Tankpad zelf ontwerpen

Dat is nog eens mazzel hebben, heb ook een tankpad nodig. :)

Binnenkort ook maar eens wat knutselen *D
 
@ Joe_2D Haha dat had ik nog niet gezien! Ze hadden wel gevraagd of ze een foto mochten als de sticker opgeplakt was.
Maar ik weet niet hoe je de tankpad het beste kan verwijderen.. bij mij zat er namelijk nog niks op. Maar ik weet dat je gewone stickers het beste eraf krijgt als je het verwarmt met b.v. een föhn. Dus dat kan je proberen!
 
Laatst bewerkt:
handig topic, ben ook aan het kijken naar een nieuwe tankpad maar dan wel een origineel exemplaar, nu eerst maar eens wat bedenken wat creatief ben ik niet echt :+
ik ga maar is ff goed op die site snuffelen.
 
De tankpad blijft goed zitten! Hij zit er nu vanaf februari op en ziet er nog goed uit!
De kwaliteit is dus toppie!! *O*
 
Mooi *O*

Ik heb er totaal niet meer aan gedacht in de tussentijd. Heb wel al een plaatje klaar staan er voor, moet ik maar snel gaan regelen haha

Je tankpad staat zelfs op hun site op de frontpage :P
 
Dankje :)
Haha ja klopt! Met nog 2 andere foto's! Volgens mij waren ze nog niet heel lang bezig met hun bedrijfje, dus vandaar nog niet zoveel voorbeelden. Maar ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben en ze reageerde ook snel op mailtjes ed! Dus een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
De tankpad blijft goed zitten! Hij zit er nu vanaf februari op en ziet er nog goed uit!
De kwaliteit is dus toppie!! *O*
Spam oma. :+
Je tankpad ziet er echt om te zoenen uit! :$ :}

Alleen jammer dat je motor een zwarte tank heeft. :+
Wereldidee trouwens dit. Je eigen tankpad. *O*
 
ik had even geen inspiratie en de motor stond al bij de spuiter dus heb uiteindelijk deze gekocht:

maar misschien van de winter (als ik toch niet rij) maar even er voor gaan zitten en zelf een originele laten maken :P
full
 
Wat blijft iedereen hier toch netjes binnen het tankpad-vorm paradigma. ;)

Zelf heb ik deze eens laten maken voor mijn Aprilia:
tankpad.jpg
 
Wat blijft iedereen hier toch netjes binnen het tankpad-vorm paradigma. ;)

Zelf heb ik deze eens laten maken voor mijn Aprilia:
[afbeelding]
:o
Waar heb je die laten maken??

En hoe heb je de originele van je tank afgekregen eigenlijk??

Mijnes moet er binnenkort eens aan gaan geloven (wordt grijs ondertussen) maar ik durf hem niet zomaar van die kunstof tank af te pulken.
 
Laatst bewerkt:
Wat blijft iedereen hier toch netjes binnen het tankpad-vorm paradigma. ;)

Zelf heb ik deze eens laten maken voor mijn Aprilia:
[afbeelding]
volgens mij komt dat omdat er geen vrije vormen te koop zijn op de site ;)

edit: wel een super ding wat je hebt laten maken... duur?
 
Laatst bewerkt:
:o
Waar heb je die laten maken??

En hoe heb je de originele van je tank afgekregen eigenlijk??

Mijnes moet er binnenkort eens aan gaan geloven (wordt grijs ondertussen) maar ik durf hem niet zomaar van die kunstof tank af te pulken.
Heb het ontwerp en de gewenste afmeting naar motorsticker gestuurd en die konden dit er van maken. Is overigens wel 2x zo duur als een normale tankpad.... (€55,-)

De oude tankpad kan je het beste verwijderen door hem goed te verwarmen met een föhn.

Succes! *D
 
Spam oma. :+
Je tankpad ziet er echt om te zoenen uit! :$ :}

Alleen jammer dat je motor een zwarte tank heeft. :+
Wereldidee trouwens dit. Je eigen tankpad. *O*

Haha 'spam oma' :P
Ja dacht, zal het bericht weer eens naar voren plaatsen ;) Veel vinden het blijkbaar toch wel leuk om een eigen tankpad te kunnen maken!!
Maar bedankt!

@ de rest hierboven: mooie tankpads! En die gene die een ander formaat hebben: klasse! Echt super mooi! Zo spring je er helemaal uit!
 
Laatst bewerkt:
Heb het ontwerp en de gewenste afmeting naar motorsticker gestuurd en die konden dit er van maken. Is overigens wel 2x zo duur als een normale tankpad.... (€55,-)

De oude tankpad kan je het beste verwijderen door hem goed te verwarmen met een föhn.

Succes! *D

Heb mijn ontwerp hier nu net ook heen gestuurd nadat ik een nee kreeg van tank-pad.nl hopelijk willen zij mijn ontwerp wel maken :)
 
Succes! Natuurlijk fotootje laten zien hè?

Krijg net een belletje van motorsticker.nl ze kunnen mijn ontwerp maken, maar ze zeggen dat er teveel 90+ graden bochten inzitten en het dus niet mooi kan uitvloeien?

Moet dus m'n ontwerp even onderhanden nemen en de hoeken uitronden... Zucht.
 
Pff irritant.. maar wat heb je gemaakt dan? Ben ik nu wel benieuwd naar ;)

Hey Anouk,

Ik had een vraagje over jouw tankpad,
Hoe dik is die ong?
Is het echt zo'n 3D rubber tankpad of gewoon een dunne (maar sterke) sticker?

Edit: En hoe heb jij jouw pad ontworpen zodat je precies de juiste vorm kreeg?
 
Laatst bewerkt:
Hey Anouk,

Ik had een vraagje over jouw tankpad,
Hoe dik is die ong?
Is het echt zo'n 3D rubber tankpad of gewoon een dunne (maar sterke) sticker?

Edit: En hoe heb jij jouw pad ontworpen zodat je precies de juiste vorm kreeg?

Hey Christian,

De stikker is denk ik ongeveer 1mm dik (ik kan het nu niet nameten), maar het is niet zo'n dunne stikker. Zit zegmaar een soort silicone laagje over de afbeelding.

En ik heb een printscreen gemaakt van de vorm (die op de site staat) en die overgetrokken in Illustrator. Daarna heb ik mijn ontwerp in de vorm opgebouwd, zodat het mooier uitkomt met de afmetingen enz. Het is dan alleen nog wel best irritant om het precies mooi in de vorm te krijgen na het uploaden op de site.. Maar met een beetje geduld lukt dit aardig!
Als je nog vragen hebt, dan laat maar weten. Ik weet namelijk niet of dit zo duidelijk genoeg is?
Succes iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan