91,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Btw... Startopstelling?
Ik neem aan dat het 3 keer 10 minuten is, 1 keer vooraan, 1 keer midden, 1 keer achteraan, beste 3-4 personen van de 2 groepen qua plaatsen (1,1,3 bijv) gaan door en doen de finale? :?

Of we karten voor ons plezier en laten iedereen karten ipv de beste 2 :?
 
Ik heb 1 naam op de beuk lijst staan....daarna ga ik gewoon rondjes rijden.
Misschien dat er nog een 2e op de lijst bijkomt...ze is in ieder geval hard op weg :(
 
@Oh!

't zijn 2x 13 minuten.. 15 met opstaptijd en inlap.. Startopstelling is omdat ik de namen door moest mailen voor 't scorebord, volgorde van invoeren is automatisch volgorde van de start vandaar..
 
Vraagje: Moet je in een kart zo'n beschermend pak aan? Anders neem ik mn textiel pak wel mee, anders kom ik in korte broek :+


Als ik het goed heb hebben ze daar een soort halve (race)overall alleen voor je bovenlichaam. Als ik jou was zou ik in lange (spijker) broek gaan ivm beetje bescherming en ook hitte van kart etc.
verder een T-shirtje aan, en zoals Terror al zei eigen Helm mee.

Ikzelf vind het fijn rijden met mijn zomerhandschoentjes van de motor, en heb een paar puma schoentjes die zitten lekker met dunne zool voor meer gevoel. (maar je gaat er niet direct harder door hoor)
 
Vraagje: Moet je in een kart zo'n beschermend pak aan? Anders neem ik mn textiel pak wel mee, anders kom ik in korte broek :+
Je krijgt daar een jasje, korte broek moet je zelf weten..
 
Laatst bewerkt:
Als ik het goed heb hebben ze daar een soort halve (race)overall alleen voor je bovenlichaam. Als ik jou was zou ik in lange (spijker) broek gaan ivm beetje bescherming en ook hitte van kart etc.
verder een T-shirtje aan, en zoals Terror al zei eigen Helm mee.

Ikzelf vind het fijn rijden met mijn zomerhandschoentjes van de motor, en heb een paar puma schoentjes die zitten lekker met dunne zool voor meer gevoel. (maar je gaat er niet direct harder door hoor)
:^

Heb ook kart handschoenen, zijn verdomd handig :Y Meer gevoel en minder pijn in je handen als je sportief rijdt.. Maar nee, je gaat er inderdaad niet harder door :P
 
Als ik het goed heb hebben ze daar een soort halve (race)overall alleen voor je bovenlichaam. Als ik jou was zou ik in lange (spijker) broek gaan ivm beetje bescherming en ook hitte van kart etc.
verder een T-shirtje aan, en zoals Terror al zei eigen Helm mee.

Ikzelf vind het fijn rijden met mijn zomerhandschoentjes van de motor, en heb een paar puma schoentjes die zitten lekker met dunne zool voor meer gevoel. (maar je gaat er niet direct harder door hoor)
top tnx

@Oh!

't zijn 2x 13 minuten.. 15 met opstaptijd en inlap.. Startopstelling is omdat ik de namen door moest mailen voor 't scorebord, volgorde van invoeren is automatisch volgorde van de start vandaar..
Ok cool, nja ff kijken of er leuke rondetijden worden neergezet dan! :]
 
top tnxOk cool, nja ff kijken of er leuke rondetijden worden neergezet dan! :]
't is erg druk met z'n allen op de baan.. Gewoon competitief wedstrijdje rijden met die persoon voor/achter je :+


En lachen naar de camera :+
 
Als je te laat bent, niet kan komen of wat dan ook bel me dan even; 06-51790769 :)


:W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan