Valt niet mee dit zonder co-lateral damage los te krijgen.[afbeelding]
Niet alles is wat het lijkt...
Onderdelen exemplarisch voor dit fietsje: roest, krom en....twee 1/4" boutjes in de kroonplaat
[afbeelding]
Vetnippels zijn idd verdwenen. Valt ook weinig na te smeren. Zo vuil of heet wordt het nou ook weer niet.
Denk dat Suzuki heel hard z'n best heeft gedaan om de T20 heel goed te maken (eerste produktiemotorfiets met 6 versnellingen, gescheiden smeersysteem en veel vermogen voor een 250 in die tijd). Op sommige punten zelfs te goed.
Helaas zijn de binnenvorkpoten aangevreten....
Zoeken naar een oplosing...[afbeelding]
Het voorbandje is nog helemaal origineel, INOUE 2.75-18 4-PLY RATING. Maar een tikkie droog
Hier heeft hij tot driemaal toe een snelheidsrecord gevestigd voor de klasse onder de 1000 cc. Zijn laatste record (van 1967, 295,44 km/h) is nog niet gebroken.