Tankpad zelf ontwerpen

apamarte

MF'er
15 jun 2010
33
0
Oosterhout
Hoihoi,

Ik heb al wat afgezocht op MF maar kon niet echt duidelijk een goed bericht vinden met daarbij een antwoord.. :? dus bijdeze vraag ik het toch nog maar een keer: :$

wie weet of er een site is waar je zelf je eigen Tankpad kan ontwerpen?

Ik had al een site gevonden: http://www.tank-pad.nl/ Maar deze werkt voor geen meter :s

Groetjes Anouk
 
Laatst bewerkt:
Anouk,

Probeer het nog eens op www.tank-pad.nl de site is nu ge- update
 
Bedrijven kunnen niet zomaar logo`s en merknamen gebruiken, de boetes zijn enorm! Vandaar de brands of the world link
 
Bedrijven kunnen niet zomaar logo`s en merknamen gebruiken, de boetes zijn enorm! Vandaar de brands of the world link

Lijkt me ook wel een beetje terecht, die bedrijven steken veel geld in het marketen en ontwikkelen van hun (beeld) merk, die willen graag dat dat overal op dezelfde manier in de markt komt.

Grijs gebied en moeilijk te controleren om dat ze per stuk geproduceerd worden, maar tankpads maken met logo's van (motor)merken is in principe inbruik op merkenrecht.
Wij hebben wel eens iemand van het circuit laten verwijderen die ter plekke petjes stond te borduren met onze logo's. |(

Aan de ene kant betaalt iemand zich blauw om de rechten te krijgen om dat logo te mogen gebruiken en om het precies netjes te produceren en zijn buurman zet het (scheve, verkeerde, oude) logo wel even op een (tank :)) petje
 
je kunt het ook eens proberen bij www.motorsticker.nl, hebben voor mij ook al wat stickerwerk netjes gedaan, wie weet kunnen ze zoiets ook met een tankpad?
 
Heb zojuist een tankpad ontworpen en besteld.
Als ik deze binnen heb (wat ongeveer over een weekje zal zijn), dan zal ik dat hier laten weten! Dan weten jullie of het via www.tank-pad.nl goed verloopt en of het resultaat ook mooi is!
 
Iemand op het GS-forum heeft ook zo'n ding besteld en die was tevreden.

Linkje


DSCF1819%5B1%5D.jpg



:} :}


Aan zoiets zit ik ook te denken... heb een leuke foto in gedachten :Y



Mooi, ga binnenkort eens achter de thuis laptop zitten
Hier op het werk heb ik de foto's niet :/
 
Laatst bewerkt:
Oude mensen en internet |( :9

De site werkt misschien niet ideaal maar het is prima te doen en als het eindresultaat ook goed is ben ik tevreden.
 
Dat is een pruts webside, bagger, werkt voor geen kant, onproffesioneel

Leer jij eerst maar eens schrijven. Het is namelijk:

Website
en
Onprofessioneel

Daarnaast werkt het blijkbaar wel, aangezien klanten wel degelijk tevreden zijn met het bestelde product.

Mijn eerste indruk van de website is ook niet denderend; standaard Yootheme template, welke slecht is ingericht. Hoewel er volgens mij wel een speciaal component is ontwikkeld voor het "tankpad systeem".
Zolang het maar werkt toch ?
 
Ging het nu om de layout van de site of de tankpad.

Best gaaf je eigen tankpad design laten maken.
al myn beeste gespoten is ga ik zeker bestellen.
gr roy
 
Leer jij eerst maar eens schrijven. Het is namelijk:

Website
en
Onprofessioneel

Daarnaast werkt het blijkbaar wel, aangezien klanten wel degelijk tevreden zijn met het bestelde product.

Mijn eerste indruk van de website is ook niet denderend; standaard Yootheme template, welke slecht is ingericht. Hoewel er volgens mij wel een speciaal component is ontwikkeld voor het "tankpad systeem".
Zolang het maar werkt toch ?

Haha idd :P


Als het goed is krijg ik de tankpad morgen binnen! Ik had namelijk afgelopen zaterdag een mailtje gehad. Daarin stond vermeld dat ze hem maandag op zouden sturen en dat het dan dinsdag binnen is!
De service is iig goed ;)
Ben benieuwd hoe het eruit ziet!
 
Laatst bewerkt:
Anouk,

Probeer het nog eens op www.tank-pad.nl de site is nu ge- update

Even mee gespeeld maar nog steeds reuze-irritant. Bij elke nieuwe achtergrond herlaad de volledige pagina en staat de keuzebalk weer helemaal in het begin. Dat kan een stuk beter.
 
Dus een onproffesionele site.
Zeg Henk, misschien moet je aanbieden om een betere site te maken. Of misschien moet je je eigen tankpadmaaksite hier eens spammen, wie weet vinden wij die allemaal wel professioneler..
 
Laatst bewerkt:
O dus commentaar mag ik niet leveren in jullie ogen. Ik vind namenlijk, dat zogauw als je ergens geld voor gaat vragen. Dat je dan ook eerst een fatsoenlijke site moet maken, voor je die online brengt, dat is gewoon mijn mening. En voor de rest veel plezier met de tankpads. En ik hoef niets beter te doen, want ik handel niet in tankpads zzzzz. Kijk het idee is op zich erg goed, en ik was ook in eerste plaats erg athousiast. En ik moet helemaal niets.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan