TomTom gesproken instructies via Bluetooth

Zo daar ben ik weer even, net een bt setje geleend. ik krijg wel de herkenning vanaf de tomtom, echter na de pincode geeft hij het op.
Ik ben nu de tomtom bezig om een harde reset uit te voeren.
hopen dat die dan wel pakt.
deze headset heb ik nu met a2dp ondersteuning.
Home page
Wellicht heeft iemand nog een andere tip waar het aan kan liggen?

gr. Richard
 
de pincopde is meestal 0000, en ook al staat er 4 x 0 al ingevuld toch even wissen en de 4x 0 opnieuw invoeren. Ook je bluetooth (headset) onvanger kun je resetten, door een bepaalde toetsencombinatie, zie daarvoor in je handleiding.
 
heb ik ook al geprobeerd, tomtom geeft aan kan geen verbinding maken met hifiapparaat, wil je een ander wachtwoord opgeven? ook in het boekje staat 0000 als code
 
ga nu eerst afsluiten ( morgen een examen te doen), wellicht morgen meer kans, snap alleen nog steeds niet waarom het niet lukt.
met mobiele telefoon geen probleem om verbinding te maken.

Ps de harde reset van de tomtom go740 is dat alleen de starknop lager ingedrukt houden totdat het root menu verschijnt of zijn er nog meer handelingen te verrichten.
 
Laatst bewerkt:
ga nu eerst afsluiten ( morgen een examen te doen), wellicht morgen meer kans, snap alleen nog steeds niet waarom het niet lukt.
met mobiele telefoon geen probleem om verbinding te maken.

Ps de harde reset van de tomtom go740 is dat alleen de starknop lager ingedrukt houden totdat het root menu verschijnt of zijn er nog meer handelingen te verrichten.

Volgens mij zit onder in je tomtom een gaatje, waar je met een penpunt in kunt steken, door met je pen op dit reset knopje te drukken, doe je een hardwarereset. Dit is bij de van mij in elk geval wel zo. Leest niemand meer een handleiding.....
 
Laatst bewerkt:
Ik lees wel de handleiding hoor!!
Echter in de tomtom handleiding staat bij mij niks over een reset.
En onder mijn tomtom zit geen gaatje voor een penpunt, vandaar ook mijn vraag.
Startknop langer dan 15 sec vasthouden heb ik al gedaan volgens voorschrifte.
Ook hierna kan ik nog geen verbinding maken.
ik zal een proberen om de software er opnieuw op te zetten, wellicht helpt dat.
 
Heb je ook de luisspreker van intern naar bluetooth gezet, en de muziek naar bluetooth, want anders werk het natuurlijk ook nooit.
 
Laatst bewerkt:
Henk ook dat reeds gedaan.
helaas ook zonder succes.
ga morgen ff naar m'n lokale dealer en kijken of hij een Cardo setje heeft liggen om te testen.
Als dat zo is uitproberen of het daarop werkt.
zo niet horen jullie mij weer.
zowel horen jullie het ook!!

Dan maar tel. contact proberen te leggen met iemand waar het wel werkt, anders een afspraak zien te regelen in de buurt van Coevorden.
 
Laatst bewerkt:
Succes Wel de G4 dan uitproberen, die andere zijn niet geschikt.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels bij de motorzaak geweest, maar helaas geen G4 set aanwezig, dus kan ik helaas niet verder met mijn test fase .
Zodra ik in de gelegenheid ben om het testen laat ik het zeker ff weten.
 
Ik ben nu nog bezig met een Caberg Sintesi systeemhelm waar je dit kant en klaar in hebt zitten als het goed is. Alleen konden ze me niet vertellen of de bluetooth van de caberg ook het A2dp protocol ondersteund. Krijg ik volgende week antwoord op. Ik had toch al een nieuwe helm nodig, en op deze helm zitten knoppen die je ook fijn met de handschoenen aan kunt bedienen, is wel een aanvullende set.
 
Heb je ook de luisspreker van intern naar bluetooth gezet, en de muziek naar bluetooth, want anders werk het natuurlijk ook nooit.

Bovenstaande was de opmerking van de dag vandaag....... :}

Mijn Jabra Bt3030 voor 40,- euro besteld en kwam vandaag gratis op de deurmat in een beschermende enveloppe, met de Fix en de hardware reset, achtereenvolgend de speaker naar HiFi bluetooth omgezet, en jawel de test kwam luid en duidelijk door.

Ik ga genieten :] allemaal mooie toertochten gezien op gpstracks.nl.

Thanx allemaal Gr H.
 
Kijkt eens aan ... succes verhaal *O*

Waar had je je bt3030 ergens besteld .. denk dat ik er nog 1 ga bestellen als reserve mocht mijn eigenste leeg raken onderweg.
 
Maar eer wie eer toekomt, en de uiteindelijke hoofdprijs gaat naar dencoupe :~)
 
dencoupe,

Besteld op www.MijnPCprobleem.nl
Staat niet in hun lijst maar tik je Jabra in in de zoekfunctie komt ie er wel uit.

Gr H.
 
Vandaag 2 systemen uitgeprobeerd met A2dp, helaas ook zonder succes.
Bij het paren herkent de tomtom het wel , echter daarna kan hij geen koppeling maken met telefoon geeft de tomtom aan.

heeft iemand nog een oplossing?

gr. Richard
 
Uhhhh probeer je nu 2 blauwe tand verbindingen met de tomtom te maken?

Weet eigenlijk niet of het mogelijk is om én je telefoon met tomtom te verbinden én ook nog je bluetooth hoofdtelefoon tegelijker tijd.

Betwijfel het, maar sta er ook niet van te kijken als dat wel mogelijk zou moeten zijn.
 
Laatst bewerkt:
Each device in a piconet can also simultaneously communicate with up to seven other devices within that single piconet and each device can also belong to several piconets simultaneously. This means the ways in which you can connect your Bluetooth devices is almost limitless. Dus in theorie zou het moeten kunnen. Ik krijg vrijdag mijn helm, dan ga ik het uitproberen. Alhoewel ik eigenlijk geen telefoon wil aansluiten op de motor, maar wil wel weten of het gaat, uit nieuwsgierigheid, in combinatie met de tom tom
 
hi, ik heb elke keer maar 1 keer proberen te paren, zelfs bij waypoint stond de maan mij aan te kijken, en kreeg als antwoord; wij werken bijna nooit met tomtom. daar ook geprobeerd met een g4 en kon totaal geen verbinding tot stand brengen.

nu toch maar het besluit genomen om over te gaan op een Garmin zumo 550.

Alleen nog de headset in m.n shubert zien te krijgen, ook dit is niet simpel om de wangstukken eruit te halen ( nog niet gelukt dus)
 
Vandaag 2 systemen uitgeprobeerd met A2dp, helaas ook zonder succes.
Bij het paren herkent de tomtom het wel , echter daarna kan hij geen koppeling maken met telefoon geeft de tomtom aan.

heeft iemand nog een oplossing?

gr. Richard

Heb je al eens via TT HOME een software update gedaan? Is gewoon gratis.
 
ook al een update gedaan met de BT set, maar nog steeds niks .
Of ik doe toch iets fout, hij herkent wel de tomtom, en dan houd het echt op :( :(
 
Laatst bewerkt:
dat is inderdaad heel raar. Ze zien elkaar, maar er komt geen geluid uit je headset?

Zo maar ff iets heel stoms ...... staat het geluid wel aan op je headset en in de tomtom?

hoor je helemaal geen geluid, of wel uit je tomtom?
 
Alleen nog de headset in m.n shubert zien te krijgen, ook dit is niet simpel om de wangstukken eruit te halen ( nog niet gelukt dus)
Je hebt zeker een Schubert C2? Niet de makkelijkste helm om een headset (netjes) in te bouwen. Ik heb het nu al twee keer gedaan, laat maar weten als je tips nodig hebt.
 
Heb mijn CabergHelm nu ook binnen, de tom tom laat zich meteen koppelen, en werk prima, dus muziek, en ook de route gesproken, werk prima. Muziek hoeft voor mij niet. Krijg de telefoon wel gekoppeld, met de caberg, maar werken doe ie niet in combinatie met de HTC HD. Dus nog even verder expirimenteren. Niet dat ik de telefoon in de helm wil, activeren, maar wil wel weten of het kan.

Heb de telefoon nu ook werkend, lag eraan dat voice speed deal/ voice call er niet standaard op geinstalleerd was.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan