Toen lagen we op de grond :(

er zijn er dus veel met mij eens.

hier is het vandaag wat minder mooi weer dus ik denk dat ik hem maar in de schuurlaat staan.
 
Echt balen man! Hoop dat je het snel weer gefixt hebt!

En om ff op de eindeloze discussie in te gaan. Ik denk dat ik straks ook een "gelegenheidsrijder" wordt.
Tsja, waarom zou ik met slecht weer op m'n motor stappen als ik 5 minuten van m'n werk woon en anders ook nog gewoon een auto heb? Hulde aan de mensen die dit wel doen, maar val een ander hier niet mee lastig..
 
TS, succes met het herstel. Gelukkig alleen materieel.
Hoop dat je de te repareren spullen nog voor een leuk prijsje kan vinden.
 
Yep. Is het elk jaar zo eigenlijk? Ik kan me het van vorig jaar rond deze tijd niet zo herinneren.

Ja hoor, al jaren!

@TS: jammer :( Succes met het herstellen, en hopelijk vallen de kosten mee!



Overigens zijn de keren dat ik onderuit ben gegaan altijd in de herfst of winter geweest ... misschien loop je wel minder risico wanneer je alleen met mooi weer rijdt ;)
 
Ik stel voor om de gewraakte term "mooiweerrijder" te vervangen door "gelegenheidsrijder" !

Als bij ons de (levende) paarden (maar geldt ook voor koeien) voor het eerst in de lente weer het land ingaan dan rennen ze keihard rond, schoppen, glijden uit en knallen op hun snuit. Erg leuk maar ik zie weinig verschil met de stortvloed van GELEGENHEIDSRIJDERS

Waarom zetten jullie die beesten dan ook op stal,gunnen jullie die beesten de buitenlucht niet :X O-) O-) O-) O-) O-) :+ :+ :+ :+ :+
 
@TS, sterkte er mee. Asfalt is prachtig, maar als je het ineens van dichtbij ziet, is het ineens toch anders. Spreek helaas uit ervaring :(, maar het overkomt de beste en misschien wel iedereen. Wees blij dat het alleen materiele schade is.

Succes!!
 
@TS, kijk hier maar eens: David Silver Spares

Honda importeur UK. Over het algemeen veel goedkoper dan onderdelen hier halen. Zeker nu de pond niets meer waard is.

Klik op de link en verbaas je. Zorg wel dat je een parts list van je motor hebt, dat maakt het zoeken wat eenvoudiger.

Ze hebben ook een speciale sectie voor mooiweerrijders :+ :')
 
Laatst bewerkt:
dat jullie zo ziellig zijn dat jullie met slecht weer ook met de motor moeten is een ander niet gelijk een mooi weer rijder

Ik heb goudvissen nog minder zien happen dan jij.

@TS, balen zeg... -O-
Sterkte.
 
Laatst bewerkt:
er zijn er dus veel met mij eens.

hier is het vandaag wat minder mooi weer dus ik denk dat ik hem maar in de schuurlaat staan.

Ben het ook met je eens hoor,...

Heb alleen niet zoveel zin om energie te steken in dat dom geouwehoer.


@TS,..

Kut man,.
Succes met het herstel....
 
Laatst bewerkt:
nee ben dat domme gelul gewoon zat de beste kan op zijn bek gaan
Nee!! :?

in4flt.jpg
 
Wacht eens,
Deze winter heb ik enkel gereden als het mooi weer was...

Ik ben dus

Weer een mooie doorrijder!
Mooi! Weer een doorrijder!
Mooi weer! Een doorrijder!
Mooi, door een weer rijder!
Een door mooi weer rijder!
 
Ga voor het slapen gaan maar eerst je even in de hoek gaan staan schamen :(

Hopelijk heeft TS z'n motor weer snel rijklaar: hoe meer "mooiweerrijders" op de weg, hoe leuker voor de "doorrijders" _O-

Ik heb jouw reacties in dit topic even zitten lezen (alles overigens) en wat vind ik jou toch een zielig "ventje" en meer dan dat ben je voor mij ook niet.....
 
Laatst bewerkt:
Los zand? Lag er dan zoveel? Waarom zie je dat dan niet eerder? Ik kom toch nooit verder dan dat de bestuurder zelf een inschattingsfout maakt, want het was ongetwijfeld niet op het circuit... :z...

Ofwel... rekening houden met en goed kijken voor je een bocht inknalt voorkomt dit soort valpartijen. Los zand was dus niet het probleem in mijn ogen... :X


Neemt niet weg dat ik het ruk vind voor TS, is zijn mooiweer fiets naar de galamiezen en dat gun ik niemand. Sterkte en succes met opbouwen... ;)
 
Laatst bewerkt:
Los zand? Lag er dan zoveel? Waarom zie je dat dan niet eerder? Ik kom toch nooit verder dan dat de bestuurder zelf een inschattingsfout maakt, want het was ongetwijfeld niet op het circuit... :z...

Ofwel... rekening houden met en goed kijken voor je een bocht inknalt voorkomt dit soort valpartijen. Los zand was dus niet het probleem in mijn ogen... :X
Ik ben de laatste 5 ritten toch zeker een keer of 10 door een flinke hoeveelheid zand gegaan. Diverse keren goed geankerd en een paar keer een stukje gegleden, maar toch echt gewoon blijven zitten. Het kan dus wel ;)

Nevertheless veel sterkte aan TS.
 
Ik ben de laatste 5 ritten toch zeker een keer of 10 door een flinke hoeveelheid zand gegaan. Diverse keren goed geankerd en een paar keer een stukje gegleden, maar toch echt gewoon blijven zitten. Het kan dus wel ;)

Nevertheless veel sterkte aan TS.
Jij Rossi... O-)
 
Ik sluit bij je aan... zojuist mijn 700km verse R6 tegen de grond gegooid.. bij het insturen van de bocht lag ik er al naast...
banden op spanning, op temp., klaar met remmen en schakelen...
veel vuil en grind op de weg.. :S motor goed stuk.. pak ook etc.. zelf niets!
 
Terug
Bovenaan Onderaan