the continuing story of halflive's guzzi

en een lekker bekkie dattie heeft :9

full
 
op zich zou een '96 of '95 sp3 te overwegen zijn.
ik wil alleen wel het blok zien, die tupperware wil ik niet.
en om nu een motorfiets te kopen en meteen te gaan verbouwen :P
dan voldoet een r1100g/s standaard meer aan mijn verwachtingen.

als je echt met je verstand een motorfiets koopt zonder naar de fun of het uiterlijk te kijken koop je een K75.
laat ik die nu al hebben en het een stomvervelend ding vinden |(
 
Dat is nu net wat ik mooi vind aan de SPIII, een volledige kuip die dusdanige doorkijkjes heeft dat je het blok (zeker vanuit het zadel) nog leuk ziet zitten..... en ik vindt het een van de weinige motorfietsen waar de kuip zowaar een mooi uiterlijk heeft en goed bij de rest van de motor past (dat was in die tijd in het groot-toerist segment nog wel eens anders..........)

en met mijn verstand kopen? dan zal ik nog wel een tijdje bij guzzi blijven hangen: een blok wat bewezen heeft enorm robuust en betrouwbaar te zijn, eenvoudig en goedkoop zelf te onderhouden, een strak rijwielgedeelte, goede remmen, met als enige minpunt (midden jaren 80 modellen voornamelijk) een zwakkere uitvoering van diverse schakelaars waardoor een algeheel onbetrouwbare electrische instalatie ontstaat. Dat laatste is iets wat je heel makkelijk direct na aanschaf op kunt lossen (heb ik ook gedaan) door de schakelaars van een V11 of 1100 sport te monteren.
 
Laatst bewerkt:
deel 1 van het dilemma is achter de rug :}

full



ik heb nu de hele winter om de K75 te poetsen, dan kan ie van het voorjaar verkocht worden, als je nog iemand weet O-)

we hebben besloten de guzzi te houden, motorisch is hij prima.
ik ga kijken voor een breder zijspan of ik ga de velorex verbreden.
de bedrading gaat dus ook nog ge-upgade worden, voornamelijk gesnoeid.

nu maar tijd vinden om dat allemaal te regelen |(
 
deel 1 van het dilemma is achter de rug :}

(Afbeelding)


ik heb nu de hele winter om de K75 te poetsen, dan kan ie van het voorjaar verkocht worden, als je nog iemand weet O-)

we hebben besloten de guzzi te houden, motorisch is hij prima.
ik ga kijken voor een breder zijspan of ik ga de velorex verbreden.
de bedrading gaat dus ook nog ge-upgade worden, voornamelijk gesnoeid.

nu maar tijd vinden om dat allemaal te regelen |(


Daar ben je wel op vooruit gegaan :Y
Heb je geen Foto van de hele Fiets :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan