TomTom gesproken instructies via Bluetooth

BT is een super systeem voor dit soort toepassingen. Moet alleen niet vergeten als je ver gaat rijden dat je je oplader meeneemt (mijn BT3030 was dus vorige zomer leeg nadat ik hem 's-nachts aan had laten staan)
 
BT is een super systeem voor dit soort toepassingen. Moet alleen niet vergeten als je ver gaat rijden dat je je oplader meeneemt (mijn BT3030 was dus vorige zomer leeg nadat ik hem 's-nachts aan had laten staan)

ja theoretisch zou ze 6 uur ermee kunnen kletsen, 300 uur standby. Ik gebruik mijn navigatie toch niet constant, want ik rijd ook heel graag op de bonnefooi, maar is wel lekker makkelijk voor een nieuw doel of op de terugweg. Of in geval van pech, dan weet je precies op welke plek je ergens staat. maar in principe kan ik dat ook met mijn telefoon bepalen, want die heeft ook tomtom. Ja misschien een 12 volt lader erbij, met sigaretten plug, die heb ik er toch al op zitten, kan ie snachts mooi aan de motor opladen, dat beetje stroom trek ie wel. Ik heb trouwens een CB600 F Hornet
 
Laatst bewerkt:
Kan een van jullie ICTérs mij dan in dummy taal uitleggen hoe ik de patch, die ik inmiddels ook gedownload heb, op mijn tomtom 750 plaats?
Heb nog geen bluetooth headset gekocht dus welk adviseren jullie mij?

Gr Herman
 
Kan een van jullie ICTérs mij dan in dummy taal uitleggen hoe ik de patch, die ik inmiddels ook gedownload heb, op mijn tomtom 750 plaats?
Heb nog geen bluetooth headset gekocht dus welk adviseren jullie mij?

Gr Herman

Hey Killer,

Als je de zip uitgepakt hebt, dan zie je 2 mapjes (hififix en Sdkregistry) en 1 bestand (readme).

De mapjes zet je in de root van je tomtom. dus open de schijf van je tomtom, daar zie je meteen al een trits bestanden staan en daar zet je deze 2 mapjes bij.

Daarna start je je tomtom op en dan zie je in je menu (naar alle waarschijnlijkheid laatste pagina) de optie staan BT hifi fix staan. Deze klik je aan en vervolgens zou je met je headset moeten kunnen pairen. Kijk ook ff in de handleiding van je headset hoe je paired.

Met mijn Jabra bt3030 moet ik de knop 10 seconden inhouden en vervolgens kan ik de tomtom naar bt laten zoeken via het menu bluetooth. Maar dat kan voor iedere headset weer anders zijn.

En ja welke headset je wilt hebben, dat is helemaal eigen keus. Ik heb voor de jabra gekozen, omdat dat toen een van de weinige BT stereo a2dp sets was die te koop waren. Deze bevalt me overigens super goed. Je kunt er ook mooi je eigen hoofdtelefoon op aansluiten ipv de meegeleverde dopjes.
 
Dencoupe,

Bedankt voor je super duidelijke uitleg, hier kan ik iets mee. :}

Ga gelijk installeren en verdiepen welke oordoppen mij het beste lijken.

In ieder gaval is het me dankzij jouw duidelijk dat ik een bleutooth headset met a2dp protcol moet gaan aanschaffen.

Jullie horen nog wel even of het me gelukt is. :]

Gr Herman
 
Ik heb mijn headset net aangesloten, en werk schitterend, alleen nadat je de patch heb geinstalleerd even je tomtom, hardwarematig resetten, thats al en het werk schitteren :~)) Met dank aan dencoupe :} :} :} :} :} :} Dat wordt weer extra genieten, deze zomer :~))
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de TT Go 630 met de Jabra BT3030 en dit werkt goed. Ik moet het alleen nog in mijn helm ( Schuberth C3 ) inbouwen ( ik heb platte speakers op Ebay gekocht ) maar heb het getest in de auto met de standaard oordopjes en het werkt goed.. Br. Nico
 
Ik heb de TT Go 630 met de Jabra BT3030 en dit werkt goed. Ik moet het alleen nog in mijn helm ( Schuberth C3 ) inbouwen ( ik heb platte speakers op Ebay gekocht ) maar heb het getest in de auto met de standaard oordopjes en het werkt goed.. Br. Nico

Hoe heten die platte speakers precies, Grazy Bull, want die zou ik ook graag willen hebben, voor in de bouwen.
 
Laatst bewerkt:
Henk,

Helmspeakerset IMC HS200 stereo voor navi, mp3
NIEUW voor 30 euro op marktplaats O-)

Ook van plan.
Althans als mijn nu bestelde Jabra BT3030 geleverd is wil ik deze in mijn helm bouwen, maar wacht nog even af tot ie er is.

Gr H.
 
Henk,

Helmspeakerset IMC HS200 stereo voor navi, mp3
NIEUW voor 30 euro op marktplaats O-)

Ook van plan.
Althans als mijn nu bestelde Jabra BT3030 geleverd is wil ik deze in mijn helm bouwen, maar wacht nog even af tot ie er is.

Gr H.
Dank je, ik heb dezelfde besteld :~)
 
Laatst bewerkt:
Die zijn beide niet echt plat. je hebt ook nog van die echte platte die speciaal voor in de helm zijn, dus geen oordopjes
 
Laatst bewerkt:
hallo, ik heb dit item gevolgd, en heb de volgende vraag,
wie kan mij in stappen uitleggen hoe ik de BT funtie kan omzetten naar mijn tomtom go740
ik ben geen techneut op dit gebied.
Maar wil wel graag de gesproken aanwijzingen van de tomtom in mijn helm.
Welke oortjes zijn een goede keus om in de helm te gebruiken.

Graag jullie reactie,
gr Richard
 
Hoi Henk,

De gegevens die op de plastic verpakking staat is: 1:NBHYDZ_1014 R5E4 10007103. Ik de speakers een aantal maanden geleden via eBay gekocht in Duitsland. Ik heb helaas geen gegevens niet meer van de verkoper.

GR. Nico

Hoe heten die platte speakers precies, Grazy Bull, want die zou ik ook graag willen hebben, voor in de bouwen.
 
Laatst bewerkt:
hallo, ik heb dit item gevolgd, en heb de volgende vraag,
wie kan mij in stappen uitleggen hoe ik de BT funtie kan omzetten naar mijn tomtom go740
ik ben geen techneut op dit gebied.
Maar wil wel graag de gesproken aanwijzingen van de tomtom in mijn helm.
Welke oortjes zijn een goede keus om in de helm te gebruiken.

Graag jullie reactie,
gr Richard

Volgens mij hoef je niets om te zetten, want ik heb een 720 en daar werkt het ook mee. Lees eens even terug hier, want daar staat alles beschreven. Je apparaat moet wel bluetooth ondersteunen, anders gaat het niet. Kijk even bij de uitleg van dencoupe.
 
Laatst bewerkt:
Helaas, ik kom er niet uit. wat wordt met het volgende exact bedoeld:

De mapjes zet je in de root van je tomtom. dus open de schijf van je tomtom, daar zie je meteen al een trits bestanden staan en daar zet je deze 2 mapjes bij.

wellicht is een andere uitleg mogelijk
Wel heb ik nu achterin het menu het Fix BT Hifi bestand( gele agenda met vraagteken) staan, echter als ik daar op druk krijg ik de navigatie pagina weer.

Gr. Richard
 
Laatst bewerkt:
Ok. bedankt.
nu nog een BT apparaat vinden, Ik heb wel een Parrot mini BT maar daar zal hij niet mee te testen zijn vermoed ik. hoe kan ik dit anders uittesten?
 
Heb het even geprobeerd met een Jabra BT 150 hij herkent het wel maar geen ondersteuning. later deze week maar even zien of ik het bij iemand kan testen.
 
Laatst bewerkt:
'TomTom gesproken instructies via Bleutooth' > 'TomTom gesproken instructies via Bluetooth'
 
Terug
Bovenaan Onderaan